Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Ik zie mijn lengte niet als vloek, dat zou irritant leven met jezelf zijn. Lastiger dan een kleiner iemand is het natuurlijk wel, maar ik ben niet anders gewend en erger mij er ook niet aan. Enkele voorbeelden: je wordt heel vaak aangesproken op straat, kleren lastiger al heb je daar wel speciale winkels voor, openbaar vervoer is een rampenplan qua staan en zitten. Vriendin is mijn minimale eis toch wel 1.80m+ als ik zou kunnen kiezen. Mijn laatste vriendin was 1.87m dus dat was perfect.

Maar het is ook weer iets unieks. Ik word voor verschillende dingen gevraagd zoals de TV-kantine en fotoshoots. Daarnaast is mijn droom met deze lengte huge te worden en 1x in mijn leven Hollywood te proberen, maar die droom is nog heel ver weg.

gaaf om te horen man!
goed dat je het zo bekijkt, je bent een van de weinige die boven de 210 uitsteekt, gaaf toch?
soms wat lastig maar gewoon hard trainen en hollywood zou idd echt gaaf zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Als het goed is ben ik de tweede langste van Nederland dus dat is wel gaaf ja. De langste is 2.23m naar mijn kennis.

Er zit een gozer van 2.16 op mijn studie, is 19-20 jaar.

wooooow

Heb alleen pagina 1 gelezen maar als jij nog wat tientallen kilo's aankomt dan druft niemand nooit met jou te fokken:D

Lijkt me echt cool om zo groot te zijn maar ga jij dan niet last krijgen van bijv. je knieen als je ouder wordt? Je hebt van die recordbrekers die zelfs nog een halve meter boven jou zitten maar die kunnen bijv. niet of nauwelijks lopen.

Ik wens je iig veel succes in je toekomst naar koning der beesten!

Er zit een gozer van 2.16 op mijn studie, is 19-20 jaar.

Nice, I'm not alone!!!

wooooow

Heb alleen pagina 1 gelezen maar als jij nog wat tientallen kilo's aankomt dan druft niemand nooit met jou te fokken:D

Lijkt me echt cool om zo groot te zijn maar ga jij dan niet last krijgen van bijv. je knieen als je ouder wordt? Je hebt van die recordbrekers die zelfs nog een halve meter boven jou zitten maar die kunnen bijv. niet of nauwelijks lopen.

Ik wens je iig veel succes in je toekomst naar koning der beesten!

Ja klopt, maar die hebben allemaal een afwijking of tumor bij hun hypofyse waardoor er maar groeihormoon blijft gegeven worden. Ik ben ''natuurlijk'' lang en gestopt met groeien. Ik heb alleen een knieblessure gehad mede door mijn snelle groeien, maar dat is al voorbij. Verder heb ik nooit last van mij rug of ergers dan ook. Ik denk dat dit laatste komt door het trainen.

Laatst bewerkt:
Lange gast ben je!
nu nog wat biefstuk om het lijf kweken!

succes !

Is zo lang zijn niet lastig met deadliften?

Verder: respect, maar dat spreekt vanzelf.

Nee, heb geen klachten bij het deadliften.

Io man, veel succes & beterschap. Heb zelf ook wat last van trechtersborst. Mijne is wel maar 2,5cm diep.

Tga je goed gozer!

Super bezig kerel, lang zijn en toch een goed fysiek opbouwen!
Dacht dat het al lastig was voor mij met slecht 194.. haha!

Veel succes met je herstel, before and after foto's zijn i i g veel belovende toekomst.
Borst staat er goed bij nu!
Na herstel natuurlijk weer keihard trainen en gainen!

Als het goed is ben ik de tweede langste van Nederland dus dat is wel gaaf ja. De langste is 2.23m naar mijn kennis.

Ben niet zo lang geleden op een festival iemand tegen gekomen van ik meen 2.27.
Met me dronken kop nog met hem op de foto ook:cool:

:d

hhhh.jpg

hoe kijk je tegenover kerels tussen de 1m90 en 2m, denk je dan ook van: best lang, of zie je dan geen verschil met de echte manlets.

Grote lengte man dam!!
Heb je stukje even rustig doorgelezen, erg veel respect, en mooi dat je ook echte iconen hebt mogen ontmoeten man!!!
Erg veel succes verder met het bereiken van je doelen!!!

Je bent echt ****ing lang zeg. Teeeeering. Als je het in Hollywood wil proberen is het eigenlijk nu wel een goed moment. De ene na de andere ''superhelden'' film komt uit. Je maakt (met 20kg meer massa...) wel een mooie kans om iig een bad guy te spelen.

Bedankt allemaal :)

hoe kijk je tegenover kerels tussen de 1m90 en 2m, denk je dan ook van: best lang, of zie je dan geen verschil met de echte manlets.

Van mensen boven de 1.90m krijg ik altijd de zin ''Ik dacht dat lang was!!''. Je bent altijd nog een kop groter, maar tuurlijk zie ik wel dat zij langer zijn dan de gemiddelde man --> ik hoef eindelijk is niet zo ver naar beneden te praten ;).

Hé, niet zo neerbuigend hè!

Haha, succes man ;)

Terug
Naar boven