Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Goed bezig bro!!

• Topic Starter Topic Starter
Heel goed bezig! Wat ben jij een monster zeg!! :eek:
Daarbij lijk je me een erg sympatieke vent.
Hoop dat je ver komt!

damn man ondanks die operaties en je lengte de moed niet verliezen.. ik bewonder je ! ik dacht da 1.85m al moeilk was om breed te lijken maar jij maakt er wel een heel andere dimensie van ! heel veel respect krijg je van mij !

Laatst bewerkt door een moderator:
erg leuk om te lezen dat je het zo goed doet en vooral dat die operatie vooralsnog zo geslaagd is :D :thumb:

Grooooooot

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 15:36 ----------

zoals je kunt zien zijn de meeste top bodybuilders best klein.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 15:41 ----------

wij europeanen zijn toch een stuk groter dan de gemiddelde wereldmens. ben zelf 1.84 kom ook niet echt in jouw buurt

erg leuk om te lezen dat je het zo goed doet en vooral dat die operatie vooralsnog zo geslaagd is :D :thumb:

(Y)

Grooooooot

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 15:36 ----------

zoals je kunt zien zijn de meeste top bodybuilders best klein.

---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 15:41 ----------

wij europeanen zijn toch een stuk groter dan de gemiddelde wereldmens. ben zelf 1.84 kom ook niet echt in jouw buurt

Zo ver ik weet zijn wij het langste volk van Europa idd, mede dankzij mij uiteraard *kuch* ;).

cool!:)

waar studeer(de) je informatiekunde? ben zelf eerstejaars :P
ik ben sinds vorige week begonnen met trainen... je verhaal en foto's zijn erg inspirerend. Ben zelf ook een takje, haha

groet

Laatst bewerkt:
daar bij UPDATE 7-5-2012 "bij Back to Basic te trainen met Papa Mike in Apeldoorn" komt er eindelijk iemand in de buurt van je

Haha ****ing tof, beest. Wat is je einddoel?

cool!:)

waar studeer(de) je informatiekunde? ben zelf eerstejaars :P
ik ben sinds vorige week begonnen met trainen... je verhaal en foto's zijn erg inspirerend. Ben zelf ook een takje, haha

groet
Thnx! Ik heb het gedaan in Utrecht op de uithof. Doe nu MBI daar.

daar bij UPDATE 7-5-2012 "bij Back to Basic te trainen met Papa Mike in Apeldoorn" komt er eindelijk iemand in de buurt van je

Ja, dat is Jeffrey Latour. Ook wel REUS op dit forum. Hij heeft zijn echt topic hier ook bij post je foto, check maar even, echt een monster.

Haha ****ing tof, beest. Wat is je einddoel?

135kg, dan zie ik er wel leuk uit denk ik :).

En ik maar denken dat ik lang was met mijn 193 :(

uploadfromtaptalk1354717272626.jpg

uploadfromtaptalk1354717284730.jpg

uploadfromtaptalk1354717297480.jpg

Wat een lelijk fysiek Killy, met alle respect, want er zit veel pijn en moeite in.
Maar met 193 ben je opeens klein he naast een 217 haha.

Hehe nice one killy :). Dikke respect! Eerst even sinterklaas vieren en dan hop ik even naar jouw topic.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 16:49 ----------

UPDATE 05-12-2012, Flex cup 2012 + Mannenharten film opname

Ik was aanwezig bij de Flex Cup 2012 en kwam een aantal bekende mensen tegen! Altijd lachen om even mee op de foto te gaan zoals Killy, Joop Kasteel MMA (the black Pearle) en met Harry de Jonge een van organisatoren van Flex Cup 2012!

9.jpg

4-1.jpg

DSC_0240.jpg

Daarnaast heb ik gisteren mee gedaan als figurant voor de nieuwe Nederlandse speelfilm Mannenharten die volgend jaar november in de bioscoop komt. De bedoeling was om op de achtergrond van wat scènes te trainen.

Rechter jongen is Ralf, trainings maat. Hij is 2.07meter bij 114kg en net als ik op weg een beer te worden :D. Middelste is Maurice Nathan Weert, geloof dat meeste van jullie hem wel kennen. Hij was daar ook voor de figuratie.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zag je nog rondlopen op de flexcup :D

Moeilijk te bevatten dat die rechter kerel "maar" 2.07m is naast jou

Goed bezig! ik zie je alleen nooit meer?

Jij had toch die fitness app als project? Is dat nog wat geworden?

Terug
Naar boven