Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

. Hij is rond de 2meter. Minder massief dan vroeger maar nog steeds echt een beest. Echt een ongelofelijke sympathieke man. Ik heb kaartje gekocht en ga morgen terug.Ja, ik heb op 2 van de grote mma forums ook daarom een post gemaakt waar ik uitleg dat ik alleen ben uitgenodigd om een keer mee te doen. We zullen dan wel zien of het wat voor me is, verder niks.Is het alleen niet beetje overtrokken van al die sites dat je een carriere binnen de MMA nastreeft nu? Feit dat je met Overeem op de foto stond had in eerste instantie toch te maken met een trui die je had gekocht ofzo
Tweede foto met Sapp vind ik echt tof haha
hij was in oss? den bosch toch.
woon jij in oss trouwens?
.Ik vroeg aan hem waarom hij nog niet was gestopt met vechten met het geld dat hij nu heeft. Hij zei dat hem was geboden om fulltime in commercials te gaan, maar dat hij nee heeft gezegd. Hij vindt het reizen over de hele wereld nog te leuk om nu te stoppen. Verder dat hij altijd een karakter heeft gebouwd om zijn vechten heen ''The beast'' wat uit zijn worsteltijd stamt.
Ja, ik heb op 2 van de grote mma forums ook daarom een post gemaakt waar ik uitleg dat ik alleen ben uitgenodigd om een keer mee te doen. We zullen dan wel zien of het wat voor me is, verder niks.
Persconferentie was in Oss bij een motel. Ik woon zelf in Hilversum, uurtje rijden altijd goed te doen.
ik woon daarMisschien nog kaartjes te krijgen morgen? (Heb zelf geen idee).