22Jarige
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 2m02
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
, dus moet mijzelf altijd pushen om meer te eten en dat hoeft niet altijd even fijn te zijn.Heel goed bezig! Wat ben jij een monster zeg!!
Daarbij lijk je me een erg sympatieke vent.
Hoop dat je ver komt!
damn man ondanks die operaties en je lengte de moed niet verliezen.. ik bewonder je ! ik dacht da 1.85m al moeilk was om breed te lijken maar jij maakt er wel een heel andere dimensie van ! heel veel respect krijg je van mij !
.erg leuk om te lezen dat je het zo goed doet en vooral dat die operatie vooralsnog zo geslaagd is![]()
![]()
Grooooooot
---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 15:36 ----------
zoals je kunt zien zijn de meeste top bodybuilders best klein.
---------- Post toegevoegd Fri 30 Nov 2012 om 15:41 ----------
wij europeanen zijn toch een stuk groter dan de gemiddelde wereldmens. ben zelf 1.84 kom ook niet echt in jouw buurt
.Thnx! Ik heb het gedaan in Utrecht op de uithof. Doe nu MBI daar.cool!![]()
waar studeer(de) je informatiekunde? ben zelf eerstejaars
ik ben sinds vorige week begonnen met trainen... je verhaal en foto's zijn erg inspirerend. Ben zelf ook een takje, haha
groet
daar bij UPDATE 7-5-2012 "bij Back to Basic te trainen met Papa Mike in Apeldoorn" komt er eindelijk iemand in de buurt van je
.Wat een lelijk fysiek Killy, met alle respect, want er zit veel pijn en moeite in.
Maar met 193 ben je opeens klein he naast een 217 haha.
. Dikke respect! Eerst even sinterklaas vieren en dan hop ik even naar jouw topic.
. Middelste is Maurice Nathan Weert, geloof dat meeste van jullie hem wel kennen. Hij was daar ook voor de figuratie.
komt door mijn studie. Train meestal s'ochtends of rond half 3.