Michaeltjee
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat ik me nou afvraag, hoeveel cal moet je wel niet nemen tegen de 5000 denk? En met name kh?
****ing ziek gozer, bijna even indrukwekkend als Phil.
Ben je ook van plan om te gaan kuren eigenlijk?
Gvd zeg, 14 eieren op een dag, haha wat een beest.
Vette pics trouwens, heb 't hele draadje weer is door zitten lezen, motiverend is het!
Thnx! Eieren = omnom en super snel klaar. Maar wisselt soms: Ene dag 800 gr kip en dan weer minder eieren dus.lijkt me zo vet om je eens in levende lijven te zien.
Beter kondig je de volgende keer even aan waar je heen gaat als je een uitstapje hebt, (ookal is het de kermis bijv. ;p )
btw, ik voelde me in de periode dat ik groeide in de lengte altijd erg slungelig en ongemakkelijk en heb nu ook maat 48 enz. Nu ik meer vlees heb gekweekt met trainen voel ik me een stuk beter lichamelijk en wanneer ik loop dat het gemakkelijker gaat.
^ herken je dit? ben wel benieuwd naar aangezien ik alsnog dik 20 cm kleiner ben ;p
Heb je gisteren gezien man.
Phil was onder de indruk van je.
Wat vroeg hij precies aan je? Je was nogal druk in gesprek met hem![]()
Haha geweldig! Leuk topic en je kan t wel zien dat je aan het trainen bent!
Ziek ziek ziek, that's all I have to say.
---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 19:19 ----------
Haha als je echt doorzet hé, ben je echt het beest vd eeuw.

Wat een beest, nu al, en dat voedingsschema, ziek ;o Knap dat je alles zo volhoudt en er is heel nette progressie te zien. Ga zo door, full DBB support behind you, brah
, veel geleerd ook op het forum. Tijd om wat terug te doen! Over 3 maanden komt mijn website+applicatie uit (samen met 2 vrienden bijna fulltime aan het maken) die BB-ers zal gaan ondersteunen in hun doelen. Ga er nog niet veel over zeggen. Over 2,5 maanden een grote post hierover. (Iedereen blijft gewoon op dit forum bij dit plan!)