Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Moet toch fijn zijn om te zeggen dat je 125 kg weegt zonder dik te zijn :-)

mega respect voor bij jouw lengte zo buff te zijn.. ik heb al moeite om bij 1.85 beetje buff eruit te zien :p. Damn volges mij ben je in het egt nog 10x groter.. 125kg damn :D

oneindig respect man, vooral met uw operatie en dergelijke..

deze pic is echt gruwelijk

2hdw5xy.jpg

Het moet wel awesome zijn om jou te zien trainen. Kan je alles wel gebruiken in de sportschool?

Goede progressie, en je bent veel professionele bodybuilders tegen gekomen.
Gaaf!

Veel succes verder:)

Goed bezig kerel. Zie je weinig meer in de gym!
terwijl ik er soms 3x per dag ben haha!

C ya around! ;)

als je niet gaat juicen kan je het beter opgeven, zo lang en dan zonder juice bb'en ziet er forever skinny uit.

ben gewoon ff eerlijk:)

als je niet gaat juicen kan je het beter opgeven, zo lang en dan zonder juice bb'en ziet er forever skinny uit.

het is net wat je onder skinny verstaat. een atletisch lichaam op die lengte hoeft geen probleem te zijn.
het is iig al een hele verbetering tov beginpics

• Topic Starter Topic Starter
damn die laatste pic
begint er al goed uit te zien man, borst is mooi gevormd ook

Je had er missi ietsie pietsie meer uit kunnen halen in 2 jaar. Maar voor jouw lengte ben je al best groot. Ga zo door en je bent straks een monster van een buffel.
Erg netjes zo.

Train nu 10 maanden sinds mijn operatie. Daarvoor natuurlijk wel wat opgebouwd.

Moet toch fijn zijn om te zeggen dat je 125 kg weegt zonder dik te zijn :-)

Hehe ;) Helaas nog veel te licht op mijn lengte.

mega respect voor bij jouw lengte zo buff te zijn.. ik heb al moeite om bij 1.85 beetje buff eruit te zien :p. Damn volges mij ben je in het egt nog 10x groter.. 125kg damn :D

oneindig respect man, vooral met uw operatie en dergelijke..

Dankje!

deze pic is echt gruwelijk

http://i45.tinypic.com/2hdw5xy.jpg

Het moet wel awesome zijn om jou te zien trainen. Kan je alles wel gebruiken in de sportschool?

Ja gaat wel goed. Sommige apparaten nu eenmaal niet, maar die zijn goed te vervangen door losse gewichten. Had erg veel moeite met een goede houden in squaten en deadliften. Dit gaat nu wel goed.

Goede progressie, en je bent veel professionele bodybuilders tegen gekomen.
Gaaf!

Veel succes verder:)

(Y)
Goed bezig kerel. Zie je weinig meer in de gym!
terwijl ik er soms 3x per dag ben haha!
c
C ya around! ;)

Thnx man! Door blessure en Praag ben ik daar een tijdje niet geweest. Zit bij mijn vader in Noordwijk op het moment en train daar nu. Ben over een week weer in Hilversum!

het is net wat je onder skinny verstaat. een atletisch lichaam op die lengte hoeft geen probleem te zijn.
het is iig al een hele verbetering tov beginpics

Is ook zo, als ik naar mensen hier op het forum is het heel erg bruut. Ik ben benieuwd wat ik er naturel nog uit kan halen en ik wil daar ook nog alles uit halen. Ben nu 10 maanden bezig sinds de eerste training na mijn operatie.

Laatst bewerkt door een moderator:
Train nu 10 maanden sinds mijn operatie. Daarvoor natuurlijk wel wat opgebouwd.

Hehe ;) Helaas nog veel te licht op mijn lengte.

Dankje!

Ja gaat wel goed. Sommige apparaten nu eenmaal niet, maar die zijn goed te vervangen door losse gewichten. Had erg veel moeite met een goede houden in squaten en deadliften. Dit gaat nu wel goed.

(Y)

Thnx man! Door blessure en Praag ben ik daar een tijdje niet geweest. Zit bij mijn vader in Noordwijk op het moment en train daar nu. Ben over een week weer in Hilversum!

Is ook zo, als ik bijvoordbeeld naar REUS/Jeffrey Latour kijk zal ik die kant ook op moeten gaan uiteindelijk. Ik ben benieuwd wat ik er naturel nog uit kan halen en ik wil daar ook nog alles uit halen voordat ik daarmee begin. Ben nu 10 maanden bezig sinds de eerste training na mijn operatie. Vind het zonde om nu al te juicen. Ik heb wel al de contacten ervoor gelegd.

Als jij begint te juicen dan wil ik het resultaat wel is zien :p.. ben je egt huge mofo

Jezus.. ik ben 1.74 :D ik ben voor jou een mier:P echt een beest ben je.

Jongens dit is een super prestatie!
Jullie hebben allemaal de progressie van een Midget van 1.70 in je hoofd, alleen als je wat langer bent duurt het nou eenmaal wat langer.
Denk eerlijk gezegd dat hij alsnog naturel heel buff kan worden, alleen in een wat langer traject dan iemand die klein is.

Ja, ik vind dit echt vet :D Ik wil jou weleens zien op 150KG :D

Voor degene die zeggen dat hij er meer had uit kunnen halen, jullie zijn gek.
Deze man heeft een zware operatie + lange hersteltijd achter de rug, is 2,17 meter, heeft lange spieren waardoor het langer duurd om resultaat te zien.

Van mijn kant dan ook niets minder dan zware respect.
Je borst loopt wel wat achter idd maar je hebt een ziek fysiek gekregen bro!
Nogmaals respect.
Ik ben 1,88 en merk op deze lengte al dat resultaat lang duurd.

Keep on going.

Laatst bewerkt:
Voor degene die zeggen dat hij er meer had uit kunnen halen, jullie zijn gek.
Deze man heeft een zware operatie + lange hersteltijd achter de rug, is 1,17 meter, heeft lange spieren waardoor het langer duurd om resultaat te zien.

Van mijn kant dan ook niets minder dan zware respect.
Je borst loopt wel wat achter idd maar je hebt een ziek fysiek gekregen bro!
Nogmaals respect.
Ik ben 1,88 en merk op deze lengte al dat resultaat lang duurd.

Keep on going.

:o

OT:
Super prestatie.

Haha, lol @ myself.

Terug
Naar boven