MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Gast, chicks van 1,60 zij bij jou dus letterlijk UPHtjes.

OT: Hoe gaat het nu met je borst? Ziet het er al weer beter uit?
Dit topic is wel weer toe aan een photo update met pomp na het trainen.

Mooie log gast! abbo... keep up the good work!

ultieme pijp hoogte?:P

Heb je 10cm lengte die je kwijt wil, ik heb nog wat lengte nodig:(

Ik denk dat velen hier best graag jouw lengte zouden willen hebben, lijkt me toch wel iets bijzonders om 2m17 te zijn.

Hoe ervaar je het zelf om zo lang te zijn? Ik kan me voorstellen dat het soms ook best lastig is, bv. autorijden, attracties in een pretpark, hoogtes van stoelen, tafels of een keuken... Nooit last van je onderrug?

Veel succes verder met trainen.

• Topic Starter Topic Starter
post eens een logje met de gewichten die je zoal gebruikt... ben wel benieuwd... nu al 120 kilo hehe

Wat willekeurige oefeningen uit mijn hoofd van deze week:
Dumbbell shoulder press: 32 * 8
Dumbbell bicep curl: 24kg(1dumbbell)*12
Bent-over row: 80*12
Up-right row: 65 * 12
Triceps cable pushdown: 45*12
Squat: 90kg*12
Deadlift: 110kg*8
Bench: 80*12

Alles met 1 sec. omhoog 3 sec. omlaag.
De grote compounds ben ik erg zwak nog in vergeleken met andere.

Gast, chicks van 1,60 zij bij jou dus letterlijk UPHtjes.

OT: Hoe gaat het nu met je borst? Ziet het er al weer beter uit?
Dit topic is wel weer toe aan een photo update met pomp na het trainen.

Waarschijnlijk eind van de zomer :). Ben deze vakantie flink bezig. Eerst even stabiel op 120kg zitten of iets erboven voordat ik nieuwe foto's maak t.o.v. 117kg.

Heb je 10cm lengte die je kwijt wil, ik heb nog wat lengte nodig:(
Nein! :@

Ik denk dat velen hier best graag jouw lengte zouden willen hebben, lijkt me toch wel iets bijzonders om 2m17 te zijn.

Hoe ervaar je het zelf om zo lang te zijn? Ik kan me voorstellen dat het soms ook best lastig is, bv. autorijden, attracties in een pretpark, hoogtes van stoelen, tafels of een keuken... Nooit last van je onderrug?

Veel succes verder met trainen.

Ik ben niet anders gewend meer. Daarnaast ik ben super gezond op het moment dus ik mag zeker niet klagen. Het is alleen wel lastiger ja, kleren, vervoer, pretparken kan ik niet heen (maximale lengte 1.90-2meter). Mijn flat is helemaal aangepast; douche, wc, bureau, stoelen, deuren, bed, aanrecht etc. Lichamelijke klachten als onderrug heb ik niet nee, dat is ook aan het trainen te wijten denk ik.

Voor de gene die willen helpen :D: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bedenkt-naam-krijg-50-euro-314105/

Laatst bewerkt:
Wow, jij zit hier ook nog steeds, en nog groter haha.

Schrok me wel ff kapot toen ik las over die operatie en hoe je hart bekneld werd. Was dit na de foto's die je op dit board geplaatst had? De datum staat er wel bij maar op die operatietafel leek het echt 10x zo erg plus je zag er opeens uit als een ecto.

Had je ook last van je hart hierdoor? Zal je in de toekomst hier ooit nog wat van merken of is het nu definitief en permanent opgelost?

Wow, jij zit hier ook nog steeds, en nog groter haha.

Schrok me wel ff kapot toen ik las over die operatie en hoe je hart bekneld werd. Was dit na de foto's die je op dit board geplaatst had? De datum staat er wel bij maar op die operatietafel leek het echt 10x zo erg plus je zag er opeens uit als een ecto.

Had je ook last van je hart hierdoor? Zal je in de toekomst hier ooit nog wat van merken of is het nu definitief en permanent opgelost?

Ik zit zeker nog hier en blijf gewoon door gaan :)! Ik was een paar maanden voor de operatie gestopt met trainen dus alles ging weg, vandaar. De last was conditie, kon nooit mee komen met conditie sporten en bij oefeningen als squaten en deadliften wouden mijn spieren door gaan maar mijn ademhaling niet meer. Ik merk zeker een boost nu. Ik wil over 2 maanden een CT-scan maken. Lijkt mij vet om te zien hoe mijn ribben en hart nu verandert is na een jaar :). Het geen wat ik nog ''merk'' is dat de bars er nog uit moeten over 2 jaar. Ik zal nooit de capaciteit hebben van een normale jongen door de aandoening volgens de chirurg, maar het is zeker verbeterd.

Laatst bewerkt:
Wanneer gaan we weer eens rug trainen? :D Heb je al een tijdje niet meer gezien

tot 1 uur open he is k*t die zomertijden :o

Heftig verhaal man! Heb het hele stuk gelezen.. ik heb ook een beetje trechterborst, maar operatie vind ik niet nodig... kan er wel de voordelen van zien dat je wat diepere lijnen kunt krijgen en ga proberen met massa het gat wat te verkleinen (al denk ik dat ik het niet zo erg als jou heb/had)

Heftig verhaal man! Heb het hele stuk gelezen.. ik heb ook een beetje trechterborst, maar operatie vind ik niet nodig... kan er wel de voordelen van zien dat je wat diepere lijnen kunt krijgen en ga proberen met massa het gat wat te verkleinen (al denk ik dat ik het niet zo erg als jou heb/had)

Jaja... het is wat met onze borst mutaties :(. Succes man!

---------- Post toegevoegd Mon 13 Aug 2012 om 00:33 ----------

UPDATE 12-8-2012

Ik heb de afgelopen twee maanden pech gehad door twee blessures.. De eerste blessure is (waarschijnlijk) gekomen doordat ik hypermobiel ben en bij Military dumbbell press mijn ellebogen veel te ver naar achter deed. Hierdoor kreeg ik pijn in mijn schouders. Ik kon geen gewicht meer tillen zonder pijn. Bij mijn onderrug maakte ik een fout bij Seated Row (no chest pad). Ik ging met een zwaar gewicht te snel naar voren en verrekte een spier. Beide heeft 3 weken gekost voordat het echt weg was...

Na dat de blessures weg waren ben ik 10 dagen wezen BB-en in Tsjechië (Praag). Barbora Galandakova, een vriendin van mij woont daar. Zij is zelf 2 meter :D en doet vooral kickboxen. Op het moment weinig BB helaas. Zij heeft wat foto's van mij gemaakt daar bij een 'hardcore' gym. Allemaal Hammer Strenght materiaal:

Barbora Galandakova:

20120812_120456.jpg

20120812_121114.jpg

Na schouder training (Het licht inval is was wel heel goed xD..):

20120812_121929.jpg

20120812_121911.jpg

20120812_121832.jpg

20120812_114348.jpg

Na benen training:

4.jpg

(chest blijft erg achterlopen..)

damn die laatste pic
begint er al goed uit te zien man, borst is mooi gevormd ook

Je had er missi ietsie pietsie meer uit kunnen halen in 2 jaar. Maar voor jouw lengte ben je al best groot. Ga zo door en je bent straks een monster van een buffel.
Erg netjes zo.

Terug
Naar boven