MuscleMeat

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Haha lache! Had even geroepen! Ralf had het toevallig gister over je. Hij had je topic gelezen, 50cm armen? nice nice! Bussumer toch?

Haha dat is wel heel toevallig man! Ben geen Bussumer man, het is nog erger! Ik ben een Huizer haha. Maar ik zat in de auto en vond het ook zo vreemd om uit de auto te gaan schreeuwen!

Jammer van die Mr Polska clip, zou wel leuk geweest zijn als je er in zat :P Altijd leuk om hier af en toe te kijken. Je maakt nog steeds goede progressie zo te zien. Zelf ben ik ook goed op weg naar de 100kg. Gaat eigenlijk sneller dan verwacht, misschien haal ik de mijlpaal dit jaar nog. Qua vet percetage gaat het ook wel redelijk. Buikspieren nog wel doorschijnend. Minder dan eerst maarja zit dan ook 12kg verschil in.

Ga zo door :cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.243
Haha dat is wel heel toevallig man! Ben geen Bussumer man, het is nog erger! Ik ben een Huizer haha. Maar ik zat in de auto en vond het ook zo vreemd om uit de auto te gaan schreeuwen!

Ja is ook zo. DBB-ers ontmoeten altijd +1

Jammer van die Mr Polska clip, zou wel leuk geweest zijn als je er in zat :P Altijd leuk om hier af en toe te kijken. Je maakt nog steeds goede progressie zo te zien. Zelf ben ik ook goed op weg naar de 100kg. Gaat eigenlijk sneller dan verwacht, misschien haal ik de mijlpaal dit jaar nog. Qua vet percetage gaat het ook wel redelijk. Buikspieren nog wel doorschijnend. Minder dan eerst maarja zit dan ook 12kg verschil in.

Ga zo door :cool:

Eten eten eten! :)

Morgen Mc donalds casting. Ze zoeken iemand groot + sterk voor hun nieuwe burger. Zou dan 4 weken lang op tv te zien zijn xD . Zit waarschijnlijk morgen tussen 50 andere bodybuilders dus maar een kleine kans :).

Musclemeat heeft bezorgopties zie ik? Dat wordt direct bestellen dan!

Morgen Mc donalds casting. Ze zoeken iemand groot + sterk voor hun nieuwe burger. Zou dan 4 weken lang op tv te zien zijn xD . Zit waarschijnlijk morgen tussen 50 andere bodybuilders dus maar een kleine kans :).

Denk niet dat ze buffheid van jou gaan vergelijken met anderen :p ze willen lang of niet....

Zou wel vet zijn als we je straks steeds op tv zien.

Cool , ik duim voor je maat! lijkt me inderdaad gaaf :cool:

Bezorgopties? Top!! Ik ga van de week een bestelling plaatsen! Gelijk het proefpakket proberen!
Komen er nog meer producten bij binnenkort? Aangezien paardenbiefstuk er nu ook bij staat.

Denk dat je een grote kans maakt zo niet de beste kans. :D

• #1.249
Denk niet dat ze buffheid van jou gaan vergelijken met anderen :p ze willen lang of niet....

Zou wel vet zijn als we je straks steeds op tv zien.

Cool , ik duim voor je maat! lijkt me inderdaad gaaf :cool:

Denk dat je een grote kans maakt zo niet de beste kans. :D

De casting ging goed. Ralf mijn trainingsmaat was ook uitgenodigd en ze hebben maar 1 iemand nodig dus dat wordt nog spannend xD. Maar gunnen het elkaar gewoon. Zal het wel over drie dagen horen, maar ga uit van nee.

Musclemeat heeft bezorgopties zie ik? Dat wordt direct bestellen dan!

Bezorgopties? Top!! Ik ga van de week een bestelling plaatsen! Gelijk het proefpakket proberen!
Komen er nog meer producten bij binnenkort? Aangezien paardenbiefstuk er nu ook bij staat.

Jullie kunnen inderdaad bestellen! Ik heb het nog niet aangekondigd, omdat wij midden in een bedrijfsverhuizing zitten naar een grotere locatie. Dit belemmerd het bestelproces niet!! Dus bestel gerust :D.

Paardenkogelbiefstuk is er inderdaad bijgekomen en er komt nog veel meer aan. Ik kan alvast 'verklappen' dat waarschijnlijk het eerstvolgende product '100% beefburgers' wordt.

nvm

Ik weet niet in hoeverre het mag maar je zou een topic moeten openen over Muscle Meat man. Ik kan wel even een review neerzetten dan. Kan ook hier als je dat wil. Erg benieuwd naar de beefburgers. Komen die op korte termijn? Ik zit inmiddels alweer aan het einde van mijn bestelling (had gedeeld met mn broertje).

Volgens mij staat er een foutje op de website bij het proefpakket. Bij het proefpakket met licht gezouten kip staat dat het 1kg van elk product is, echter staat bij het gewone proefpakket het volgende: ''Proefpakket met 2 x 200 gram kant-en-klare kipblokjes en 2 x 200 gram kogelbiefstuk''. Nu neem ik aan dat hier ook 1kg van elk product geldt maar dit zou ik dan nog even aanpassen.

• #1.253
Volgens mij staat er een foutje op de website bij het proefpakket. Bij het proefpakket met licht gezouten kip staat dat het 1kg van elk product is, echter staat bij het gewone proefpakket het volgende: ''Proefpakket met 2 x 200 gram kant-en-klare kipblokjes en 2 x 200 gram kogelbiefstuk''. Nu neem ik aan dat hier ook 1kg van elk product geldt maar dit zou ik dan nog even aanpassen.

Goed gespot! Heb het meteen veranderd. De 2x 200gr tekst kwam nog uit de tijd dat ik alleen aan mijn hele gym leverende zodat mensen het konden uitproberen. Met versturen komen er verpakkingskosten bij dus 2x 200gr versturen kan niet meer.

Ik weet niet in hoeverre het mag maar je zou een topic moeten openen over Muscle Meat man. Ik kan wel even een review neerzetten dan. Kan ook hier als je dat wil. Erg benieuwd naar de beefburgers. Komen die op korte termijn? Ik zit inmiddels alweer aan het einde van mijn bestelling (had gedeeld met mn broertje).

Reviews zijn uiterst welkom! Dankje :). Het is niet de bedoeling op het forum om een winkel te promoten zonder dat deze sponsor is van dbb, dus een topic openen is niet verstandig. Ik hoop ooit te praten met DBB hierover, maar we zijn nog flink in een groei fase dus daar wacht ik nog mee. Dus bijvoorbeeld op onze facebook pagina een review bericht of op onze site zelf zou ik wel waarderen om je mening te horen! Er is ook een review knop bij elk product op de website :). De beefburgers gaan inhouse gemaakt worden door onze leverancier, zodat musclemeat 100% zeker weet wat erin zit, wij het best mogelijk krijgen en een goede prijs afspraak kunnen maken. Ik denk dat het over een 4 weken beschikbaar, maar kan niks beloven.

Laatst bewerkt:
7.50 voor een kilo kip?? dat is toch goedkoop?

Laatst bewerkt:
  • #1.256
7.50 voor een kilo kip?? dat is toch goedkoop?

Redelijk normaal ja. Ligt er ook aan hoe het met 't (ingespoten) vochtgehalte zit.

Vergeet de luxe niet die erbij zit! Niet meer snijden, handen wassen, bakken!! Het is al gekookt. Je hoeft het alleen maar te ontdooien en je kan het meteen eten of ergens doorheen gooien :). Daarnaast is het ook per portie verpakt.

Om 1 kilo gekookte kipblokjes te maken is meer dan 1 kilo kipfilet nodig, omdat het vocht eruit gaat. Bijvoorbeeld als je thuis 200gr kip bakt, houd je rond de 170gr kip over daarna. Terug gerekend staat 1 kilo gekookte kip gelijk aan 6,50euro/kilo ongekookte kipfilet zoals je die normaal in de winkel zou kopen.

Vergeet de luxe niet die erbij zit! Niet meer snijden, handen wassen, bakken!! Het is al gekookt. Je hoeft het alleen maar te ontdooien en je kan het meteen eten of ergens doorheen gooien :). Daarnaast is het ook per portie verpakt.

Om 1 kilo gekookte kipblokjes te maken is meer dan 1 kilo kipfilet nodig, omdat het vocht eruit gaat. Bijvoorbeeld als je thuis 200gr kip bakt, houd je rond de 170gr kip over daarna. Terug gerekend staat 1 kilo gekookte kip gelijk aan 6,50euro/kilo ongekookte kipfilet zoals je die normaal in de winkel zou kopen.

Klopt, dus dat is wel mooi opzich. Komen er ook nog varianten op de kip, zoals kerriekruiden/pikant of whatever? Lijkt me wel mooi. Droge kip zonder kruiden is moeilijk naar binnen te krijgen :p

jammer van die clip jonge, maar vond hem nou toch niet gelijk de beste rappert die er hier rondloopt xd

• #1.259
jammer van die clip jonge, maar vond hem nou toch niet gelijk de beste rappert die er hier rondloopt xd

Er komen vast nog genoeg andere dingen :).

Klopt, dus dat is wel mooi opzich. Komen er ook nog varianten op de kip, zoals kerriekruiden/pikant of whatever? Lijkt me wel mooi. Droge kip zonder kruiden is moeilijk naar binnen te krijgen :p

We hebben nu twee varianten. Naturel en licht gezout. Voor de mensen die droog aan het trainen zijn bijvoorbeeld zullen naturel kiezen. Voor de mensen waar zout niet uit maakt is er dus licht gezout wat de kip wat extra smaak geeft.

De kip is absoluut niet droog. De kip gaat door een kookproces die wij thuis niet kunnen nabootsen. Hierdoor blijft de malsheid erin en de kip smaak ook. Daardoor is het 100% goed te eten zonder er iets op te doen. Zelf gooi ik het door mijn rijst of pasta. Of als ik het lost eet gooi ik er zoutloze kruiden overheen.

We zitten eraan te denken om als extra optie erbij te stoppen dat je verschillende kruiden kan kiezen. Dit zou betekenen dat je een klein bedrag betaald om zakjes kruiden bij elk pakje kip te hebben.

Re: 2.17meter 2 jaar trainen

Gaat de levering op termijn mogelijk zijn in (het noorden) van Belgie?

Terug
Naar boven