AndroidHealthClinic

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Hoe vaak train je nu ? Toevallig een trainingsschema ??

Magnetronkip ?:O Die kende ik nog niet.. Is dat een beetje te eten? En dat is neem ik aan speciale kip dan, vind je die in veel supermarkten of is het moeilijk te verkrijgen?

Ik weet niet meer waar ze het heeft laten doen. Het is al een tijdje geleden. Ik dacht amsterdam... Ze deed het deels om cosmetische redenen en deels om haar longinhoud te vergroten. Het ging in het begin niet echt goed, want de beugel bleef niet goed zitten (au), maar nu gaat het fantastisch.
Magnetronkip, interessant. Gewoon rauwe kip bereiden in de magnetron? Hoe lang duurt dat dan? Ik was dat ook van plan, maar wist niet of de kip dan goed gaar zou worden (bang voor bacterien enzo..).
Ik wil ook graag mijn suikers laag houden, maar heb soms moeite om aan mijn calorieen te komen en junk-food (koekjes, hagelslag, vla) is dan zo makkelijk... Clean eating betekent ook veel volume vind ik. Hoe gaat dat bij jou?

Wow netjes = ) Wel jammer dat het veel geld gaat kosten

deze post is zowat de beste die ik hier al gezien heb, goed werk& keep going!

nieuwe pics please :D

Goede progressie, veel succes met de vordering!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx :)!

Ben niet thuis atm. Ik zal morgen filmpje posten van magnetron kip, dan kan je het zien. Ook zal ik trainingsschema posten wat ik nu volg.

damn lange kerel ben jij, ****ing halve meter groter :D
& btw, goeie vooruitgang tot nu toe man ! keep it up ;)

Hoe vaak train je nu ? Toevallig een trainingsschema ??

Na mijn operatie ben ik begonnen met A-B-A-B (A = onderlichaam B= bovenlichaam)

Ik ben nu dit aan het doen:

Dag 1 Schouders + Buik
Dag 2 Benen
Dag 3 Borst
Dag 4 Biceps + Triceps + Traps
Dag 5 Rug + Buik

Ben nog wel even aan het kijken hoe dit bevalt. Normaal is 4daagse split max voor mij.

Magnetronkip, interessant. Gewoon rauwe kip bereiden in de magnetron? Hoe lang duurt dat dan? Ik was dat ook van plan, maar wist niet of de kip dan goed gaar zou worden (bang voor bacterien enzo..).
Ik wil ook graag mijn suikers laag houden, maar heb soms moeite om aan mijn calorieen te komen en junk-food (koekjes, hagelslag, vla) is dan zo makkelijk... Clean eating betekent ook veel volume vind ik. Hoe gaat dat bij jou?

Magnetronkip ?:O Die kende ik nog niet.. Is dat een beetje te eten? En dat is neem ik aan speciale kip dan, vind je die in veel supermarkten of is het moeilijk te verkrijgen?

Zie:

http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?p=6416571&posted=1#post6416571

Hahaha, geweldig dat filmpje over de kip:P

Waarom eet je zoveel eiwit ?

Edit: nvmd je weegt 120 kg xD

Na mijn operatie ben ik begonnen met A-B-A-B (A = onderlichaam B= bovenlichaam)

Ik ben nu dit aan het doen:

Dag 1 Schouders + Buik
Dag 2 Benen
Dag 3 Borst
Dag 4 Biceps + Triceps + Traps
Dag 5 Rug + Buik

Ben nog wel even aan het kijken hoe dit bevalt. Normaal is 4daagse split max voor mij.

Ik zat ff je schema te bekijken maar over train je nu niet ?

Dag 3 -> dag 4. Bij borst gebruik je ook triceps. Dus de volgende dag kun je niet maximaal voor triceps gaan.

Dag 4 -> dag 5. Je traint je biceps en de volgende dag je rug. Zijn je biceps dan niet eerder vermoeid dan je rug ??

Ik zelf zou dan eerder voor dit gaan.

Dag 1 Rug + Buik
Dag 2 Borst
Dag 3 Biceps + Traps
Dag 4 Benen + Triceps
Dag 5 Schouders + Buik

Ik zat ff je schema te bekijken maar over train je nu niet ?

Dag 3 -> dag 4. Bij borst gebruik je ook triceps. Dus de volgende dag kun je niet maximaal voor triceps gaan.

Dag 4 -> dag 5. Je traint je biceps en de volgende dag je rug. Zijn je biceps dan niet eerder vermoeid dan je rug ??

Ik zelf zou dan eerder voor dit gaan.

Dag 1 Rug + Buik
Dag 2 Borst
Dag 3 Biceps + Traps
Dag 4 Benen + Triceps
Dag 5 Schouders + Buik

Ja ik zie het, je hebt gelijk. Ik copy paste het uit mijn log.txt op mijn pc maar die is niet up to date zie ik nu. Ik doe dit:

Maandag: Rug + Buik
Dinsdag: Borst
Woensdag: RUST
Donderdag: Schouders + buik
Vrijdag: Benen
Zaterdag: Biceps + Triceps
Zondag: RUST

De vierdaagse split die ik hiervoor deed was:

Maandag: Rug + Biceps
Dinsdag: RUST
Woensdag: Borst + Triceps
Donderdag: Rust
Vrijdag: Schouders + buik
Zaterdag: Benen

Laatst bewerkt:
Heb je ook de indruk dat je meer moet werken dan anderen om massa te pakken/te zien vanwege je lengte ?

Heb je ook de indruk dat je meer moet werken dan anderen om massa te pakken/te zien vanwege je lengte ?

Uhmm tsja, volgens mij is het wel algemeen bekent waarom BB rond de 1.75m zijn. Mijn armen zijn nu 42,5cm omtrek en dan als je dat op een kleiner frame zou zetten zal het veel groter lijken. Ook andersom, als ik kleiner geweest zou zijn zou ik meer CM omtrek hebben. Moet veel meer massa krijgen om er bruut uit te gaan zien.

Uhmm tsja, volgens mij is het wel algemeen bekent waarom BB rond de 1.75m zijn. Mijn armen zijn nu 42,5cm omtrek en dan als je dat op een kleiner frame zou zetten zal het veel groter lijken. Ook andersom, als ik kleiner geweest zou zijn zou ik meer CM omtrek hebben. Moet veel meer massa krijgen om er bruut uit te gaan zien.

I know that feel bro :(
Je maakt me bijna blij met mijn 192cm :p

Ach wees blij dat we groot zijn !! Beter dan zo'n klein mannetje die even breed als groot is haha :D

Terug
Naar boven