MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

hele mooie progressie voor iemand van die lengte! Mijn eerste reactie op dit forum gelijk in de thread van het broertje van mn collega!

Je foto's zijn inspirerend! ben gaan trainen nav je foto's (ja ik had ze al eerder gezien van je broer).

Vraag maar aan hem :)

Vooral doorgaan zo!

Grt
BKC

mooie progressie man, 2.17 echt bruut :D

veel succes met je doelen bro!:D

Is dat jouw nagellak op die foto?

Hahah, dan ben je zeker een beer!

Mooi van je dat je dit niet anoniem vertelt.

Is hij nu de grootste van dit forum?

whahaha t*ring 2 , 17. Welkom lange slungel!

nd6hdv.jpg
Haha nice. :D

Hallo GVR, goed bezig en volhouden.

Volgens mij heeft TS binnenkort zijn eigen fanclub, iedereen wil volgens mij een beer van 2,17 zien :D

straks mag je ipv 2 stoelen in het vliegtuig wel 4 stoelen :rolleyes:

zou echt mooi zijn als je met jou lengte 1 beest word!
succes ermee iig :D

btw. heet jij toevallig Tjeerd?

Als je direct in je groeispurt flink aan de gewichten had getrokken had je naturel flinke massa winst kunnen pakken door de super grote groeihormoon burst die je toen had. Was je lengte mischien ook kleiner geweest (als je daar blijer mee was geweest).

Als je direct in je groeispurt flink aan de gewichten had getrokken had je naturel flinke massa winst kunnen pakken door de super grote groeihormoon burst die je toen had. Was je lengte mischien ook kleiner geweest (als je daar blijer mee was geweest).

Dat zou natuurlijk ook wel enorm blessuregevoelig zijn geweest.
Aangezien zijn spieren endus pezen op rek zouden komen en je ze nog harder zou rekken en contraheren heb je een grotere kans op peesscheuren etc.
Een nadeel aan dat voordeel.

Dikke biceps :P

Nee toch netjes man , moet erg moeilijk zijn om massa te kweken met zo'n lang frame.

Succes nog!

Als jij 50kg eraan weet te klappen ben je echt een monster ;) Damn wat een lengte.

En ik ondervind zelf al problemen met het volmaken van mn lengte haha.

Succes man, jij kan vast moeilijk veel eten ook zonder aan te komen?

Terug
Naar boven