Fitness Seller

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

2014! ik zeg gewoon doen! :D

Tussendoor foto van de training van vanochtend. Borst en traps een stuk voller geworden, erg blij. Armen schommelen tussen de 46-47cm

f9dudz.jpg

Kun je eens een video maken van jouw training beste Scoob? Ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Indrukwekkend hoor, leuk om je te volgen!

Scoobzor leen mij jou lengte genes? als jij een lat spread doet niemand kan erdoor:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.627
Scoobz0r waarom ga je niet op basketbal just curious:)

---------- Post toegevoegd 12 August 2013 om 20:54 ----------

Deze gast is ook eem beest 2.20m 120kg

http://www.google.co.uk/search?q=da...hl=nl&client=safari#biv=i|2;d|haCCHVwkF1tNwM:

Heb een aantal jaar gebasketballed. Kreeg toen een knieblessure die 4 jaar duurde en ben daarna nooit meer terug gegaan. Kon op mijn 14de al dunken, dat was wel leuk ;).

Indrukwekkend hoor, leuk om je te volgen!

Thnx!

Scoobzor leen mij jou lengte genes? als jij een lat spread doet niemand kan erdoor:P

Eerder als ik dumbbell flyes doe, neem 3 man plek beslag in xD. Wordt vaak opmerkingen over gemaakt.

Over 20 min post ik even een update. Foto's gemaakt gister van een training en video.

• #1.628
UPDATE 14-8-2013, Training met Wienand en Ralf @ All in gym - Utrecht

Toen ik begon heeft Wienand (1,89meter bij 109kg ongeveer 10%vet) mij veel geleerd, vooral ook met eten voor deze sport. Hij zit niet meer op DBB maar er is nog wel een oude foto van hem hier te vinden op 6% vet: http://forum.dutchbodybuilding.com/f129/voorbeelden-vetpercentages-239372/

We hebben alleen rug getraind. Was geen speciaal schema, 5 oefeningen gekozen en 3/4 sets gedaan tot lichtelijk falen rond de 8-10 herhalingen. Verwacht niet teveel van de filmpjes, waren voor de lol opgenomen. Was het niet eens van plan te plaatsen :).

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Oefening 1: deadlift
Opwarmen: 60kg x 10
Opwarmen: 80kg x 10
140kg x 10
150kg x 8
150kg x 7
160kg x 5
180kg x 1

dead

Oefening 3: Dumbbell row one hand
60kg x 5
40kg x 14
40kg x 11
40kg x 8

Oefening 3: Lat pulldown behind neck
90kg x 10
90kg x 8
90kg x 6

Oefening 4: seated rows

115kg x 10
115kg x 8
115kg x 7
105kg x 9

Oefening 5: Shrugs
100kg x 15
100kg x 12
100kg x 8
80kg x 10

Laatst bewerkt:
Ik zou wel wat aan je deadlift techniek gaan werken ;). Totaal geen spanning op je rug.

• #1.630
Ik zou wel wat aan je deadlift techniek gaan werken ;). Totaal geen spanning op je rug.

Bedankt voor je hint, maar ik weet dat mijn techniek hier niet perfect is ;). Als je een gewicht pakt voor maar 1 rom terwijl je jezelf al drie sets uitput hebt. Toch maar even geplaatst. Helaas geen volledig sets niet op video.

Laatst bewerkt:
Vraagje, is jet niet de bedoeling met shrugs dat je je armen zoveel mogelijk recht houd?
Dus alleen je schouders ophalen.
Dan blijft de spanning op je traps en niet op je triceps.

In mijn ogen doe je de oefening dus verkeerd, maar ik weet niet zeker of dat wel zo is :)

• #1.632
Vraagje, is jet niet de bedoeling met shrugs dat je je armen zoveel mogelijk recht houd?
Dus alleen je schouders ophalen.
Dan blijft de spanning op je traps en niet op je triceps.

In mijn ogen doe je de oefening dus verkeerd, maar ik weet niet zeker of dat wel zo is :)

Ja klopt, Wienand wees me er al op :). Helemaal gelijk in.

Zie: http://www.bodybuilding.com/exercises/detail/view/name/barbell-shrug

Het is best goed jezelf is te filmen, zie je dingen waarvan je denk dat je ze goed deed maar nog verbetering in kan.

Laatst bewerkt:
Klasse werk Scoob. Die deadlift van 180kg ging zonder oponthoudt. En die spanning op je rug, ach.

Bedankt voor je hint, maar ik weet dat mijn techniek hier niet perfect is ;). Als je een gewicht pakt voor maar 1 rom terwijl je jezelf al drie sets uitput hebt. Toch maar even geplaatst. Helaas geen volledig sets niet op video.

Dat klopt maar zo te zien is die spanning er bij de sets ervoor ook niet geweest ;). Maar zou er is aan gaan werkend deadliften blijft namelijk wel een goeie oefening.

En weer in:)

filmpjes zijn altijd leuk en leerzaam.

Lijkt me wel erg moeilijk om goed te deadliften als je meer dan twee meter moet uitvouwen. Hele grote hefboom tot je onderrug.

Re: 2.17meter 2 jaar trainen

Lijkt me wel erg moeilijk om goed te deadliften als je meer dan twee meter moet uitvouwen. Hele grote hefboom tot je onderrug.

Alles in verhouding denk he. Hij heeft ook een stuk langere armen dan iemand van 1.60m

Heb je topic ik weet niet hoelang geleden eens door gelezen. Kijk ik nu weer; dikke buffel geworden!

Wel lache dat je al die positieve aandacht krijgt met je lengte. Het opent echt deuren kennelijk(?). :D

Heb je wedstrijd ambitie o.i.d.? Forgive me als het al aan bod is geweest. Heb alleen de openingspost gechecked en deze pagina.

Terug
Naar boven