Fitness Seller

Road to satisfaction

nog easy 210!
waarom gaat je deadlift zo hard?? echt bizar
250+ dit jaar

jammer van je zwakke presses dan :trollface:

sterke film, maar euhm, ik zou toch oppassen met je rug zo te bollen... is natuurlijk wel een max dus form kan nooit (of bijna nooit) 100% zijn, maar bij lift toch proberen die borst naar voor te duwen denk ik?

Maar voor de rest wel faking easy lift :)

• Topic Starter Topic Starter
sterke film, maar euhm, ik zou toch oppassen met je rug zo te bollen... is natuurlijk wel een max dus form kan nooit (of bijna nooit) 100% zijn, maar bij lift toch proberen die borst naar voor te duwen denk ik?

Maar voor de rest wel faking easy lift :)

180 was technisch zeer goed, heb ik alleen bij echte topgewichten.

Mja ik werk eraan.

Ik zou het niet durven, zo bol, maar een lift is een lift. Top, kerel!

Gefeliciteerd met je PR man, vond dat het NOg best snel ging

Fake plates :D

Als ik jou was keek ik iets meer omhoog je kijkt nu naar beneden, voor de rest prima lift je boven rug en onderrug waren al iets gebold doordat je naar beneden kijkt, daar veranderd nagenoeg niks in de vorm.

Als ik jou was keek ik iets meer omhoog je kijkt nu naar beneden, voor de rest prima lift je boven rug en onderrug waren al iets gebold doordat je naar beneden kijkt, daar veranderd nagenoeg niks in de vorm.

Ja ben ik al vaker op gewezen, kwestie van het nog automatisme te maken.

thx

heb al lelijker getrokken :p

Onderrug was vrij recht en dat is wat telt imo

180 was gewoon alles netjes.

Heb je natuurlijk gelijk in: als de wervels maar op hun plek blijven is het goed. Ben zelf wat voorzichtiger omdat ik vroeger stevige rugklachten had. Sinds ik krachttraining doe, zijn die als sneeuw voor de zon verdwenen!

Heb je natuurlijk gelijk in: als de wervels maar op hun plek blijven is het goed. Ben zelf wat voorzichtiger omdat ik vroeger stevige rugklachten had. Sinds ik krachttraining doe, zijn die als sneeuw voor de zon verdwenen!

Spijtig dat zoveel mensen toch krachttraining zien als een sport waar er veel blessures ontstaan zodra je boven de 100kg deadlift/squat gaat.

Maar bench mag je 280 doen, geen kans op blessures in hun ogen :D

Absoluut! En ook echt niet gebalanceerd als je 150 bencht en 80 kg curlt, maar nog geen 150 kg deadlift (bijvoorbeeld).

Dikke DL !

Squat

20xbar
8x60
8x80
3x3x100 beltless ofc, speedreps

MP
5x5x50

Cgbp speed

5x8x60

dips