Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

• Topic Starter Topic Starter
Kijk op jullie allemaal neer!

Laatst bewerkt:
Pff, kijk maar uit, ik geef je zo een kopstoot in je noten

Bedankt allemaal :)

Van mensen boven de 1.90m krijg ik altijd de zin ''Ik dacht dat lang was!!''. Je bent altijd nog een kop groter, maar tuurlijk zie ik wel dat zij langer zijn dan de gemiddelde man --> ik hoef eindelijk is niet zo ver naar beneden te praten ;).

Dat heb ik ook hoor! Van het weekend tijdje staan praten met iemand van 2.07 (was ook meer dan 130 kg), dan heb ik al het idee dat ze een stuk groter zijn omdat je toch een beetje omhoog kijkt (zeker ook omdat de bovenkant van hun hoofd toch best wel een stukje boven jouw ogen uitkomen). Vind het persoonlijk behoorlijk irritant om met iemand te praten die groter is dan ik. (ben het ook niet echt gewend). Maar daar heb jij helemaal nooit last van :)

Maar goed bezig! Over een paar jaar echt een monster :)

Indrukwekkend!
Vriend van me heeft ook zoon bult op zen borst!
Maar na mijn weten heeft hij er niet gek last van...

Nooit bij stilgestaan, maar het verschil tussen 2,05m of 2,17m is toch aanzienlijk. Ik stopte namelijk al die gasten boven de 2 meter in hetzelfde hoekje, maar 2,17 is toch wel weer een klasse apart qua lengte. :)

Leuke foto's en filmpjes.

Nooit bij stilgestaan, maar het verschil tussen 2,05m of 2,17m is toch aanzienlijk. Ik stopte namelijk al die gasten boven de 2 meter in hetzelfde hoekje, maar 2,17 is toch wel weer een klasse apart qua lengte. :)

Leuke foto's en filmpjes.
Inderdaad 2,17 is erg groot een mooie carriere in de usa in de film industrie
is mogelijk voor hem straks als hij nog wat groter[lees breder] is.:cool:

deuk bedoelde ik ja!

Hoe gaat het nu btw ? Ben zeer benieuwd naar het resultaat :)

Met 2.17m moet standing dunk mogelijk zijn toch?

ah nvm die gast die ik net op een filmpje zag is nog een 20cm langer :P

Wel eens tennis of basketbal geprobeerd?

Hee man ik zag je net op tv gelderland, kreeg het item niet echt mee want ik zapte op het laatste moment in, maar ging geloof ik over kleren voor lange en grote mensen ofniet?

Hoe gaat het nu btw ? Ben zeer benieuwd naar het resultaat :)

Gaat wel ok. Ben licht bezig en weer goed proberen te eten als vroeger. Bepaalde oefeningen kan ik nog totaal niet zoals deadlift en crunches door pijntjes. Vind het pas leuk weer een foto update te doen als ik weer goed bezig kan zijn. Ben atm helemaal niks.

Hee man ik zag je net op tv gelderland, kreeg het item niet echt mee want ik zapte op het laatste moment in, maar ging geloof ik over kleren voor lange en grote mensen ofniet?

Haha klopt, lache dat je mij herkende. Ik was daar om een modeshow voor lange mensen te promoten. Ben gevraagd om daar in te lopen en dat leek me wel leuk.

[Link niet meer beschikbaar]

28 oktober vanaf 19:00 minuten.

wow wat een lengte
welkom op de forum en mooie vooruitgang

nette progressie, scc met verdere doelstelling!
denk dat een degelijke core training vereist is met deze brute lengte.

was jij vandaag niet bij pownews, in zon stukje over de lange mensen vereniging of zoiets????

UPDATE 26-12-2011

Ik ben nu ongeveer 3 maanden weer bezig sinds mijn operatie. Maar pas sinds 3 weken kan ik mijn buik en borstspieren hard mee trainen en bepaalde oefeningen zoals deadliften uitvoeren, dus die lopen ver achter. Alle pijnklachten zijn in ieder geval nu weg.

Ik merk dat ik veel sneller herstel tussen sets door nu na de operatie. Voor de operatie moest ik vaak 3 min rust nemen om op adem te komen. Dat is nu nooit meer dan 2 min, terwijl ik op dezelfde intensiteit train.

Mijn streefdieet op dit moment:

8:30 50 gr shake
9:00 4 eieren, brinta + melk, 250gr kwark
11:30 4 eieren + 2 boterhammen
13:30 200 gr kip + rijst + groente
16:00 200 gr kip + rijst + groente
18:30 vaste maaltijd die altijd anders is, bijv volkoren spaghetti bolognese
19:00-20:00 trainen
20:30 150 gr biefstuk + aardappelen + groente
22:00 500 gr kwark + 50 gr shake

Sinds de operatie:
-Gewicht van 104 naar 113kg.
-Armen zijn sinds de operatie van 38 naar 42cm gegaan.
-Benen van 58 naar 63cm

2arqqh.jpg

2cgzdrc.jpg

mc95rc.jpg

Mijn linker borstspier moet nog steeds een beetje zakken van de operatie, dit zal in de loop van komende maanden vanzelf goed moeten komen. De chirurg moest onder mijn tepel naar binnen om met nog een instrument kracht te zetten. Mijn ribben waren te sterk voor de normale weg, waarschijnlijk te wijten aan mijn lengte.

Laatst bewerkt:
Hele sterke v-shape :thumbs:
Wel lastig dat uitvullen op 2m17 :p

Terug
Naar boven