XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Coole foto's gast!

Haha epic thread op Sherdog over jou.

Man jij hebt werkelijk iedereen ontmoet :D
Lekkere progressie ook:thumbs:

Wow, jij kan echt de biggest bodybuilder ever worden in lengte en in massa...

Laatst bewerkt:
Fotosjop!

Nette progressie. Damn 2 meter 17 is wel heel groot

Shit dat wordt een BEEST :eek: net bigfoot.

Goede progresie ;)

Hey Scoobz0r, wat moet dat geweldig zijn dat je op IEDEREEN die je tegenkomt neerkijkt. Er zijn best veel mensen in Nederland rond de 2 meter maar iemand van 2.17 heb ik nog niet in real life gezien (denk ik). Echt tof dat je door je extreme lengte uitgenodigd wordt om bekende mensen te ontmoeten. Veel succes met alles wat je nog wilt bereiken gozer. :thumbup:

Ik vroeg aan hem waarom hij nog niet was gestopt met vechten met het geld dat hij nu heeft. Hij zei dat hem was geboden om fulltime in commercials te gaan, maar dat hij nee heeft gezegd. Hij vindt het reizen over de hele wereld nog te leuk om nu te stoppen. Verder dat hij altijd een karakter heeft gebouwd om zijn vechten heen ''The beast'' wat uit zijn worsteltijd stamt.

Ja, ik heb op 2 van de grote mma forums ook daarom een post gemaakt waar ik uitleg dat ik alleen ben uitgenodigd om een keer mee te doen. We zullen dan wel zien of het wat voor me is, verder niks.

Persconferentie was in Oss bij een motel. Ik woon zelf in Hilversum, uurtje rijden altijd goed te doen :).
in welke gym train je? ik woon ook dicht bij Hilversum.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de positieve reacties hierboven! En @ Daniel1994, ik train bij Healthcity.

Het was de bedoeling dat ik rond deze week foto's van mijzelf weer plaatsten, maar ik heb 2 weken geleden voedselvergiftiging gekregen. Had 40,3 graden verhoging en een week liggen kotsen :/. Ik wil hoger in gewicht en kracht zijn voordat ik ziek werd voordat ik weer foto's maak.

Trainen en eten gaat in ieder geval weer goed en ga hard vooruit :). Over 2 weken update denk ik.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de positieve reacties hierboven! En @ Daniel1994, ik train bij Healthcity.

Het was de bedoeling dat ik rond deze week foto's van mijzelf weer plaatsten, maar ik heb 2 weken geleden voedselvergiftiging gekregen. Had 40,3 graden verhoging en een week liggen kotsen :/. Ik wil hoger in gewicht en kracht zijn voordat ik ziek werd voordat ik weer foto's maak.

Trainen en eten gaat in ieder geval weer goed en ga hard vooruit :). Over 2 weken update denk ik.

Oh, daar zou ik morgen een proefles gaan nemen ;)
Dat is toch van 3x per week gaan = gratis ?

Jij gaat inderdaad een megagrote vent worden :D

t*ring die bob is nog dikker dan mij :roflol:

Hey

Wou je ff complimenten geven voor je goeie blog. Super motiverend!!
Vooral dat je ondanks je heftige nuss op /pijn en weinig slaap je er weer gewoon vol voor gaat.
Ben zelf 5eweek post nuss en kan nog ff weinig.
Wel net met benen begonnen, komt mooi uit want die liepen altijd al achter ;) (was teveel gefocust op lenigheid/snelheid altijd)

Als je ‘ns de tijd vindt hoop ik dat je mijn vragen kunt beantwoorden (als ze niet te pers. zijn)
Heb je nu (je zit in je 8e maand als ik 't goed heb) nog beperkingen / moeilijkheden? Ik neem aan dat je ook nog niet al bent begonnen met een grondgevechtje ofzo. Ben je nooit bang dat nuss bar gaat ‘flippen’. En mijn laatste vraag hoe zit ‘t nu met extra pijnen en slaap? (Hard trainen zonder goeie/diepe slaap is niet te doen natuurlijk.)

Thanx en keep up the good work(outs)
Groet Appie

• Topic Starter Topic Starter
Hey

Wou je ff complimenten geven voor je goeie blog. Super motiverend!!
Vooral dat je ondanks je heftige nuss op /pijn en weinig slaap je er weer gewoon vol voor gaat.
Ben zelf 5eweek post nuss en kan nog ff weinig.
Wel net met benen begonnen, komt mooi uit want die liepen altijd al achter ;) (was teveel gefocust op lenigheid/snelheid altijd)

Als je ‘ns de tijd vindt hoop ik dat je mijn vragen kunt beantwoorden (als ze niet te pers. zijn)
Heb je nu (je zit in je 8e maand als ik 't goed heb) nog beperkingen / moeilijkheden? Ik neem aan dat je ook nog niet al bent begonnen met een grondgevechtje ofzo. Ben je nooit bang dat nuss bar gaat ‘flippen’. En mijn laatste vraag hoe zit ‘t nu met extra pijnen en slaap? (Hard trainen zonder goeie/diepe slaap is niet te doen natuurlijk.)

Thanx en keep up the good work(outs)
Groet Appie

PM me maar met een vragen lijstje, geen probleem om te beantwoorden :).

Ik krijg gewoon een smile op m'n gezicht van het lezen van jouw openingspost, ik vind het echt leuk om te lezen wat voor vette dingen jij meemaakt :D Ook dat het zo goed gaat met je pectus excavatum.

Top! En respect :)

Terug
Naar boven