Sorry dat ik het zeg, maar voor vier jaar heb je wel héél teleurstellende resultaten. Ik mag hopen dat dit kwam door slechte voeding/training en dat je nu serieus gaat knallen. Laat dit een motivatie zijn
Onder andere wel ja

Vooral dat ik een half jaar heel fanatiek ben geweest; om dan vervolgens weer een maand of twee niks te doen etc.(het is hier inmiddels wel bekend op dit forum.)
--------------------------------------------------------------------
Maar goed;
Was druk met school, dus de "resultaten" van donderdag en vrijdag volgen nu.
Donderdag-Benen
Squat 1 en 2; 3x8x50kg
Reden dat ik me niet aan de reps van het schema heb gehouden is omdat ik nog nooit heb gesquat dus heb. Heb aan een ervaren squater gevragen om aanwijzingen te geven voor de beweging; volgende week word er dus het schema trouw opgevolgd.
Romanian Deads
Wederom puur de techniek geoefend en dus niet het gewicht.
Gewicht was extreem laag; 30kg.
Seated leg Curl
2 sets/8-6 reps gehaald ; 45kg per sets.
Seated calf Raises
3sets;10-6 reps/ 40kg
Tibia Raises
Niet gedaan; geen apparaat tot beschikking; moet ff kijken hoe ik deze nog ga uitvoeren.
Calf Raises
1set / 75 reps / 25 kilo
Gevoel na de training;
k*t! ik kan gewoon tot op de dag van vandaag niet meer op mijn benen staan

(lichtelijk overdreven, maar toch) Wel voel ik me beter na het trainen van mijn benen, gewoon vanwege het feit dat ik nu ook "alles" train.
-----------------------------------------------------------------------
Vrijdag- Armen + Schouders zijkant
Gisteren heb ik me niet aan het schema gehouden omdat ik deze niet bij me had, en em nog niet uit mijn hoofd ken.
Heb een drietal biceps oefeningen gedaan(preacher, barbell curl en in de crossover) , Triceps; (seated extensions, skullcrushers en ook weer een oefening in de crossover), en lateral raises.
Vrijdag weer van voor af aan maar dan met nieuwe oefeningen die ik ook ga verwerken in mijn trainingschema bestand.
Al met al vond ik het een uitdagend weekje ; waarbij ik me gewoonweg beter voel , en niet zomaar wat train; ben vooral blij met de onderrug oefeningen (zie ook RDL bij de benen-dag) omdat dit vooral mijn houding ten goede komt.
Tot maandag!
Lars