- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi om te zien hoe ver je gekomen bent en dat je al wat celebrity's hebt ontmoet.
Mag ik vragen, wil je puur blijven bodybuilden of ga je proberen mss iet als K1 of hoop je mss op wat acteerwerk of job bij de politie ofzo?
Wel curieus naar als een dwarf van 1.68m zijnde ...![]()
.Mijn focus ligt op mijn studie en een bodybuild/fitness project (site + app, eind van deze zomer beta versie) waar ik mee bezig ben. Verder als hobby probeer ik zo groot mogelijk te worden, acteerlessen te nemen en doe ik een kickbox training 1x in de 10 dagen voor wat meer vaardigheden. Ik heb de droom van Hollywood, maar daar moet mijn lichaam nog erg veel voor veranderen. Ik blijf gewoon bezig met deze dingen en zie wat er gaat gebeuren.

In Azië zie je ook vaak dat ze lange westerse mannen gebruiken in die vechtfilms![]()

I lol'd.Kan je eens foto's posten van je fysiek?
Ben benieuwd in hoeverre je vooruitgang hebt geboekt. Gefeli met de flex man! Nais
Het merk Technogym bij mijn gym kan ik best ruim instellen. Ik ben wel eens bij een gym geweest waar het echt een ramp was, maar kan het merk niet meer herinneren. Sommige apparaten zijn mijn armen te lang voor zoals een leverage chest press machine, maar die is dan weer mooi te vervangen met dumbbells bijvoorbeeld.heb je met je lengte geen problemen dat de trainingsapparaten veel te klein zijn?
wel mooie progressie gemaakt![]()
Very Nicehoeveel kcal moet jij wel niet per dag nemen eigelijk?