AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Fuark, goeie MP man! Ook lockout met de traps? Of enkel met de ellebogen?

Doe je goed bro! Je weet wat ik heb gezegd; je mindset is aanwezig; even doorbijten en je komt er wel!

MP is gooood!
En voeding ook, as always.

Goeie mp man!

Ja dat kan ik mij voorstellen, nette training! 2250kcal aan het cutte?
je Traint 4 dagen per week, of meer?

Nog lekker kunnen volproppen met sushies?

Laatst bewerkt:
strong sushi is strong

Stevige MP bro, netjes!

Haha zie nou pas je foto's van je sushi :roflol:
Sterke MP SushiBrah :p ik ga volgende week ook weer aan de wendler, maar op 10x50 moet ik nog ff wachten.

Lekkere training man! Sushi ziet er ook goed uit, ondanks dat ik die bende niet te vreten vind.. ;)

Persoonlijk gooi ik bij de japanner altijd direct die stokjes weg en vraag ik een mes en vork zodat ik een beetje door kan eten ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.992
Ja dat kan ik mij voorstellen, nette training! 2250kcal aan het cutte?
je Traint 4 dagen per week, of meer?

Nog lekker kunnen volproppen met sushies?
Jep, 2250. Maar wel -250 van cardio dat ik erbij zit, dus dan zit ik op trainingsdagen ongeveer op -10% max., en op rustdagen -20/-30%

Love it, zeker voor herhaling vatbaar.

Thanks brah.

Haha zie nou pas je foto's van je sushi :roflol:
Sterke MP SushiBrah :p ik ga volgende week ook weer aan de wendler, maar op 10x50 moet ik nog ff wachten.
Had net een nieuwe camera gekocht & gf wilde deze eens testen :D
Rustig opbouwen, that's the key.

Lekkere training man! Sushi ziet er ook goed uit, ondanks dat ik die bende niet te vreten vind.. ;)

Persoonlijk gooi ik bij de japanner altijd direct die stokjes weg en vraag ik een mes en vork zodat ik een beetje door kan eten ;)
Niet??
Wat ga jij zaterdag dan doen? Of ben je er niet bij?
Ach, ik heb het ook moeten leren zo eten. Maar je eet wel rustiger, trager en heb je een lekker verzadigd gevoel :meal:

Niet??
Wat ga jij zaterdag dan doen? Of ben je er niet bij?
Ach, ik heb het ook moeten leren zo eten. Maar je eet wel rustiger, trager en heb je een lekker verzadigd gevoel :meal:
Ik ben er helaas niet bij man! Heb oproepdienst van mijn werk en heb geen zin halverwege mijn vreet oorlog opgeroepen te woorden..wel balen!:sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.994
Vandaag een rustdagje + lichte cardio (werken)

Nutrition:
~1600 calories, 140p, 90c, 70f

Ik ben er helaas niet bij man! Heb oproepdienst van mijn werk en heb geen zin halverwege mijn vreet oorlog opgeroepen te woorden..wel balen!:sad:
Jammer, dan had ik eindelijk je die pannenkoek kunnen geven!

Wut 1600kcal :O
Auschwitz denk :p

Wat 1600kcal?!?! Is dat niet weining op 2750kcal onderhoud

Wat? Hoe zwaar weeg je en hoelang ben je? vp?

Terug
Naar boven