XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Jaloers ghehe

http://www.sherdog.net/forums/f2/pic-alistair-overeem-getting-dwarfed-2016705/

:roflol:

LkEXr.png

• Topic Starter Topic Starter
Ik own hem! :-# ''Kom dan jonguh''!

holy shit hele sherdog rel over jou :roflol:

Haha ja, ik had op pagina 13 een bericht gepost daar toen ik er achter kwam, maar 99% leest er over heen.

Deze man is zo erg een van de beste voorbeelden in de BB wereld imo.
Veel beter dan zyzz vind ik persoonlijk om maar iets te noemen.
Als je ziet wat een werk en een lange weg hij heeft te gaan en eerst die borst zo ingedeukt had en maar door blijft gaan.

Ik gun jou de aller vetste rol in een film ofzo in hollywood man.
Maar als ik alles zo lees is dat ook niet bepaald ver weg meer.

Thnx!

Jup... heel google staat vol als je tallereem intypt :eek:

Ik kwam er vanochtend achter dat Bob Sapp in Oss is!

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/denbosch/10533949/Extra-beveiliging-voor-vechtsportgala.ece

Ik ben gaan kijken bij de persconferentie en bleek dat je met hem op de foto mocht haha. Kon het niet laten :D. Hij is rond de 2meter. Minder massief dan vroeger maar nog steeds echt een beest. Echt een ongelofelijke sympathieke man. Ik heb kaartje gekocht en ga morgen terug.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150581761939639.382071.513909638&type=3

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat zei die allemaal?

Haha toffe foto.

Is het alleen niet beetje overtrokken van al die sites dat je een carriere binnen de MMA nastreeft nu? Feit dat je met Overeem op de foto stond had in eerste instantie toch te maken met een trui die je had gekocht ofzo :p
Tweede foto met Sapp vind ik echt tof haha

Wat een kleine vent. Ken hem als een reus van tv. :D

Aah, komt natuurlijk omdat jij nog groter bent. :p

hij was in oss? den bosch toch.
woon jij in oss trouwens?

Ik vroeg aan hem waarom hij nog niet was gestopt met vechten met het geld dat hij nu heeft. Hij zei dat hem was geboden om fulltime in commercials te gaan, maar dat hij nee heeft gezegd. Hij vindt het reizen over de hele wereld nog te leuk om nu te stoppen. Verder dat hij altijd een karakter heeft gebouwd om zijn vechten heen ''The beast'' wat uit zijn worsteltijd stamt.

Is het alleen niet beetje overtrokken van al die sites dat je een carriere binnen de MMA nastreeft nu? Feit dat je met Overeem op de foto stond had in eerste instantie toch te maken met een trui die je had gekocht ofzo :p
Tweede foto met Sapp vind ik echt tof haha
Ja, ik heb op 2 van de grote mma forums ook daarom een post gemaakt waar ik uitleg dat ik alleen ben uitgenodigd om een keer mee te doen. We zullen dan wel zien of het wat voor me is, verder niks.

hij was in oss? den bosch toch.
woon jij in oss trouwens?

Persconferentie was in Oss bij een motel. Ik woon zelf in Hilversum, uurtje rijden altijd goed te doen :).

Ik vroeg aan hem waarom hij nog niet was gestopt met vechten met het geld dat hij nu heeft. Hij zei dat hem was geboden om fulltime in commercials te gaan, maar dat hij nee heeft gezegd. Hij vindt het reizen over de hele wereld nog te leuk om nu te stoppen. Verder dat hij altijd een karakter heeft gebouwd om zijn vechten heen ''The beast'' wat uit zijn worsteltijd stamt.

Ja, ik heb op 2 van de grote mma forums ook daarom een post gemaakt waar ik uitleg dat ik alleen ben uitgenodigd om een keer mee te doen. We zullen dan wel zien of het wat voor me is, verder niks.

Persconferentie was in Oss bij een motel. Ik woon zelf in Hilversum, uurtje rijden altijd goed te doen :).

ok, is bop sapp in oss mis ik het :roflol: ik woon daar

Misschien nog kaartjes te krijgen morgen? (Heb zelf geen idee).

ja ik wist wel dat hij in den bosch een wedstrijd had maar dat boeit me niet echt, hij word toch afgemaakt en hij ziet er niet meer zo spectaculair uit als eerst. ik las trouwens ook dat je ging kickboxen? klopt dat?.

zie post #495

roflololol

Terug
Naar boven