- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had je ook gespot haha

Wat een lelijk fysiek Killy, met alle respect, want er zit veel pijn en moeite in.

Jij had toch die fitness app als project? Is dat nog wat geworden?
Zou de reactie van iemand als Dem Schilt wel eens willen zien als je hem toevallig tegen komt. Iemand van 2.11m zal niet vaak langere mensen met een degelijk fysiek tegen komen![]()
, werkelijk niemand behalve killy kwam naar mij toe! boehhh!!woow ziek hoor!
jij moet vast gek worden van al dat eten dat je naar binnen moet werken ivm je lengte..
btw, jay cutler trainde 3x pw voor de pomp? bedoelde hij dus gewoon mee om het bij(vast) te houden?
@ killy: zegt ie eerlijk gezegd niks verkeerd mee
@ scoobzor: gaat goed zo te zien
nooit last van je gewrichten/knieën eigenlijk door je lengte?
blijft een heerlijk topic. Vet om je steeds te zien groeien en dat het beter gaat met je borst.
Niet zo verglegen! Roep dan is keihard DBB of iets, werkelijk niemand behalve killy kwam naar mij toe! boehhh!!
Was tijdens de show, ik zat bijna vooraan en jij liep aan de zijkant naar achteren. Beetje aso om dan keihard te gaan schreeuwen haha.
Ben je dit weekend op de JBC?
.Aardige vent! Leuk een keer is in het echt gesproken te hebben. Nog steeds een beer die man!
Weinig vergeleken met andere, maar hoog vergeleken waarmee ik begon. 100kilo bankruk, 140 deadlift, 100 squat ongeveer.

Ja dat vind ik ook. Maar soms zie ik fysiek kleinere jongens boven de 100 kilo bankdrukken en dan denk ik van wtf? xD Heeft ook deels met RoM te maken lijkt mij. spanwijdte van walvis :-#