XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Zeer nette progessie! Zelf ben ik 197 (klein tegen over jou) maar bij mij duurt het al langer voor je progressie ziet! Dus Respect! En gewoon lekker naturel blijven!

Echt monster
Op jouw laatste foto zie je dat er flink massa is bijgekomen. Die borst van jou komt zeker goed! Doe zo voort

Respect

2 meter 17... snap niet dat je niet bent gaan basketballen:D maar mooi fysiek! echt een beest ben je.

Leuk topic om doorheen te lezen.
super progressie heb je gemaakt man, in slechts die paar jaar.
leuk om te zien ook, al die pics met de pro's. zal ook wel een belevenis zijn geweest...
succes overal mee kerel,hoop dat je je doel behaald.

Laatst bewerkt:
Voor degene die zeggen dat hij er meer had uit kunnen halen, jullie zijn gek.
Deze man heeft een zware operatie + lange hersteltijd achter de rug, is 2,17 meter, heeft lange spieren waardoor het langer duurd om resultaat te zien.

Van mijn kant dan ook niets minder dan zware respect.
Je borst loopt wel wat achter idd maar je hebt een ziek fysiek gekregen bro!
Nogmaals respect.
Ik ben 1,88 en merk op deze lengte al dat resultaat lang duurd.

Keep on going.

Idd! Ben ik het behoorlijk mee eens. Zelf 1,94 en vind het soms al te langzaam gaan laat staan als je een dikke 20 cm groter bent ???

Idd! Ben ik het behoorlijk mee eens. Zelf 1,94 en vind het soms al te langzaam gaan laat staan als je een dikke 20 cm groter bent ???

ben zelf 1m96.... en het is totaal niet moeilijk om te groeien, en langzaam gaat het ook niet.
ook bij 2m17 niet.
goede voeding is het halve werk, maar dan bedoel ik ook echt goede voeding.(de ts heeft zeker goede voeding gehad)
maar jullie hebben wel gelijk, het duurt erg lang voor je er erg buff uitziet.
over het algemeen groeien wij harder dan iemand van 1.70, maar door de lengte valt het gewoon veel meer op bij iemand die kort(er) is.

Goed bezig man! Kom je nog een keer naar RPB?

gvd man wat een reus!!
Hoeveel weeg je bij de laaste update?

dboll , test cyp , bold , deca , arofixen kuur , 16 weken. Herhaal je 4 keer , daarna lekker cutten met tren/mastp/testp en je bent animal jwz maateke.

Wow wat een verhaal zeg.
Ben erg benieuwd, ga dit af en toe eens volgen.
Succes!

Super !!! Je doet echt goed en ik wens je alle best bij wat je doet.

Gewoonweg schitterend !!

• Topic Starter Topic Starter
Leuk topic om doorheen te lezen.
super progressie heb je gemaakt man, in slechts die paar jaar.
leuk om te zien ook, al die pics met de pro's. zal ook wel een belevenis zijn geweest...
succes overal mee kerel,hoop dat je je doel behaald.

2 meter 17... snap niet dat je niet bent gaan basketballen:D maar mooi fysiek! echt een beest ben je.

Wow wat een verhaal zeg.
Ben erg benieuwd, ga dit af en toe eens volgen.
Succes!

Super !!! Je doet echt goed en ik wens je alle best bij wat je doet.

Thnx voor support!

Als ik kom is het altijd op woensdag avond, maar weet even niet wanneer, komt niet goed uit atm.

gvd man wat een reus!!
Hoeveel weeg je bij de laaste update?

De update hiervoor was ik 117kg, bij deze laatste update ben ik 120kg. Het is maar 3 kilo maar die 120 was een mijlpaal voor mij :D. 125kg is de volgende mijlpaal!

Laatst bewerkt:
Zo'n fysiek en 2.17. Je zou bij een NBA team niet misstaan met wat talent.

Ik heb net alles doorgelezen, is zeker inspirerend en interessant! Ik ben zelf 1 meter 97 en ik basketbal wel, en de reden dat ik nu fitness is toch voor meer massa. Meer massa voor basketbal en gewoon qua fysiek is het ook niet verkeerd. Ik ben op dit moment vooral veel op dit forum aan het lezen zodat ik geen domme vragen stel. Zoals ik heb gezien worden de meeste mensen daar namelijk niet vrolijk van, en dat is begrijpelijk. Ik zie dat het nu zo'n anderhalve maand geleden is sinds een update. Succes met het bereiken van 125 kg!

Zo jij blijft ook maar gaan he. Volgens mij ben je in real life echt veel meer beest dan op foto's. Armen lijken niet heel groot in verhouding maar omtrek is volgens mij best groot.

Ben wel benieuwd hoe ver jij komt

heb die flex nog liggen ;p

Terug
Naar boven