Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Thnx :D

Die support voel ik wel hier :p, veel geleerd ook op het forum. Tijd om wat terug te doen! Over 3 maanden komt mijn website+applicatie uit (samen met 2 vrienden bijna fulltime aan het maken) die BB-ers zal gaan ondersteunen in hun doelen. Ga er nog niet veel over zeggen. Over 2,5 maanden een grote post hierover. (Iedereen blijft gewoon op dit forum bij dit plan!)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je eet wel echt te weinig voor hoe groot je bent. Maar ene kant wel bruut dat je zo groot bent. Je moet toch wel op 160 kilo komen wil je echt big zijn volgens mij. Maar dan heb je ook wat. Mocht je ooit steroiden nemen heb jij volgens mij een hogere dosis nodig :p

Man man man... Wat zou ik 2 meter willen zijn kon ik lekker 150 kg wegen...

• Topic Starter Topic Starter
Je eet wel echt te weinig voor hoe groot je bent. Maar ene kant wel bruut dat je zo groot bent. Je moet toch wel op 160 kilo komen wil je echt big zijn volgens mij. Maar dan heb je ook wat. Mocht je ooit steroiden nemen heb jij volgens mij een hogere dosis nodig :p

Als ik iets wil bereiken met dit lichaam moet ik idd als een prof. bb-er eten. Het zal dus steeds meer en meer moeten worden, maar voor nu is het nog genoeg:

-Ik blijf in nog kracht omhoog gaan
-Zit op 2,65gr eiwit per kilo
-Met deze hoeveelheid Kcal zit ik op 16,5% vet. (Foto is op 13,5% door voedselvergiftiging waardoor ik veel ben afgevallen.)

Wat zou jij veranderen aan mijn voeding? Welk deel vind te je weinig? Ik zelf mijn ontbijt waar ik erg moeite mee heb meer binnen te krijgen hmm..

Ik heb mij nog niet goed genoeg in aas verdiept, geen idee of dat dan ook zo is :D.

Laatst bewerkt:
als jij straks nog een paar jaar training achter de rug hebt dan ben je net king kong xD

en ja, dat is een compliment xD

Ontbijt had ik ook veel moeite mee, nu werk ik rustig 1000 calorien weg binnen een halfuur na wakker worden. Bij mij werkte elke ochtend opbouwen goed, heb nog geen een keer overgegeven maar wel vaak neigingen gehad (heb ik nog steeds als ik te snel eet sochtends :p)

Ontbijt had ik ook veel moeite mee, nu werk ik rustig 1000 calorien weg binnen een halfuur na wakker worden. Bij mij werkte elke ochtend opbouwen goed, heb nog geen een keer overgegeven maar wel vaak neigingen gehad (heb ik nog steeds als ik te snel eet sochtends :p)

wat eet jij zoal in die maaltijd?

Dikke proficiat man!!! "reuze" verschil! :D KEEP IT GOING!

Gozer, met jouw lengte kun jij echt ver komen in de bodybuildingwereld. Stel je eens voor je dwarft iedereen eruit. Succes man (Y) (mirin height)

Man echt nice dat je bodybuilden doet! Je arm lijkt al aardig groot naast phil haha. Ga zo door man! Gewoon de zwaarste bodybuilder ooit worden haha:P

Beste thread op heel dit forum, prachtige progressie.

• Topic Starter Topic Starter
Dankje! Progressie bij houden geeft extra motivatie en het is daarom ook leuk om te doen.

Ga zo door monster!!!

Kippenborst probleem? fix je zo wel

Wow, mooi verhaal dit. Mooi dat 't goed gaat. Over 'n jaar of 2 die volgende operatie dus?

ga zo door man. mega

Heb je geen coach?

Indrukwekkend verhaal! Ga zo door.

Ik zie dat er nog hoop is voor mijn smalle benen :D

Terug
Naar boven