- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
als simpel rekensom om je kcals de berekenen hou ik altijd deze aan:
Heb het van Lyle McDonald en berekeningen kloppen voor mij echt goed.
Zal voor velen zo zijn, want verschilt vaak niks met de hele formules die er bestaan.
Daarnaast blijft het een kwestie van "trial and error", maar dit bied mij goede houvast qua richtlijnen.
Hee Massive, vraagje: waarom heb je niet gekozen voor het volledige Wendler-schema, maar enkel de mainopbouw?
Het kracht opbouwen van de main lifts stond me aan, maar ik ben nu ook eenmaal iemand die goed reageert op een hoger volume qua training en op de split. Daarom doe ik m'n main lift volgens Wendler, terwijl ik deze aanvul met assistance oefeningen volgens mijn 'traditioneel' schema.
Het kan zijn dat ik in de toekomst eens switch naar een UB/LB schema, who knows!

warmup: crosstrainer + rotator cuffs
Overhead Press
2x10x20
5x42.5
3x47.5
8+2x52.5 repout

Nee, een oude man/guru in m'n gym wist me te vertellen dat je daardoor enkel je spieren opblaast. Als je stopt met shakies te nemen zakt het helemaal in![]()

Mooie training man!!
Maar wat bedoel je precies met dit: 8+2x52.5 repout. Zijn dat dan 8 reps + 2 push presses of was je doel 8 en haalde je 10?! In ieder geval, lekker sterk op de press!

Je bent wel echt goed sterk man!
Je weegt 2/3 van mij, maar bent net zo sterk met je schouders/triceps
of ben ik gewoon weak as shit
. Viel me ook al op.Je bent wel echt goed sterk man!
Je weegt 2/3 van mij, maar bent net zo sterk met je schouders/triceps
of ben ik gewoon weak as shit
Sterke training Massive! Dat is een behoorlijk sterke repout ook!![]()
Denk dat hij wel redelijk sterk is. Viel me ook al op.

Sterke repout man!
Hehe I Feel you, druppels zweet gaan al over mijn hoofd rollen bij het klaarleggen van alles (deadlift)
Vergeet niet wat meer zout/mineralen te nemen! Desnoods een sportdrankje tijdens het trainen