MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

En ook al in de Flex jij bent egt naam aan het maken hé, top man.

Ahahah, priceless dat filmpje. Had het nog niet gezien!

Goed bezig btw, kleerkast Scoob! ;)

knapman

• Topic Starter Topic Starter
2qlvrb5.jpg

Er stond ook nog een foto met Harry de Jonge in de flex :) lache!

Laatst bewerkt:
Mooi om te zien hoe ver je gekomen bent en dat je al wat celebrity's hebt ontmoet.

Mag ik vragen, wil je puur blijven bodybuilden of ga je proberen mss iet als K1 of hoop je mss op wat acteerwerk of job bij de politie ofzo?

Wel curieus naar als een dwarf van 1.68m zijnde ... :)

Mooi om te zien hoe ver je gekomen bent en dat je al wat celebrity's hebt ontmoet.

Mag ik vragen, wil je puur blijven bodybuilden of ga je proberen mss iet als K1 of hoop je mss op wat acteerwerk of job bij de politie ofzo?

Wel curieus naar als een dwarf van 1.68m zijnde ... :)

Mijn focus ligt op mijn studie en een bodybuild/fitness project (site + app, eind van deze zomer beta versie) waar we mee bezig zijn. Verder als hobby probeer ik zo groot mogelijk te worden, acteerlessen te nemen en doe ik een kickbox training 1x in de 10 dagen voor wat meer vaardigheden. Ik heb de droom van Hollywood, maar daar moet mijn lichaam nog erg veel voor veranderen. Ik blijf gewoon bezig met deze dingen en zie wat er gaat gebeuren :).

Laatst bewerkt:
Mijn focus ligt op mijn studie en een bodybuild/fitness project (site + app, eind van deze zomer beta versie) waar ik mee bezig ben. Verder als hobby probeer ik zo groot mogelijk te worden, acteerlessen te nemen en doe ik een kickbox training 1x in de 10 dagen voor wat meer vaardigheden. Ik heb de droom van Hollywood, maar daar moet mijn lichaam nog erg veel voor veranderen. Ik blijf gewoon bezig met deze dingen en zie wat er gaat gebeuren :).

In Azië zie je ook vaak dat ze lange westerse mannen gebruiken in die vechtfilms :p

Proficiat met je pagina in de FLEX!

Nice!

Laatst bewerkt:
mag ik handtekening? :) gaat goed man een monster wordt het !

stats op grote 3?

Kan je eens foto's posten van je fysiek?
Ben benieuwd in hoeverre je vooruitgang hebt geboekt. Gefeli met de flex man! Nais

heb je met je lengte geen problemen dat de trainingsapparaten veel te klein zijn?
wel mooie progressie gemaakt :thumb:

Helemaal flabbergasted van jou verhaal! super vet!

Very Nice :) hoeveel kcal moet jij wel niet per dag nemen eigelijk?

Zeker mooie progressie.

1x maximaal gewicht heb ik al heel lang niet meer gedaan. Zal ik binnenkort wel weer is doen. Als ik kijk naar mensen in mijn gym ben ik nog niet heel sterk. Heeft ook te maken met de range of motion natuurlijk.

Kan je eens foto's posten van je fysiek?
Ben benieuwd in hoeverre je vooruitgang hebt geboekt. Gefeli met de flex man! Nais

Foto´s van 3 maanden geleden staan op de eerste pagina. Er is nog niet genoeg vooruitgang geboekt op die foto´s om nu al nieuwe te maken. Daar wacht ik nog even mee.

heb je met je lengte geen problemen dat de trainingsapparaten veel te klein zijn?
wel mooie progressie gemaakt :thumb:
Het merk Technogym bij mijn gym kan ik best ruim instellen. Ik ben wel eens bij een gym geweest waar het echt een ramp was, maar kan het merk niet meer herinneren. Sommige apparaten zijn mijn armen te lang voor zoals een leverage chest press machine, maar die is dan weer mooi te vervangen met dumbbells bijvoorbeeld.

Very Nice :) hoeveel kcal moet jij wel niet per dag nemen eigelijk?

Mijn voedingsschema staat in één van mijn laatste posts, zie pagina 1. Ik heb niet meer de excel waar alle macro´s in staan, die moet ik even opnieuw maken. Maar het zit tegen de 5000kcal aan geloof ik.

Laatst bewerkt:
post eens een logje met de gewichten die je zoal gebruikt... ben wel benieuwd... nu al 120 kilo hehe

Terug
Naar boven