- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
All the way up bro.Fuark, goeie MP man! Ook lockout met de traps? Of enkel met de ellebogen?
Thanks bro, let's do this!Doe je goed bro! Je weet wat ik heb gezegd; je mindset is aanwezig; even doorbijten en je komt er wel!

fixed.
Thanks bro, toch redelijk gesloopt na de training.
Jep, 2250. Maar wel -250 van cardio dat ik erbij zit, dus dan zit ik op trainingsdagen ongeveer op -10% max., en op rustdagen -20/-30%Ja dat kan ik mij voorstellen, nette training! 2250kcal aan het cutte?
je Traint 4 dagen per week, of meer?
Nog lekker kunnen volproppen met sushies?
Love it, zeker voor herhaling vatbaar.
Thanks brah.
Had net een nieuwe camera gekocht & gf wilde deze eens testenHaha zie nou pas je foto's van je sushi
Sterke MP SushiBrahik ga volgende week ook weer aan de wendler, maar op 10x50 moet ik nog ff wachten.

Niet??Lekkere training man! Sushi ziet er ook goed uit, ondanks dat ik die bende niet te vreten vind..
Persoonlijk gooi ik bij de japanner altijd direct die stokjes weg en vraag ik een mes en vork zodat ik een beetje door kan eten![]()

Ik ben er helaas niet bij man! Heb oproepdienst van mijn werk en heb geen zin halverwege mijn vreet oorlog opgeroepen te woorden..wel balen!Niet??
Wat ga jij zaterdag dan doen? Of ben je er niet bij?
Ach, ik heb het ook moeten leren zo eten. Maar je eet wel rustiger, trager en heb je een lekker verzadigd gevoel![]()

Jammer, dan had ik eindelijk je die pannenkoek kunnen geven!Ik ben er helaas niet bij man! Heb oproepdienst van mijn werk en heb geen zin halverwege mijn vreet oorlog opgeroepen te woorden..wel balen!![]()
Wat 1600kcal?!?! Is dat niet weining op 2750kcal onderhoud