Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

geweldig man! ga zo door

brown_bear_rearing.jpg

Jij hebt fotos waar je trots op kunt zijn!

volgens mij was jij vandaag bij ons aan squatten in de gym (met wienand) - verdomme bijna de schijven tegen het plafond bij de lock-out :p

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de positieve reacties!

volgens mij was jij vandaag bij ons aan squatten in de gym (met wienand) - verdomme bijna de schijven tegen het plafond bij de lock-out :p

Hehe ja dat was ik :D. Waren benen aan het trainen met zijn 3en waaronder Wienand. Ik heb daar strippenkaart gekocht om 1x in de week met Wienand te trainen. Spreek mij volgende keer even aan!

Hehe ja dat was ik :D. Waren benen aan het trainen met zijn 3en waaronder Wienand. Ik heb daar strippenkaart gekocht om 1x in de week met Wienand te trainen. Spreek mij volgende keer even aan!
wij stonden vrij vaak met wienand en z'n maatje te ouwehoeren - ook beneden nog, maar spreek je de volgende keer wel man

Zalige foto's kerel. Kan niet wachten om te zien hoe je erbij staat bij 140-150 kg ofzo :O

Zal vast ergens staan, maar wat is je schoenmaat? (gelieve mij even te quoten :))

Laatst bewerkt:
UPDATE 8-4-2012

Ik weeg nu 117kg met een vetpercentage van 13,5% (volgens weegschaal). De foto's hieronder zijn 7 maanden trainen na de operatie en vier maanden sinds de laatste progress foto's.

(Ik heb de chirurg gesproken van mijn pectus operatie. Er is littekenweefsel gevormd door de operatie in mijn linker borstspier wat de borstspier omhoog trekt. Dit wordt verwijdert tegelijkertijd wanneer de nuss bars eruit gehaald worden waardoor de borstspier weer zal zakken).

allqb7.jpg

mv3uo6.jpg

oqhd8o.jpg

2hn87sn.jpg

69gq3n.jpg

ilfyht.jpg

Voedingsschema van afgelopen 4 maanden:
8:00 25gr eiwitshake
8:30 3 eieren, brinta + melk, 250gr kwark
11:30 200gr kip, rijst, groente
13:30 8 eieren + 2 boterhammen
16:00 200gr kip, rijst, groente
18:00 150gr gehakt, volkoren spaghetti, groente
18:30 TRAINEN
20:00 25gr shake + snelle suikers
20:30 150gr biefstuk, aardappels, broccoli
23:00 3 eieren, 500gr kwark, visolie

Trainschema van afgelopen 4 maanden:
-Rep range: 8-12
-Set range: 3/4

Ma: Rug-Biceps
Deadlift
Lat pulldown
Bent over rows
Seated Pulley Rows
Preacher curl
Hammer curl

Di: Schouders-traps
Military dumbbell press
Upright row
Side raise
Bent Over dumbbell Side Lateral
Shrugs

Do: Benen-Buik
2 buik spieroefeningen
Squat
Lunges
Seated Calf Raise

Vrij: Borst-Triceps
Bandruk
Schuinbankdruk
Flys
Push down triceps
Skullcrushers
Seated triceps press

Laatst bewerkt:
Begint er nou wel bruut uit te zien. :D

Ziet er erg goed uit man. Ben benieuwd hoe je er over een jaar bij staat. Jij gaat in films spelen denk ik:)

Als die borst er weer goed uitgaat zien dan zou het helemaal mooi zijn :D
Lekkere progressie

Top, goed bezig broer(tje)!

hoooly shit bruut man!

+1 damn nice!!!!!!

Netjes voor 7 maanden trainen en al helemaal met die lengte, volgens mij wil je jou niet tegenkomen over een jaartje trainen... blijf doorgaan man :D

---------- Post toegevoegd Sun 8 Apr 2012 om 14:34 ----------

Ziet er erg goed uit man. Ben benieuwd hoe je er over een jaar bij staat. Jij gaat in films spelen denk ik:)

Dit.

Terug
Naar boven