XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

zag de foto van Overeem op twitter, leuk dat ie erbij zette dat hij nu eindelijk is tegen iemand op kon kijken!

ik ken het ben zelf ook 2,10m is moeilijk in mass aan te komen maar je progressie is wel nice man :) keep on the good work!!

• Topic Starter Topic Starter
Het verhaal is als volgt. Ik had een verkeerde maat besteld op zijn webshop en belde naar het nummer op de site. Toen kreeg ik de webshop baas aan de lijn en ik vertelde dat ik zo lang ben en gewoon zijn kleding pas wat ideaal is voor mij. We raakte een beetje aan de praat en toen zei hij opeens of ik een keer langs wou komen als Alistair dat ook leuk vind en dat vond hij. Die dag was vandaag :). Foto's hieronder:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat vet man! Alistair Overheem is me er ook een beest! (maar je dwarft hem wel!)

Jij bent wel een reus zeg! Wauw, maar ben wel jaloers op je hoor .. geweldig man!

Hij is op het moment 122kg met echt enorm laag vetpercentage :D. Heb nog wel even te gaan voor zijn fysiek op mijn lengte hehe.

Die laatste vent is ook lang. Dikke 2meter ofzo?

Ja, dat was echt een monster en zeer lang. Hij woog vroeger 150kg, nu 120kg voor het vechten.

gruwelijke foto's! me jelly :(

denk als jij echt keihard gaat beuken. En een beest van 140kg wordt dat je echt een zieke carriere in hollywood kan beginnen. Of als showworstelaar ofzo

I hope so :D.

Zotte gozers allemaal :p

Zo te lezen op z'n Facebook, gunt hij je wel een toekomst! Wauw #jaloers

Wow, te gek man. Heb je nog met Overheem gespard, of bleef het bij handen schudden?

Jij kan de grootste beer ooit worden :O

Alistair 122kg?

wait what

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 23:29 ----------

Alistair was 263 lbs bij Brock lesnar = 119.5 Kg :roflol:

nog echt zo ook, o lawd

---------- Post toegevoegd Wed 22 Feb 2012 om 23:30 ----------

en hij is 195cm :D

Jup :) best wel insane.

Als je bedenkt dat alistair gewoon al bijna 2m is en je jou er naast ziet staan, damn :P. Erg leuke foto's man! En goede progressie, keep it up =)

Damn, jij bent baas boven baas ! Super leuke foto's ! Ben benieuwd als jij 140 kg weegt :D

Nice. :D

Terug
Naar boven