Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wauw jij bent al best bekend zie ik, al die profs die je al hebt ontmoet en je bent zo veel al op tv geweest. ik ben iets van 1.96 en vind het al erg moeilijk om flinke massa te pakken, laat staan 2.17. als je zo lang bent ben je al groot ja, maar je wilt toch echte massa of niet, ben je dan eigenlijk bereid AS te nemen om echt massief te worden?
wauw jij bent al best bekend zie ik, al die profs die je al hebt ontmoet en je bent zo veel al op tv geweest. ik ben iets van 1.96 en vind het al erg moeilijk om flinke massa te pakken, laat staan 2.17. als je zo lang bent ben je al groot ja, maar je wilt toch echte massa of niet, ben je dan eigenlijk bereid AS te nemen om echt massief te worden?
Jij bent echt een beest.
Wat doe je eigenlijk op de grote 3?
En wat zijn je uiteindelijke doelen?
ben je dan eigenlijk bereid AS te nemen om echt massief te worden?
Je had eerst een jongenslichaam en nu zie je er fantastisch uit. Ik ken een meisje die ook die operatie heeft ondergaan, heftig hoor. 
Mooi verhaal, ook vet dat je de MRI en Röntgen laat zien! Gaat ademen en eten doorslikken nu ook makkelijker?
Ik heb je stuk met veel plezier gelezen. Wat een verhaal!Je had eerst een jongenslichaam en nu zie je er fantastisch uit. Ik ken een meisje die ook die operatie heeft ondergaan, heftig hoor.
Als ik het goed begrijp heb je gemerkt dat je door veel suikers veel vet ging aankomen, en toen je overstapte naar complexe koolhydraten, minder zuivel en meer gezonde vetten dat je toen droger werd?
Respect voor je transformatie en keep it up!![]()