Ik ben zelf 1,97m en ik denk dat ik rond de 3000 kcal per dag zit. Ik houd het niet echt bij maar ik eet voor mijn gevoel vrij normaal. Gewoon ontbijt meestal muesli met noten en melk, middageten 4 broodjes met ham of als ik thuis ben met omelet van 2-3 eieren/ham/kaas en avondeten gewoon wat mijn vader/moeder maakt. Tussendoor eigenlijk niet veel tijdens de vakantie. Als ik weer in de bankjes zit dan gewoon krentebol/sultana/eierkoek mee.
Toch ben ik in de afgelopen maanden ongeveer 1kg/maand aangekomen. Weet niet precies hoe dat kan maar denk dat het ook door m'n leeftijd (19) komt. Gewoon nog in de groei, qua breedte. Bij mijn vader was dit ook tot hij 21 was zei hij. En we hebben enorm veel overeenkomsten, dus dat zou bij mij ook wel eens kunnen kloppen.
Maar Scoobz0r is een stuk fanatieker dan ik. Het is niet zo dat ik maar wat random uit voer maar er valt waarschijnlijk nog heel wat te halen qua training en vooral qua voeding. Maarja
zo lang ik sterker blijf worden en aan blijf komen in gewicht en niet te veel in BF% vind ik het eigenlijk wel prima.
Daarna ga ik maar eens écht goed op voeding en training letten