Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks bro, heavy as phuck.
Hee hee hee, Tomorrowland was wel clean! In de ochtend Protein Pancake gegeten, op weg naar daar m'n eitje met kaas & salade, daar enkel Ice Tea Zero & water gedronken, daar een BBQ schotel van kip & thuis nog kwarkEerst tomorrowland en nu weer een cheatmaaltijd; brah, kom op! We geilen niet voor niets zo op je!

Wow wtf?! Clean festival! Netjes!
Werchter was bij mij: frieten & curryworst (do), hamburger (za) en mini loempia's (vrij en zon). En ook een keer gebraden kip. En een shitload aan gratis boterhammen met choco, salami en hesp![]()

PL'ers would be proudWow wtf?! Clean festival! Netjes!
Werchter was bij mij: frieten & curryworst (do), hamburger (za) en mini loempia's (vrij en zon). En ook een keer gebraden kip. En een shitload aan gratis boterhammen met choco, salami en hesp![]()

Nein, niet voor mij. Mijn eetlust is soms ver te zoeken..True story, al is dat enkel vanuit mijn standpunt zo.
Vanuit dat van jullie is dat een tussendoortje![]()
Je gaat toch naar een festival voor de muziek, sfeer en niet voor het eten?

Ik doe zelfs standaard aan fasting gedurende een festival.
Geef echt gewoon geen ene cent uit aan eten hehehe![]()
Dat was eerst mijn doel, maar rond half 7/7 uur voelde ik me echt wat duizelig worden en véél honger.
Uiteindelijk maar een €20 uitgegeven aan drank & eten, al bij al nog niet te veel (met die gekke festivalprijzen!)

8 euro ofzo voor red bull fml
Als je naar een fesival gaat kun je net zo goed een junkdag houden imo. Die ene dag maakt toch niet zo veel uit, het is niet je werk ofzo haha

8 euro ofzo voor red bull fml
Als je naar een fesival gaat kun je net zo goed een junkdag houden imo. Die ene dag maakt toch niet zo veel uit, het is niet je werk ofzo haha

Kost me teveel geld, houd ik hier wel een cheap ass junkdag
Daar viel het nog wel mee, voor €20 kreeg je 14 tickets, frisdrank en dergelijke waren 2 tickets.
Is voor mij persoonlijk meer de financiële kwestie dan de "clean" kwestie...
Ik eet gewoon net voordat ik ga en als ik thuis kom weer![]()
grappig om te zien dat iedereen hier aan het high rep DL'en is geslagen, vanwaar het idee?
alle antwoorden buiten 'door guts, hij is awesome' zijn fout of leugenachtig.

?