Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BBQ HNNGGGGG
Trouwens viel me op dat je op de training van 18 juli wel veel volume hebt voor je side delts. Specifiek reden?
Zeer zeker hnnnggg.
Vorige jaar kwam de overschot van de kipfilets allemaal bij mij nog terecht, ik wacht nu ook vol ongeduld.
Het moeten kanonskogels worden bro, het moet gewoon..

Smakelijk bro! Ik heb ook alle lekkere carb bronnen vermeden, en als ik het al kan..Daar doe ik het voor
Enjoy the BBQ...ik calculeer er morgen ook 1 in...weliswaar een low carb BBQ (lees 1 bolletje en een paar stukjes stokbrood)

Hnnngg idee'tje voor een volgende meet?
Kijk die squat rep out eens [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hey, niet zo maar kwark skippen!
Hey, wat is er trouwens met je knie gebeurd??
Hey, have fun vnv he
Soon bro, zulke dingen bouw je langzaam maar zeker op!mooie ohp, iedereen pakt netje weights daar, behalve ik :@@@
Willkommen, bienvenue, welcome
Het voelde niet zo goed aan, mind-muscle connectie was ook maar zus of zo.Waarom was dit een mindere training bro? Ging toch goed?
Niet echt. Ik ben op handen & knieën naar huis gegaan.
Proberen beetje onder m'n onderhoud te zitten op trainingsdagen, maar niet teveel

epic workout bro!
Ik hoor dat de toegankelijkheid op TML voor mensen die niet goed te been redelijk inorde is dus we kunnen nog "gaan"!