XXL Nutrition

Romy's log

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat heb ik dus ook, als ik beweeg zie ik alles wel tijdens het sporten, ook mooie armspieren etc. Maar zo niks.. Dan werk je, je helemaal uit de naad, voor niks lijkt het haha :P Dus mijn einddoel is nog een stuk minder vet ^^

zoiets:

Dat vind ik in ieder geval erg mooie benen. Ik vind jouw buik mooier :)

Mijn einddoel denk ik maar niet aan. Ik ben realistisch genoeg om te weten dat ik dit nooit ga halen. Weet niet eens of ik überhaupt het overtollige huid weg krijg.

Ik ga dit waarschijnlijk ook niet behalen hoor :D Maar dromen zijn er om te motiveren toch ;) Burn the fat, feed the muscle zegt : hoge doelen stellen , zo is t makkelijker om aan je schema's te houden :)

Bij mij motiveren dromen alleen als ik het gevoel heb dat ze te verwezenlijken zijn. Als ik de lat te hoog leg (Wat ik in het verleden echt heel vaak heb gedaan.) dan demotiveren ze me juist. Daarom neem ik voor mezelf ook telkens hele kleine doelen. Dat is dan elke keer weer een droom die ik verwezenlijk en dat motiveert me juist om verder te gaan. Zo zit iedereen anders in elkaar. Misschien loop ik er over een paar jaar wel zo bij en denk 'Who would have thought?' :D Maar voor nu denk ik 'Met heel veel druppels komt die emmer ook vol.' :)

Hele mooie foto's Romy!! Looking good.. :)

Goeie foto's hoor, mag je al trots op zijn niks mis mee :D :thumb:

Even tijdje rustig aan gedaan, mijn vriend had vakantie dus ik ook een beetje ^^

Wel wat HIIT gedaan en veel gewandeld (moet ook oefenen voor 6sept 25km loop)

Vandaag workout A gedaan, morgen B en overmorgen C. Dan doe ik denk ik nog een week extra dit schema. Eigenlijk moet ik naar de volgende cycle maar ben bang dat ik daar veel spierpijn van krijg en dan die 25km moet lopen.

Ik was moe van het niet sporten, had ook niet zo'n zin om te gaan en dacht dat alles wel zou tegenvallen maar ging hartstikke goed. Bench press zelfs hoger dan eerst.

Barbell hip thrust 1x8 met 30kg en 1x8 40kg en 2x8 met 50kg
Seated row 1x8 35kg en 3x8 30kg
Barbell full squat 4x12 30kg
Barbell bench press 1x8 30kg , 1x8 35kg , 1x8 40kg (jeej)
Barbell good morning 4x15 25kg
Band standing abduction 30x each side (rode mini band)
Ab wheel rollout from knees 1x 20 (ging niet meer in 1x nu)
Dumbbell side bend 20 each side 10kg

en weer 10km lopen vandaag met de hond.

Voeding ging ook slecht laatste dagen, als ik geen ritme heb eet ik veel meer, verkeerde ratio's etc. Gelukkig heb ik geen ongezond eten in huis en is de schade beperkt :P Nu weer vol ertegen aan :)

Doel: over 2 weken met 25km loop deze goed kunnen lopen dus daar train ik voor naast de KT. M'n eten wil ik graag 100 procent clean houden omdat ik daar meer energie door krijg en dat kan ik wel gebruiken. Dus extra motivatie :) Na 6 september laat ik ook m'n vp opnieuw meten. En begin ik met de 3e cycle van dit boek.

Succes met het behalen van je doel! Na een beetje vakantie kan je er nu weer lekker fris tegenaan :).
Ik volg :).

Heerlijk is dat he, dat je vermoedt dat de training tegen zal vallen waarna het uiteindelijk juist hartstikke goed ging!
Mooie bench!

Gisteren is 2x 6km geworden ivm te warm weer. De eerste ronde had m'n hond de tong op de grond hangen en ook ik had t enorm warm in een lange broek. Lijkt in eens zo warm als je uit die siberische temperaturen van vorige week komt :P

Vandaag dag B

Bodyweight foot elevated single-leg glute bridge 3 x 20 reps (each side)
Bodyweight parallel grip pull-up 4x8 reps met 20kg hulp
Dumbbell walking lunges 1x 20 met 10kg 2x 20 steps 8kg
Barbell push press - 2x8 20kg , 2x8 22kg en 1x5 22kg (toen kon ik niet meer:P)
Back extension - 3x 20 reps
Band seated abduction 3x30 reps zwarte mini band
Standing gluteus machine 1x50kg elk been
Hanging leg raises 2x 15 reps
Cable twist downup - 1x 15 reps 15kg each side

Vandaag weer 10km proberen, hopelijk nu wel in 1x +)

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

Succes met het behalen van je doel! Na een beetje vakantie kan je er nu weer lekker fris tegenaan :).
Ik volg :).

Heerlijk is dat he, dat je vermoedt dat de training tegen zal vallen waarna het uiteindelijk juist hartstikke goed ging!
Mooie bench!

Ja echt fijn! Vandaag gingen een aantal dingen ook weer beter maar had wel spierpijn in m'n benen en kont :P De push press ging bijv 4kg zwaarder:D

Ja echt fijn! Vandaag gingen een aantal dingen ook weer beter maar had wel spierpijn in m'n benen en kont :P De push press ging bijv 4kg zwaarder:D

Haha, spierpijn in je kont, moet eerlijk bekennen dat ik dat stiekem juist de heerlijkste spierpijn vind die er is :o.
En nice dat de push press zwaar ging! :D
Is de 10 km gelukt vandaag?

Ik ben het eens met Sanne, die voelt stiekem heel fijn :P

Vandaag dag C

Hip thrust ishold 30-60sec 3x met 30kg ging niet heel lekker door spierpijn , is echt zwaar om dan vast te houden:P
D-handle lat pulldown 3 x 8 reps 35kg en 1x 8 reps 40kg
Skater squat 20 reps + Narrow base push up 10 reps , 3 sets
Barbell single-leg romanian deadlift —3 x 12 reps 20kg deze ging 4kg meer nu
Sumo walk mini bands 2x 30 steps en 1x monster walk 20steps
Goblet squat 3x 10 met 10kg (had ik nog es zin in +) )
30 crunches buik vond ik wel zat zo haha :P

Vandaag ga ik niet zo ver wandelen omdat ik morgen samen met m'n moeder 15-20km ga lopen. (Zij loopt de 25km mee dus is handig om alvast te kijken hoe we ervoor staan nu, ik wil met haar ook de vierdaagse gaan wandelen en in oktober 20km veluwe etc)

Gisteren ging t wel goed :) T weer is prachtig dus ik ga wel een mooi rondje, maar 5km ofzo.
----

Spierpijn voelt door de dag heen opzich wel lekker ja, dat geef ik toe. Maar als het mijn Isohold verpest...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gisteren 15km gelopen, geen spierpijn of wat dan ook. Mijn moeder en ik hadden allebei zoiets van "was dit het?" die 25km volgende week wordt makkelijk denk ik.

Het regende alleen en de hond was ook doorweekt :P Dus we hebben het bij de 15km gelaten.

en het was op de Veluwe, 5km met veel trapjes route en overal modderige paden waar je telkens kon uitglijden. Dus ik denk dat die 15km balans loop moeilijker is dan over de straat :P

Lekker hoor, ben dan inderdaad ook benieuwd naar volgende week, dat 15km prima gaat voorspelt al veel goeds!
De hond zal er ook wel van genieten, die slaapt in ieder geval goed lijkt me ;).

Vandaag ging slecht :( Heb pijn in m'n armen nu ook.. M'n been oefeningen gingen bagger omdat m'n armen pijn deden, kon de barbell niet vasthouden. M'n benen waren helemaal nog niet moe maar m'n armen verzuurde helemaal. Stom.

Barbell hip thrust 1x8 met 50kg en 1x6 50kg en 2x8 met 40kg
Seated row 3x8 30kg
Barbell full squat 4x12 20kg , met 30 ging m'n vorm slecht door armen -.-
Barbell bench press 2x8 en 2x6 40kg , hier ben ik dan wel heel blij mee, wordt snel sterker
Barbell good morning 4x15 25kg, ging ook bagger door armen, had zin om de workout te stoppen haha
Band standing abduction 30x each side (rode mini band)
Ab wheel rollout from knees 1x 20
Dumbbell side bend 20 each side 10kg

Ik heb wel vaker last van m'n armen bij squatten en good mornings. M'n handen gaan slapen, m'n armen verzuren.. Als ik de stang terug leg kan ik m'n armen bijna niet loslaten van de barbell omdat het zo stijf is verzuurd dat het vies krampt.

Ik heb nagevraagd aan een lieve man die hielp en hij zei dat ik misschien het best eerst kan squatten ipv eerst rows. M'n vorm is ook niet helemaal goed omdat ik een holle rug heb en ik lockte. Dus ik probeer nu niet meer te locken als ik terug recht kom en m'n rug rechter te houden, dus terug in gewicht en vorm oefenen. Dat lost alleen helaas m'n arm probleem niet op.

Bij walking lunges heb ik ook het idee dat mijn benen zwaarder kunnen maar mijn armen niet. Dus misschien wrist wraps proberen?

Al met al.. Tja ik ben gegaan maar ben er niet blij mee :P Als ik thuis een HIIT of een plyo workout doe heb ik het idee dat ik m'n benen veel harder train dan met gewichten en dat klopt niet vind ik.

Sorry voor het gezeik :D Maar ik hoop dat jullie misschien tips hebben ^^

Ik krijg ook vaak dat mijn onderarmen verzuren, waardoor de kracht uit mijn handen/vingers gaat..
Sinds ik wrist wraps gebruik, is dit een stuk minder! :D

Bodyweight foot elevated single-leg glute bridge 3 x 20 reps (each side)
Bodyweight parallel grip pull-up 1x8 reps met 20kg hulp en 2x8 met 15kg hulp
Dumbbell walking lunges 3x 20 met 10kg en nog wat jump lunges gedaan 4/4-4/4-2/2-2/2-8x 1/1 (en dit na elke set)
Barbell push press - 1x8 20kg , 1x8 24kg en 1x4 24kg (toen deed mn arm weer pijn :S)
Back extension - 3x 20 reps
Band seated abduction 3x30 reps
Hanging leg raises 2x 15 reps
Cable twist downup - 1x 15 reps 15kg each side

Jammer dat m'n arm weer zeurde op t laatst. Morgen nog en dan switch ik volgende week van schema. Kijken of ik daarmee gelijk m'n arm ontlast omdat ik andere oefeningen ga doen. Maar even goed opletten dus, voordat ik een echte blessure heb dadelijk :(

Deze week heb ik paleo gegeten (vanaf maandag dus pas 4 dagen weer) Geen granen/peulvruchten/zuivel)

Omdat ik me extreem opgeblazen voelde en paleo helpt daar goed bij, plus m'n gezicht was erg.. ontploft ;) En vrijdag wil ik een mooi huidje hebben voor een meeting waar ik heen ga haha.

Nu zien m'n dagen er een beetje zo uit:
banaan+2 eieren en kokosolie pannenkoeken met rozijnen/cranberries en lijnzaad/sesamzaad mix

sport

appel+whey+multivit na

salade met ei/vis/komkommer/sla/tomaat/erwten/avocado bijv

handje noten met rode bieten

groente met kip/vis en eventueel zoete aardappel als avondeten of soep (vanavond spaghetti van courgette sliertjes :P)

en 's avonds nog eens groente/kip/vis met nootjes als snoep

+- 1800kcal

Zaterdag ga ik weer carbs eten en vanaf maandag weer gewoon omdat ik dan een nieuwe cycle begin heb ik die carbs/energie wel echt nodig denk ik en zaterdag met die wandeling ook.

Voel me goed en het is makkelijker om clean te eten als je geen pindakaas mag (peulvruchten), jam (suiker/carbs) etc :P

Top boek, heb hem ook.
Met welk schema ben je precies bezig, is makkelijker om te volgen dan?

Ik ben nu gluteus goddess aan het volgen, als ik een oefening niet kan omdat hij te zwaar is doe ik de versie uit het beginner schema. (bijv chin ups doe ik nog assisted)

Heb jij de schema's ook gedaan? of een eigen template?

Wow ziet er goed uit zeg!! Mooie buik en benen.

Terug
Naar boven