XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Zou met shrugs de bar een stuk breder pakken, lijkt me pijnlijk voor je schouders zoals je hem nu doet. Verder goed bezig natuurlijk ;)

Die Wienand heeft ook een beestachtig fysiek trouwens :eek:

Nog steeds goede progressie, nice man. 130 kg is echt al een flink gewicht en een mooie mijlpaal. Mijn doel van 2013 is de 100kg behalen en ondertussen ben ik ergens rond de 97,5kg met 15-16% BF gok ik. Als ik zo door blijf gaan dan ga ik het inderdaad halen. In de afgelopen maanden gemiddeld meer dan 1kg zwaarder geworden.. dus in principe zou die laatste 2,5 in 3 maanden zeker moeten lukken.

Duidelijke progressie te zien tussen deze twee foto's (9 maanden tussen)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2rwkc95.jpg

EDIT: Ik keek toevallig eens naar de Klub Lange Mensen en kwam een video tegen waar jij ook in voorkomt. Toevallig ook in Apeldoorn waar ik woon.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.644
Heb je topic ik weet niet hoelang geleden eens door gelezen. Kijk ik nu weer; dikke buffel geworden!

Wel lache dat je al die positieve aandacht krijgt met je lengte. Het opent echt deuren kennelijk(?). :D

Heb je wedstrijd ambitie o.i.d.? Forgive me als het al aan bod is geweest. Heb alleen de openingspost gechecked en deze pagina.

Nee geen wedstrijd ambitie. Moet nog zoveel meer op dit frame geplakt worden... Lijkt me wel leuk hoor overguns die ervaring een keer te hebben, maar ben er nog niet klaar voor.

Nog steeds goede progressie, nice man. 130 kg is echt al een flink gewicht en een mooie mijlpaal. Mijn doel van 2013 is de 100kg behalen en ondertussen ben ik ergens rond de 97,5kg met 15-16% BF gok ik. Als ik zo door blijf gaan dan ga ik het inderdaad halen. In de afgelopen maanden gemiddeld meer dan 1kg zwaarder geworden.. dus in principe zou die laatste 2,5 in 3 maanden zeker moeten lukken.

Duidelijke progressie te zien tussen deze twee foto's (9 maanden tussen)

2rwkc95.jpg

EDIT: Ik keek toevallig eens naar de Klub Lange Mensen en kwam een video tegen waar jij ook in voorkomt. Toevallig ook in Apeldoorn waar ik woon.

Hehe nice vergelijking :). Ik vond nog wat oude foto's. En geen grap: hier trainde ik al een jaar en was 10kg aangekomen ongeveer... moet je na gaan hoe mager ik begon:

14jukxc.jpg

xohy4n.jpg

Foto full upgepompt + bruin + super belichting = hoe ik er niet normaal uitzie op als ik zonder t-shirt loop xD --->

De vooruitgang zit er lekker in toch!

Die 100 kilo ga je wel halen als je zo door gaat :)

I thought like....

wingsuit-flying2.jpg

Heb zo je log zitten lezen, en volgens mij kwam je behoorlijk makkelijk aan in kilo's lichaamsgewicht. Al redelijk snel 20 kg zwaarder. Nu al bijna 50 kg zwaarder als toen je ooit begon?

Wat is trouwens je vetpercentage?

Tis maar wat je makkelijk noemt, vind 6000kcal per dag eten nou niet echt ''makkelijk''.

• #1.650

I thought like....

wingsuit-flying2.jpg

Haha :D

Heb zo je log zitten lezen, en volgens mij kwam je behoorlijk makkelijk aan in kilo's lichaamsgewicht. Al redelijk snel 20 kg zwaarder. Nu al bijna 50 kg zwaarder als toen je ooit begon?

Wat is trouwens je vetpercentage?

Tis maar wat je makkelijk noemt, vind 6000kcal per dag eten nou niet echt ''makkelijk''.

45kg over 6 jaar tijd is een lange weg en ben nog lang niet klaar :D! Met een zware operatie ertussen in die mij een jaar eruit heeft gegooid. Dieet is constant beetje bij beetje opgevoerd. Zit idd op 6000kcal met 460gr eiwit (400gr dierlijke en 60gr plantaardige eiwitten ). Gaat wel een stuk makkelijker als je medeeigenaar bent van Muscle Meat :cool: :D. De paardenkogelbiefstukken vliegen er elke dag in hier.

Vet is denk ik 16%?

De vooruitgang zit er lekker in toch!

Die 100 kilo ga je wel halen als je zo door gaat :)

130kg mijlpaal net bereikt :D

Hijs al sterk over de 100 :p

Nice going scoobzor, heb je hier altijd gevolgd en is wel leuk om te zien hoe je al die mensen ontmoet.

Veel succes met je nieuwe zaak!

Thnx!!

[Link niet meer beschikbaar]

Striae op je onderrug?

Zit idd op 6000kcal met 460gr eiwit (400gr dierlijke en 60gr plantaardige eiwitten ). Gaat wel een stuk makkelijker als je medeeigenaar bent van Muscle Meat :cool: :D. De paardenkogelbiefstukken vliegen er elke dag in hier.

Pak even elke dag 200gr extra mee en stuur mij einde van de maand dan even 6kg op..
Betaal je dan 40 eu voor, die je niet hoeft te verdelen met je Muscle Meat matties.:D

• #1.652
Striae op je onderrug?

Pak even elke dag 200gr extra mee en stuur mij einde van de maand dan even 6kg op..
Betaal je dan 40 eu voor, die je niet hoeft te verdelen met je Muscle Meat matties.:D

Ja Striae. Ik groeide op een gegeven moment 2cm per maand voor bijna een jaar, overkill voor je huid.

Ssstt, die lezen hier ook mee!! ;)

Fokking hell zeg! 6000 kcal per dag!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat is je bijna dood vreten. Lol.
Zelfs je neus lijkt breder geworden vergeleken met het begin. Letterlijk he, dus geen pinokkio verwijzing hoor haha.

Moet iedere gemiddelde magere lat van zeg maar rond de 2 meter zoveel eten om een beetje fatsoenlijk te kunnen groeien?

Toepasselijk muziekje voor je groei met een gigantische apotheose:

Laatst bewerkt:

Zelfs je neus lijkt breder geworden vergeleken met het begin. Letterlijk he, dus geen pinokkio verwijzing hoor haha.

Moet iedere gemiddelde magere lat van zeg maar rond de 2 meter zoveel eten om een beetje fatsoenlijk te kunnen groeien?

Ik ben zelf 1,97m en ik denk dat ik rond de 3000 kcal per dag zit. Ik houd het niet echt bij maar ik eet voor mijn gevoel vrij normaal. Gewoon ontbijt meestal muesli met noten en melk, middageten 4 broodjes met ham of als ik thuis ben met omelet van 2-3 eieren/ham/kaas en avondeten gewoon wat mijn vader/moeder maakt. Tussendoor eigenlijk niet veel tijdens de vakantie. Als ik weer in de bankjes zit dan gewoon krentebol/sultana/eierkoek mee.

Toch ben ik in de afgelopen maanden ongeveer 1kg/maand aangekomen. Weet niet precies hoe dat kan maar denk dat het ook door m'n leeftijd (19) komt. Gewoon nog in de groei, qua breedte. Bij mijn vader was dit ook tot hij 21 was zei hij. En we hebben enorm veel overeenkomsten, dus dat zou bij mij ook wel eens kunnen kloppen.

Maar Scoobz0r is een stuk fanatieker dan ik. Het is niet zo dat ik maar wat random uit voer maar er valt waarschijnlijk nog heel wat te halen qua training en vooral qua voeding. Maarja zo lang ik sterker blijf worden en aan blijf komen in gewicht en niet te veel in BF% vind ik het eigenlijk wel prima.

Daarna ga ik maar eens écht goed op voeding en training letten :P

6000 kcal per dag zeg. Kan er niet over uit, die hoeveelheid!
Denk dat de wc rollen niet aan te slepen zijn bij Scoob.

Ik mag voor zijn vriendin hopen dat het huis ook boven nog een toilet heeft, anders heeft ze echt geen leven :eek::D;)

Jamie Reeves, strongest man of the world 1989, at 12.000 kcal per dag.
Was niet de smalste maar het is gewoon zo dat een groot persoon flink wat moet eten. En als hij groter wilt worden zal dat uiteindelijk nog meer worden.

Was niet de smalste maar het is gewoon zo dat een groot persoon flink wat moet eten. En als hij groter wilt worden zal dat uiteindelijk nog meer worden.

Oef! En hoe vaak zat hij per dag op de pot?

• #1.659

Niemand die begint gaat op 6k zitten. Kwestie van opbouwen en te weten wat je eigen behoefte is op het moment. Nice nummer ;)

Ik ben zelf 1,97m en ik denk dat ik rond de 3000 kcal per dag zit. Ik houd het niet echt bij maar ik eet voor mijn gevoel vrij normaal. Gewoon ontbijt meestal muesli met noten en melk, middageten 4 broodjes met ham of als ik thuis ben met omelet van 2-3 eieren/ham/kaas en avondeten gewoon wat mijn vader/moeder maakt. Tussendoor eigenlijk niet veel tijdens de vakantie. Als ik weer in de bankjes zit dan gewoon krentebol/sultana/eierkoek mee.

Toch ben ik in de afgelopen maanden ongeveer 1kg/maand aangekomen. Weet niet precies hoe dat kan maar denk dat het ook door m'n leeftijd (19) komt. Gewoon nog in de groei, qua breedte. Bij mijn vader was dit ook tot hij 21 was zei hij. En we hebben enorm veel overeenkomsten, dus dat zou bij mij ook wel eens kunnen kloppen.

Maar Scoobz0r is een stuk fanatieker dan ik. Het is niet zo dat ik maar wat random uit voer maar er valt waarschijnlijk nog heel wat te halen qua training en vooral qua voeding. Maarja zo lang ik sterker blijf worden en aan blijf komen in gewicht en niet te veel in BF% vind ik het eigenlijk wel prima.

Daarna ga ik maar eens écht goed op voeding en training letten :P

Het zwart gedrukte is het hier ook. Elke keer als ik niet meer vooruit kwam was het eiwitten en de rest een beetje omhoog. En zo ben ik op dit dieet uiteindelijk gekomen.

6000 kcal per dag zeg. Kan er niet over uit, die hoeveelheid!
Denk dat de wc rollen niet aan te slepen zijn bij Scoob.

Ik mag voor zijn vriendin hopen dat het huis ook boven nog een toilet heeft, anders heeft ze echt geen leven :eek::D;)

Respect voor mijn wc die alles te voortduren krijgt! En ''PiPi'' heeft idd een goede klant aan mij voor de wc rollen xD.

12k?? Dat zal niet helemaal clean gaan zoals hier :D maar respect haha.

voedingsschema
Nu we toch over voeding praten! Twee vrienden en ik zijn bezig met de voedingssectie op bodybase.eu. Mijn voedingsschema:

http://bodybase.eu/share/voedingschema/60

Het is nog in een testfase. Ik wil vragen mensen er door heen te lopen, zelf je schema erop te maken en het zoveel mogelijk af te kraken + zo tips te geven. Stuur mij een PM hierover, zou ik erg waarderen! Bedoeling is dat het een mooi productje wordt die wij allemaal kunnen gaan gebruiken, dus we kunnen alle feedback van jullie gebruiken :)!!. Alles kan erbij gemaakt worden / ge-edit worden.

http://www.bodybase.eu/#!/user/voedingschema

Laatst bewerkt:
Excuses, de registratie is niet gelukt. Controleer nogmaals of u de juiste link heeft gebruikt. Een activatie is geldig voor dagen na de registratie.

dat krijg ik als ik op de registratielink klik

Terug
Naar boven