sTiiWaZz
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 422
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast, chicks van 1,60 zij bij jou dus letterlijk UPHtjes.
OT: Hoe gaat het nu met je borst? Ziet het er al weer beter uit?
Dit topic is wel weer toe aan een photo update met pomp na het trainen.
post eens een logje met de gewichten die je zoal gebruikt... ben wel benieuwd... nu al 120 kilo hehe
Gast, chicks van 1,60 zij bij jou dus letterlijk UPHtjes.
OT: Hoe gaat het nu met je borst? Ziet het er al weer beter uit?
Dit topic is wel weer toe aan een photo update met pomp na het trainen.
. Ben deze vakantie flink bezig. Eerst even stabiel op 120kg zitten of iets erboven voordat ik nieuwe foto's maak t.o.v. 117kg.Nein! :@Heb je 10cm lengte die je kwijt wil, ik heb nog wat lengte nodig![]()
Ik denk dat velen hier best graag jouw lengte zouden willen hebben, lijkt me toch wel iets bijzonders om 2m17 te zijn.
Hoe ervaar je het zelf om zo lang te zijn? Ik kan me voorstellen dat het soms ook best lastig is, bv. autorijden, attracties in een pretpark, hoogtes van stoelen, tafels of een keuken... Nooit last van je onderrug?
Veel succes verder met trainen.
: http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/bedenkt-naam-krijg-50-euro-314105/Wow, jij zit hier ook nog steeds, en nog groter haha.
Schrok me wel ff kapot toen ik las over die operatie en hoe je hart bekneld werd. Was dit na de foto's die je op dit board geplaatst had? De datum staat er wel bij maar op die operatietafel leek het echt 10x zo erg plus je zag er opeens uit als een ecto.
Had je ook last van je hart hierdoor? Zal je in de toekomst hier ooit nog wat van merken of is het nu definitief en permanent opgelost?
! Ik was een paar maanden voor de operatie gestopt met trainen dus alles ging weg, vandaar. De last was conditie, kon nooit mee komen met conditie sporten en bij oefeningen als squaten en deadliften wouden mijn spieren door gaan maar mijn ademhaling niet meer. Ik merk zeker een boost nu. Ik wil over 2 maanden een CT-scan maken. Lijkt mij vet om te zien hoe mijn ribben en hart nu verandert is na een jaar
. Het geen wat ik nog ''merk'' is dat de bars er nog uit moeten over 2 jaar. Ik zal nooit de capaciteit hebben van een normale jongen door de aandoening volgens de chirurg, maar het is zeker verbeterd.Wanneer gaan we weer eens rug trainen?Heb je al een tijdje niet meer gezien

Basic fit FTW ma-vrij 8-22:30 en za - zond 8-16:00
2.17 ga beter basketballen..
---------- Post toegevoegd Sun 22 Jul 2012 om 17:25 ----------
Basic fit FTW ma-vrij 8-22:30 en za - zond 8-16:00
.Heftig verhaal man! Heb het hele stuk gelezen.. ik heb ook een beetje trechterborst, maar operatie vind ik niet nodig... kan er wel de voordelen van zien dat je wat diepere lijnen kunt krijgen en ga proberen met massa het gat wat te verkleinen (al denk ik dat ik het niet zo erg als jou heb/had)
. Succes man!
en doet vooral kickboxen. Op het moment weinig BB helaas. Zij heeft wat foto's van mij gemaakt daar bij een 'hardcore' gym. Allemaal Hammer Strenght materiaal: