AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Jij bent echt een beest.

Wat doe je eigenlijk op de grote 3?
En wat zijn je uiteindelijke doelen?

Hey ik heb je forum met plezier gelezen.

Wat een verhaal zeg, heb heel veel respect voor je, met die lengte heb je echt al een super fysiek opgebouwt ook nog mooi droog. Bijna niemand die je dat nadoet.

Ga zo door, je bent echt super groot ik vind het heel gaaf

wauw jij bent al best bekend zie ik, al die profs die je al hebt ontmoet en je bent zo veel al op tv geweest. ik ben iets van 1.96 en vind het al erg moeilijk om flinke massa te pakken, laat staan 2.17. als je zo lang bent ben je al groot ja, maar je wilt toch echte massa of niet, ben je dan eigenlijk bereid AS te nemen om echt massief te worden?

Gaat goed man knap hoe je na all die tijd weer gewoon verder gaat waar je was,
Ben benieuwt na de operatie hoe je er na 1 jaartje bij staat jij gaat in ieder geval goed 2012 in.

2.17 echt lang wel goed dat je dan aan bb doet anders ben je echt zo'n plankie wat je al zei van dat je op je 14e was. Goede progressie zag ik en echt goed van je dat je het weer oppakt na zo'n nare operatie!

wauw jij bent al best bekend zie ik, al die profs die je al hebt ontmoet en je bent zo veel al op tv geweest. ik ben iets van 1.96 en vind het al erg moeilijk om flinke massa te pakken, laat staan 2.17. als je zo lang bent ben je al groot ja, maar je wilt toch echte massa of niet, ben je dan eigenlijk bereid AS te nemen om echt massief te worden?

Fake stats, perm ban!

Jee wat een lengte!

Goed dat de pijnklachten nu weg zijn. Knallen met die hap!

Succes met je doelen. ;)

wtf in je stats staat iets heel anders vriend

Ik vind je operatie echt super gelukt trouwens!

Ik vind je operatie echt super gelukt trouwens!

Helemaal met Killy eens, ziet er naar uit dat de operatie echt goed gelukt is. Kan me voorstellen dat het conditioneel een hele verbetering is nu het bot minder op je longen drukt.

Respect voor jouw verhaal!

Heel leuk verhaal en goede updates; Rot van die operatie, maar het gaat al terug de goede kant op zie ik. Nice!

• Topic Starter Topic Starter
Jij bent echt een beest.

Wat doe je eigenlijk op de grote 3?
En wat zijn je uiteindelijke doelen?

Geen getallen waardig op te noemen xD. Deadlift en bench pas sinds 3 weken weer vol. Voor de operatie:

Bench: 10x 85kg
Squat: 10x 80kg
Deadlift: 10x 130kg
Military press: 10x 60kg

Doel:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/9c/Nathanjones.jpg/200px-Nathanjones.jpg

ben je dan eigenlijk bereid AS te nemen om echt massief te worden?

Als ik naar Hollywood wil zal ik daar uiteindelijk wel voor moeten gaan, maar daar denk ik nog totaal niet over.

De rest: Bedankt!

Ik train af en toe met Wienand Omta (google). Leer echt veel van die gast. Echt top.

Operatie is goed gelukt als ik het zo zie, goed dat je weer aan het trainen bent kerel.
En idd wat de andere zeggen 2.17 is een flink formaat om op te vullen, maar het lukt je al aardig! (en ik dacht dat ik al veel moest opvullen!)

Mooi verhaal, ook vet dat je de MRI en Röntgen laat zien! Gaat ademen en eten doorslikken nu ook makkelijker?

Bruut!

Inspirerend verhaal. Ik lees je topic altijd met plezier, om mijn lange verhaal kort te houden. Respect voor wat je tot nu toe hebt meegemaakt! Ik kan alleen zeggen ga zo door, je bereikt je doelen wel.

Super man... ik ben 1m93 en vind het zelf ook moeilijk om wat massa erop te plakken.
Echt knap dat je dit alles hebt doorstaan, en je operatie is goed gelukt!
Restecp.

Ik heb je stuk met veel plezier gelezen. Wat een verhaal! :) Je had eerst een jongenslichaam en nu zie je er fantastisch uit. Ik ken een meisje die ook die operatie heeft ondergaan, heftig hoor.
Als ik het goed begrijp heb je gemerkt dat je door veel suikers veel vet ging aankomen, en toen je overstapte naar complexe koolhydraten, minder zuivel en meer gezonde vetten dat je toen droger werd?
Respect voor je transformatie en keep it up! :)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de support allemaal!

Mooi verhaal, ook vet dat je de MRI en Röntgen laat zien! Gaat ademen en eten doorslikken nu ook makkelijker?

Ik heb met eten doorslikken nooit problemen gehad en merk daar dus ook geen verschil. Wel viel mij 3 maanden na de operatie op dat van 80 naar 100% volledig inademen een stuk minder zwaar is. Het voelt als of er een soort van druk weg is. Ook merk ik bij squaten en deadliften dat ik het veel beter vol houd. Tussen sets door herstel ik ook sneller is mij opgevallen. Vaak ruste ik 2-3min, omdat ik niet op adem anders kwam en nu 1,30min.

---------- Post toegevoegd Tue 3 Jan 2012 om 17:23 ----------

Ik heb je stuk met veel plezier gelezen. Wat een verhaal! :) Je had eerst een jongenslichaam en nu zie je er fantastisch uit. Ik ken een meisje die ook die operatie heeft ondergaan, heftig hoor.
Als ik het goed begrijp heb je gemerkt dat je door veel suikers veel vet ging aankomen, en toen je overstapte naar complexe koolhydraten, minder zuivel en meer gezonde vetten dat je toen droger werd?
Respect voor je transformatie en keep it up! :)

Is het goed bij haar gegaan? Waar / bij wie heeft zij het gedaan? Ik ben vrijwel compleet van suikers af behalve voor en na mijn training, omdat ik op een gegeven moment 121kg was en echt lovehandles en een pens kreeg. Ik dronk eerst 2 liter melk per dag, dat is nu nog maar 300ml ongeveer bij brinta s'ochtends. En ik eet idd alleen complexe koolydraten zoals zilvervliesrijst en brinta. Ik zit op het moment zwaar aan de magnetron kip hehe. Steeds 200gr per keer tussen een bord en schaal laten stomen, super snel.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven