Guts
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 938
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 99kg
hoe vriendelijk en ongedwongen!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rustdagje vandaag, wat studeren & dergelijke. Heel passief dus.
Nutrition:
~1300 calorieën, 150p, 30c, 65f

Massive is niet zo groot

Beetje compensatie voor eergisteren =$
Niet zo groot = verdomd kleinMassive is niet zo groot
Wat is je onderhoud ongeveer?

Dan is 1300kcals nog steeds laag...maar zie al dat je het ter compensatie hebt gedaanBeetje compensatie voor eergisteren =$
Niet zo groot = verdomd klein
Volgens mijn Excel bestand rond de 1950-2000 calorieën..

Volgens m'n bestand 1575 als BMRonderhoud 2k kcal? je sport 4x per week ofzo?
je bmr zal wel 2k kcal zijn?

Normaal zit ik wel rond de 1600 eerder op rustdagen. Maar inderdaad wel laag.Dan is 1300kcals nog steeds laag...maar zie al dat je het ter compensatie hebt gedaan![]()
Beetje compensatie voor eergisteren =$
Niet zo groot = verdomd klein
Volgens mijn Excel bestand rond de 1950-2000 calorieën..
Volgens m'n bestand 1575 als BMR
Maar zie net dat m'n onderhoud ~2150-2200 is![]()
Gewoon verder gaan met recompen. Wel zou ik rustdagen gebasseerd op jou onderhoud niet lager doen dan: 1700kcals* en je trainingsdagen tussen 2150 en 2600kcals.Normaal zit ik wel rond de 1600 eerder op rustdagen. Maar inderdaad wel laag.
Ik vraag me af, aangezien ik al even loop aan te kloten met het cutten, of ik beter terug 'opnieuw' kan beginnen om zachtjes af te bouwen (mijn calorieën dan) of gewoon verder doen..

fock your life?
Is toch juist chill als je meer kcals kan eten dan dat![]()

Don't be to harsh for yourself bro!
Wat ik van foto's zag, ziet het er goed uit hoor
Maar oké vind ik echt verrassend laag, maar zal aan mij liggen dan!
---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 14:01 ----------
Oké dat klinkt al realistischer!
Ook tijdens m'n cut? Wil het een beetje 'versnellen' aangezien ik toch wat beachproof wil zijn tegen mijn vakantie..Gewoon verder gaan met recompen. Wel zou ik rustdagen gebasseerd op jou onderhoud niet lager doen dan: 1700kcals* en je trainingsdagen tussen 2150 en 2600kcals.
*Of er moet wat te compenseren vallen zoals BBQ's, taart, junk, snoep etc etc..
Activiteitsfactor heb 1.375 genomen, aangezien deze vaak wordt overschat.
Dit, zeker omdat m'n eetlust soms gigantisch is..fock your life?
Is toch juist chill als je meer kcals kan eten dan dat![]()

Dan zou ik 1600-1700 aanhouden op rustdagen en echt low carb gaan en op je trainingsdagen op of net iets onder onderhoud gaan zitten.Ook tijdens m'n cut? Wil het een beetje 'versnellen' aangezien ik toch wat beachproof wil zijn tegen mijn vakantie..
Dan zou ik 1600-1700 aanhouden op rustdagen en echt low carb gaan en op je trainingsdagen op of net iets onder onderhoud gaan zitten.
Je moet ook niet te snel willen gaan, want dat kost je zeker spiermassa
Thanks Marvin, deze onthoud ik.
Vandaag een delt workout op het schema. Ga dus rond onderhoud of op -10% zitten.
Nutrition:
~1950 calorieën, 150p, 270c, 20f
bereken je lichaams gewicht in pounds (gewicht in kg * 2,205)
Cutten
10 - 12 x lichaamsgewicht in pounds
Onderhoud
14 - 16 x lichaamsgewicht in pounds
97kg * 2,205 = 213.885 (dit ronden we af naar 214 voor het gemak)
Cutten
10 * 214 = 2140 kcals
12 * 214 = 2568 kcals
Om te cutten zal ik dus zelf beginnen bij 2568 kcals per dag en gaande weg als je niet verder afvalt je kcals langzaam aan verlagen. Mocht ik nu zeggen van ik wil een snelle cut dan zou ik dus minimaal 2140 kcals per dag nemen, omdat anders de kans op spierverlies op dit gewicht te groot zal worden.
Onderhoud
14 * 214 = 2996 kcals
16 * 214 = 3424 kcals
Als ik op onderhoud ga zitten zal ik zelf beginnen bij 2996 kcals per dag. Mocht ik dan toch blijven afvallen dan verhoog ik het lichtelijk. Zou ik zelf gaan starten met een clean bulk dan zet ik persoonlijk eerst in op de 3424 kcals per dag en ga ik van daaruit lichtelijk opbouwen als ik niet verder aankom.