Fitness Seller

Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Bezoekers in dit topic

ImageUploadedByTapatalk1429179754.818807.jpg
 
Die Wolf straalt op die foto echt iets cools uit. Dat maak je als bodybuilder ook niet dagelijks mee natuurlijk haha
 
Beast man. Respect!
 
godver je dwarft dennis gewoon big time
 
Je pic werkt niet, althans voor mij, heb je nog 5 euro per foto gevraagd trouwens? Op iets dergelijks hintte je een lange tijd terug. Op welk gewicht schommel je momenteel trouwens? En op welke lichaamsdelen denk je nog het meest te kunnen verbeteren?
Dalip Singh schijnt 157kg gewogen te hebben trouwens, bij 2.16, hij is voor zover ik weet de enige die zich nog aan je kan meten qua lichaamsverhoudingen.



*edit: Pic werkt ;)!
 
Phil Heath schrok ook even hoor toen je naast hem kwam staan :P
Stond net in de rij voor een foto doen.
 
Zag vanmiddag je 5 jaar verschil met Wolf foto's voorbij komen op de FB van Gorilla Wear. Nice!
 
Naar aanleiding van dat uruk hai filmpje was er toch nog het één en ander in de planning, gaat dat nog komen?
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk hadden we gister ook nog ff een foto moeten maken man... :(
 
Hoe zien je trainingen er nu uit? Ik las ergens dat jij IT hebt gestudeerd, toeval ik ben ook IT-er (System Engineer Microsoft).
 
Hoe dat meisje kijkt :roflol:

:o


Hehe chestbrah, andere ben ik naam even van kwijt. Geen pauper in het echt, iig zo kwamen ze niet over.


:o

Damn! Whos that gorilla? :P

:wl:

Die Wolf straalt op die foto echt iets cools uit. Dat maak je als bodybuilder ook niet dagelijks mee natuurlijk haha

Zeker!

Haha toffe foto's!

:thumbs:

Beast man. Respect!

:o

godver je dwarft dennis gewoon big time

Lijkt er wel op he op die foto. Denk dat ander verhaal wordt wanneer die dat grote shirt uit doet :D.


Je pic werkt niet, althans voor mij, heb je nog 5 euro per foto gevraagd trouwens? Op iets dergelijks hintte je een lange tijd terug. Op welk gewicht schommel je momenteel trouwens? En op welke lichaamsdelen denk je nog het meest te kunnen verbeteren?
Dalip Singh schijnt 157kg gewogen te hebben trouwens, bij 2.16, hij is voor zover ik weet de enige die zich nog aan je kan meten qua lichaamsverhoudingen.



*edit: Pic werkt ;)!

Kon idd maar 30 meter lopen en iemand vroeg al om een foto. Ik schommel rond de 144kg atm. Dalip Singh ken ik van de WWE idd. 160kg is mijn doel ook, maar dat duurt nog wel wat jaartjes. Volgens mij stond hij ook in het record boek als langste bodybuilder ooit.

Phil Heath schrok ook even hoor toen je naast hem kwam staan :P
Stond net in de rij voor een foto doen.

:D had even je nickname gescheeuwd! Dan had ik je meteen herkend. Ja phil ken ik inmiddels al jaren via de FIBO. Altijd leuk even praten met hem.

Zag vanmiddag je 5 jaar verschil met Wolf foto's voorbij komen op de FB van Gorilla Wear. Nice!

:thumbS:


16.500 likes :o nice.

Naar aanleiding van dat uruk hai filmpje was er toch nog het één en ander in de planning, gaat dat nog komen?

Klopt, zou het gaan opnemen met meisje die het masker had gemaakt en een jongen die goed kan filmen, maar beide bleken slackers te zijn. Wanneer ik iemand bel verwacht niet niet pas na 3 dagen antwoord te hebben. En dat elke keer. Dan schiet een project gewoon niet op. Graag of niet. Zoek wel iemand anders wanneer wat tijd er voor heb. Lijkt me wel leuk om te doen nog. Misschien een simpele lift prank? http://www.youtube.com/watch?v=1W8hsVvyKt4 Dwerg als handlanger erbij zou ook leuk zijn. Of 'trollen' door een winkelcentrum totdat bewakers komen. Hoeft niet heel bijzonder te zijn, gebeurt genoeg met 2.18m in uruk hai kostuum denk ik.

Eigenlijk hadden we gister ook nog ff een foto moeten maken man... :(

We komen de laatste tijd elkaar vaak tegen, dus next time!

Je komt nog voorbij in deze video @ 11:45

http://www.youtube.com/watch?v=4Fx5ZtQtt2o

AH lache! Had ik nog niet gezien. In alle eerlijkheid kende ik ze niet haha, maar blijken best bekend te zijn?

Hoe zien je trainingen er nu uit? Ik las ergens dat jij IT hebt gestudeerd, toeval ik ben ook IT-er (System Engineer Microsoft).

Heb informatiekunde gedaan aan de UU en daarna master business informatics aan de UU. Gebruik alleen ervaring die ik die 5 jaar heb opgedaan maar geen kennis ervan voor muscle meat.

Op het moment is dit mijn schema:

Training duur: binnen 1 uur exclusief opwarmen
Aantal trainingen: 4x per week

*12-10-8-6-4 (niet langer dan 1 min rust, liefst zo kort mogelijk dat je denk dat je dat getal net haalt)
** 2x Dropset 5(drops) * 6 reps
*** Superset 8 + 8 reps

Training 1:
Triceps
French press*
Pushdown**
Reverse grip pulldown *** +
Reverse grip bench press ***

Biceps
Barbell curl*
Machine curl **
EZ preacher curl *** +
Cable curl ***

Schouders
Front press*
Side raises**
Bent over raises *** +
Upright rowing***

Training 2:
Hamstrings
stiffleg deadlift*
Leg curl liggend**
Dumbell stiffleg deadlift*** +
Leg curl liggend ***

Quadriceps

Lunges*
Leg extensions**
Leg press*** +
Leg extensions ***

Training 3:
Rug
Barbell rowing*
Reverse grip pulldown**
Reverse Row machine*** +
High Row machine***

Borst
Becnh press*
Decline flying motion**
Incline dumbell press***+
Cable crossover***

Daarnaast buik 2x per week Bench crunches, twist, knee raises. Kan na een training zijn als je nog energy hebt. Ik heb dat niet meer, dus ik doe het op rust dagen als ik uber haupt kan. Vaak schiet het er bij in helaas.
 
Laatst bewerkt:
Niet zo druk meer in dit topic blijkbaar.
In die vid die hierboven gelinkt was (https://www.youtube.com/watch?v=4Fx5ZtQtt2o&t=11m45s) kan je echt zien hoe massive je wel niet bent vergeleken met een normaal persoon, of zelfs in vergelijking met echte bodybuilders.

Vooral mooi bij die double bicep hoe Matt Ogus zich volgens mij gewoon ongemakkelijk voelt :')
 
Niet zo druk meer in dit topic blijkbaar.
In die vid die hierboven gelinkt was (http://www.youtube.com/watch?v=4Fx5ZtQtt2o&t=11m45s) kan je echt zien hoe massive je wel niet bent vergeleken met een normaal persoon, of zelfs in vergelijking met echte bodybuilders.

Vooral mooi bij die double bicep hoe Matt Ogus zich volgens mij gewoon ongemakkelijk voelt :')

Zal binnenkort even kijken of ik een fysiek update foto kan plaatsen jj93! Gaat natuurlijk steeds langzamer de vooruitgang, dus tussen de update posts zit ook meer maanden merk ik.

Dankje voor het compliment. Als je een foto neemt met mij los op de foto ben ik in verhouding, tot dat je er iemand naast zet, dan zie je dat mijn lichaam (50cm armen etc) niet in verhouding zijn tot een normaal lichaam.

Deze foto had ik nog van die video.

29og1u8.jpg
 
Kan jij met jouw lengte niet squatten en deadliften Scoob? Voor iemand met jouw massa en ervaring lijkt dit schema me zo, uhmz, flex magazine ;) Supersetjes, pompsetjes, net zo veel biceps als quad oefeningen. Bouw je hier nog wat kracht mee?
 
Back
Naar boven