Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Straks ook legday en aangezien ik geen squats kan doen ga ik eens all out gaan op de leg press. Eens kijken hoeveel ik er uit kan persen.Een tijd geleden waren het 25-reppers op 200 kilo ..
maar dat was dan zonder squat/leg extensions natuurlijk
thanks!

Straks ook legday en aangezien ik geen squats kan doen ga ik eens all out gaan op de leg press. Eens kijken hoeveel ik er uit kan persen.150 kg is m'n huidige max

ja die legpress valt wel mee, toch heb je het snel opgegeven denk ik.
je bent een sick c*nt man!
Het was een goeje training, zo mogen er meer komen!

I did it! I ****ing did it!Give it all bro!
Je nu mentaal al gewoon klaarstomen om lekker te zweten & te puffen![]()

I did it! I ****ing did it!
Niet zoveel als jij en met minder gewicht maar ik ben wel tot het uiterste gegaan.
Je hebt me echt geïnspireerd en gemotiveerd voor deze workout. (no homo) Waarvoor dank!!!
5 x 200 (PR)
20 x 150
33 x 125
Goede training Massive! Respect dat je het kunt opbrengen om te eindigen met lunges!
En tja..those foods![]()
Thanks man, die was van de DBB Epic Meet. Kom je ook eens naar zo'n meet?Zag je OP foto's echt bruut son. Vooral die met xxl shirt is cool!
Een berg groenten eten doet al een wonder bij me..Hoe krijgt iedereen het voor elkaar om bij een BBQ zo weinig te eten...als ik het woord BBQ alleen al hoor ga ik met een soort blinde razernij aan het eten..![]()