- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
me troids moet je nog harder trainen .. dus nog meer disipline hebben!
Uhhh whut?
Verder mee eens.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
me troids moet je nog harder trainen .. dus nog meer disipline hebben!
Dit.
Dit.
Tevens vind ik het wel apart dat er mensen fel op reageren en zelfs waarschuwen met rechtszaken , terwijl als er een random dude een foto topic maakt met degelijk fysiek de discussie losbarst en niemand hier iets op attendeert.
Teven boeid het me geen **** wat je gebruikt , als jij je doelen wilt halen moet je doen wat je moet doen.
Scoob is dan ook niet echt anoniem meer. Zeker als hij in de toekomst in de schijnwerpers zou verschijnen zou dit hem kunnen schaden.
Trouwens leuk om te zien dat iedereen voor scoob opkomt. Sonicyouth zou wel op andere reacties gehoopt hebben.

. Muscle Meat heeft zijn eigen topic vanaf nu en is sponsor van DBB. Vanaf nu kunnen hier alle reviews, vragen, suggesties etc. geplaatst worden. Hieronder vind je een opsomming van wat wij doen en aanbieden. Ook kun je de reviews van DBB-members en andere lezen die er tot nu toe zijn geschreven!. Wij leveren aan Nederland en België![/CENTER]
. Muscle Meat heeft zijn eigen topic vanaf nu en is sponsor van DBB. Vanaf nu kunnen hier alle reviews, vragen, suggesties etc. geplaatst worden. Hieronder vind je een opsomming van wat wij doen en aanbieden. Ook kun je de reviews van DBB-members en andere lezen die er tot nu toe zijn geschreven!. Wij leveren aan Nederland en België!
Goed concept 

Erg jammer dit, vooral omdat ik de afgelopen drie jaar heel hard heb gewerkt en gedisciplineerd 7x per dag eet en hard train. Ik heb met jou nooit over anabolen gesproken en dan insinueer jij iets wat compleet niet waar is. Je hebt mij in de gym erover horen praten waarschijnlijk met mensen die niet meer clean zijn. Ik zal niet ontkennen dat ik ooit ga gebruiken en dat had ik ook zeker niet ontkent als je het in de gym had gevraagd. Ik heb een droom, Hollywood, WWE die ik achterna ga. Ergens houd mijn lichaam op en dat begin ik steeds meer te merken nu ik zes jaar train. Ik zit nog heel erg te denken als het moment daar is hoe ik dat moet loggen wanneer ik de keus maak niet meer naturel te zijn. Het probleem zit hem in dat het niet legaal is en als ik ergens binnen wil komen, zoals in de WWE, dit streng verboden is. Waarschijnlijk zal ik een hint in een topic titel zetten, iets van ''leaving humanity behind'', maar dat is voor dan. Alle foto's en log verhalen die hier nu staan zijn 100% naturel. Ik kom 5 kg per hoeveel maanden aan? Een jaar? Ik mag hopen dat ik toch wel iets harder ga als ik de keus maak om er voor te gaan.
Je zegt dat het geen rancune is, maar je neemt speciaal de moeite om een account aan te maken en uitingen te doen over dat ik niet sympathiek ben terwijl ik voor iedereen ALTIJD open sta voor een praatje en/of foto. Speciaal de moeite nemen om mij zwart te maken, terwijl je mij ook in het echt had kunnen aanspreken en vragen hoe en wat voor je zoiets doet. En dan had ik een open een eerlijk gesprek met je kunnen voeren.

scoobz0r, zijn ATG squats wel te doen op jouw lengte, lijk me dat je genoeg mobiliteit/lenigheid nodig hebt om zo'n enorme ROM te voltooien?
volgens mij hebben langere mensen vaak meer last met squaten bij onderrug o.a. relatief is het indd hetzelfdeLijkt mij relatief te zijn. In graden is zijn ROM ongeveer even groot, niet?
Zo daarnet ook mijn mega pakket ontvangen van de TNT post
5 kilo Ongezouten kip
5 kilo Kogelbiefstuk
1 kilo Paardenbiefstuk (om te proberen, nog nooit op)
Deze 11 kilo zat super netjes verpakt met 3 koel elementen (boven, midden onder).
Toen ik het pakketje open maakte was alles steen koud en goed bevroren.
De prijs is ook echt top, gister liep ik nog in de jumbo om kogel biefstuk te halen en dat is +/- €22,- voor een kilo, bij muscle meat is dit slechts €14,-!!!
Vanavond ga ik voor het eerst paardenbiefstuk proberen. Als ik alles geproefd heb zal ik weer even een review schrijven.
Tot nog toe super tevreden
grtzz
!Lijkt mij relatief te zijn. In graden is zijn ROM ongeveer even groot, niet?
volgens mij hebben langere mensen vaak meer last met squaten bij onderrug o.a. relatief is het indd hetzelfde
scoobz0r, zijn ATG squats wel te doen op jouw lengte, lijk me dat je genoeg mobiliteit/lenigheid nodig hebt om zo'n enorme ROM te voltooien?
Eerst maar eens ruimte maken in de vriezer. Anders past die 4kg niet.
Geloof dat die jongen naast je een prof is? Sorry maar een mooi fysiek heeft hij niet vind ik.
![]()

. Alle links die op internet staan naar dit topic zullen verdwijnen als ik de titel laat wijzigen, vandaar dat ik het niet heb gedaan. Kan Big T vragen of hier een weg omheen is.Eerst maar eens ruimte maken in de vriezer. Anders past die 4kg niet.
Geloof dat die jongen naast je een prof is? Sorry maar een mooi fysiek heeft hij niet vind ik.