erwinvdberg
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 114kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tussendoor foto van de training van vanochtend. Borst en traps een stuk voller geworden, erg blij. Armen schommelen tussen de 46-47cm
![]()

wtfScoobz0r waarom ga je niet op basketbal just curious
---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 20:54 ----------
Deze gast is ook eem beest 2.20m 120kg
http://www.google.co.uk/search?q=da...hl=nl&client=safari#biv=i|2;d|haCCHVwkF1tNwM:
Scoobz0r waarom ga je niet op basketbal just curious
---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 20:54 ----------
Deze gast is ook eem beest 2.20m 120kg
http://www.google.co.uk/search?q=da...hl=nl&client=safari#biv=i|2;d|haCCHVwkF1tNwM:
.Scoobzor leen mij jou lengte genes? als jij een lat spread doet niemand kan erdoor![]()
.Ik zou wel wat aan je deadlift techniek gaan werken. Totaal geen spanning op je rug.
. Als je een gewicht pakt voor maar 1 rom terwijl je jezelf al drie sets uitput hebt. Toch maar even geplaatst. Helaas geen volledig sets niet op video.Vraagje, is jet niet de bedoeling met shrugs dat je je armen zoveel mogelijk recht houd?
Dus alleen je schouders ophalen.
Dan blijft de spanning op je traps en niet op je triceps.
In mijn ogen doe je de oefening dus verkeerd, maar ik weet niet zeker of dat wel zo is![]()
. Helemaal gelijk in.Bedankt voor je hint, maar ik weet dat mijn techniek hier niet perfect is. Als je een gewicht pakt voor maar 1 rom terwijl je jezelf al drie sets uitput hebt. Toch maar even geplaatst. Helaas geen volledig sets niet op video.
. Maar zou er is aan gaan werkend deadliften blijft namelijk wel een goeie oefening.Lijkt me wel erg moeilijk om goed te deadliften als je meer dan twee meter moet uitvouwen. Hele grote hefboom tot je onderrug.
Lijkt me wel erg moeilijk om goed te deadliften als je meer dan twee meter moet uitvouwen. Hele grote hefboom tot je onderrug.
Alles in verhouding denk he. Hij heeft ook een stuk langere armen dan iemand van 1.60m