MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Zou de reactie van iemand als Sem Schilt wel eens willen zien als je hem toevallig tegen komt. Iemand van 2.11m zal niet vaak langere mensen met een degelijk fysiek tegen komen :D

Laatst bewerkt:
woow ziek hoor!
jij moet vast gek worden van al dat eten dat je naar binnen moet werken ivm je lengte..

btw, jay cutler trainde 3x pw voor de pomp? bedoelde hij dus gewoon mee om het bij(vast) te houden?

Wat een lelijk fysiek Killy, met alle respect, want er zit veel pijn en moeite in.

@ killy: zegt ie eerlijk gezegd niks verkeerd mee vind ik? blijft nog altijd een mening/smaak
al de moeite, zweet en pijn die je erin stopt kan je alleszins enkel maar respect voor hebben!

maar persoonlijk vind ik je fysiek op die foto's met scoobzor eigenlijk ook niet echt uit de verf komen... geen idee hoe het komt eigenlijk, misschien de pose?
terwijl je fysiek dan weer stukken imposanter en esthetischer oogt op die foto's die je zelf gepost hebt (vanop Flexcup zelf wellicht?)

@ scoobzor: gaat goed zo te zien :)
nooit last van je gewrichten/knieën eigenlijk door je lengte?

blijft een heerlijk topic. Vet om je steeds te zien groeien en dat het beter gaat met je borst.

• Topic Starter Topic Starter
Jij had toch die fitness app als project? Is dat nog wat geworden?

Iedereen zit in het afstudeer jaar van zijn master en er is besloten (hoe anti-entrepreneur het jammer genoeg het ook is..) het tijdelijk even op een pauze te zetten om het papiertje te halen. Daarna gaat er fulltime aan gewerkt worden.

Zou de reactie van iemand als Dem Schilt wel eens willen zien als je hem toevallig tegen komt. Iemand van 2.11m zal niet vaak langere mensen met een degelijk fysiek tegen komen :D

Haha dat soort reacties hoor ik elke dag hoor! Van mensen boven de 1.90: ''jseeesus dacht dat ik was''.

Niet zo verglegen! Roep dan is keihard DBB of iets :D, werkelijk niemand behalve killy kwam naar mij toe! boehhh!!

woow ziek hoor!
jij moet vast gek worden van al dat eten dat je naar binnen moet werken ivm je lengte..

btw, jay cutler trainde 3x pw voor de pomp? bedoelde hij dus gewoon mee om het bij(vast) te houden?

Achja... wordt gewenning.

Klopt, dat zei hij. 3x pw niet voluit gaan maar dikke pomp krijgen en dat is genoeg om tussen alle reizen door bij(vast) te houden.

@ killy: zegt ie eerlijk gezegd niks verkeerd mee
@ scoobzor: gaat goed zo te zien :)
nooit last van je gewrichten/knieën eigenlijk door je lengte?

Nee, denk juist omdat ik (op een juiste manier) train dat ik er geen last van heb zoals rugklachten, omdat ik de spieren erom heen sterker maak.

blijft een heerlijk topic. Vet om je steeds te zien groeien en dat het beter gaat met je borst.

Thnx!

Niet zo verglegen! Roep dan is keihard DBB of iets :D, werkelijk niemand behalve killy kwam naar mij toe! boehhh!!

Was tijdens de show, ik zat bijna vooraan en jij liep aan de zijkant naar achteren. Beetje aso om dan keihard te gaan schreeuwen haha.

Ben je dit weekend op de JBC?

vette foto met joop!!

Aardige vent! Leuk een keer is in het echt gesproken te hebben. Nog steeds een beer die man!

Jazeker, een topgozer met het hart op de juiste plaats. Net als zijn vrouw overigens. Ik had veel contact met hem via bodyresource, inmiddels is het wat verwaterd. Maar ik probeer weer contact te krijgen nadat ik hem hier langs zag komen.

Pics net genomen in kleedkamer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vette foto's man. Je ziet nu echt hoe groot je bent. Ik vond killy al een reus (qua lengte dan :P )

Ik heb je helaas over het hoofd gezien op de flexcup :P Anders wilde ik met je op de foto.

Next time ;)

Weinig vergeleken met andere, maar hoog vergeleken waarmee ik begon. 100kilo bankdruk, 140 deadlift, 100 squat, 36 dumbbell press per arm (schouder) ongeveer.

Ja dat vind ik ook :). Maar soms zie ik fysiek kleinere jongens boven de 100 kilo bankdrukken en dan denk ik van wtf? xD Heeft ook deels met RoM te maken lijkt mij. spanwijdte van walvis :-#

Ja dat vind ik ook :). Maar soms zie ik fysiek kleinere jongens boven de 100 kilo bankdrukken en dan denk ik van wtf? xD Heeft ook deels met RoM te maken lijkt mij. spanwijdte van walvis :-#

Fysiek kortere jongens bedoel je?;p nee begrijp wat je bedoeld, t enige wat je eraan kan doen is nog beter trainen, qua massa outbuff je de meeste (totale massa) alsje door blijft trainen dus logisch gevolg is ook meer kracht. Succes verder ermee!

Dumbbell press is wel sterk vergeleken bij de andere stats! Maar krachtstats worden vanzelf beter man!

Gvd jij bent flink vooruit gegaan man! respect!

Terug
Naar boven