XXL Nutrition

Sticky Rise of the Dutch Giant (2.18meter / 7.2feet)

Goed bezig! Misschien een stomme vraag maar wat voor maat schoenen draag je :p

+_

Haffthor Bhornsson.
2 Meter 05
190 KG

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
06_09_hafthor_julius_bjornsson_010.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wauw!!! respect.... ik zoek trouwens ook een biefstuk sponsor :)

Holy **** 190 kg wegen en nog steeds zichtbare abs hebben, echt sick.

Hele nette progressie! heb het hele verhaal gelezen.. leuke meetings en events :) jelly :p

alles wat ik kon zeggen is: wow.....
je inspireert me man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.616
HUGE:) Van de week ook maar eens een doos van dat supervlees bestellen bij je:D

:thumbs: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/musclemeat-nl-vlees-online-bestellen-344659/index6.html

Toppertje die foto's Scoob! Grappig dat al die andere figuren zo klein bij je lijken hahaha.

Vraagje, train je ook je buik? Misschien is het door de foto's niet zichtbaar maar ik zie geen 6 pack.;)

Ja die train ik zeker. Te hoog vet% om te zien.

Wauw!!! respect.... ik zoek trouwens ook een biefstuk sponsor :)

Don't we all :D. Muscle Meat sponsort iedereen een klein beetje toch met de prijzen ;)?

Goed bezig! Misschien een stomme vraag maar wat voor maat schoenen draag je :p

Maat 51!

Hahah wel k*t om schoenen te gaan zoeken:(

www.grotemaatschoenen.nl is een baas voor mij :P

Holy **** 190 kg wegen en nog steeds zichtbare abs hebben, echt sick.

alles wat ik kon zeggen is: wow.....
je inspireert me man!

Thnx! :)

Sport op het hoogste niveau dus zal zeer waarschijnlijk niet naturel zijn.
[Link niet meer beschikbaar]

Hafthor Bjornsson is zeker een beest :D 190 is wel moeilijk te geloven met de foto waarop je abs ziet. Ik gok 150-160kg.

Tussendoor foto van de training van vanochtend. Borst en traps een stuk voller geworden, erg blij. Armen schommelen tussen de 46-47cm

f9dudz.jpg

Holy ****, zelfs met die lengte begin je langzaam je frame goed te vullen! Respect man!

Hafthor Bjornsson is zeker een beest :D 190 is wel moeilijk te geloven met de foto waarop je abs ziet. Ik gok 150-160kg.
]

Op die foto is ie 175kg, maar nu ondertussen is ie volgensmij al wel weer wat zwaarder. Ik sprak laatst Johan langhorst en die liet mij een foto zien van hun twee naast elkaar, en je vergist je in het feit dat hij echt gigantisch breed is. En geloof me Johan Langhorst is geen kleine jongen, maar verbleekte gewoon naast hem.

Laatst bewerkt:
Gaat lekker baas! Begint idd nu echt de volle look te krijgen, en dat is een hard verhaal met die lengte. Beast!

beestachtige foto idd! Vind de progressie van je traps vooral erg duidelijk :thumb:

Terug
Naar boven