AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

toch een best overall volume weer man

Pfoe..toch weer behoorlijk low gozer! 1400kcals en cardio:eek:

Shit man...1400 kcal en dan die workout :p I'm proud!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.204
Pizzaaa!! lekker, gewoon zien als een carb backloading toch ;)

Maar kan je al goed zien dat je bodyfat naar beneden gaat? En hoe diep wil je gaan cutten?

stevige training idd, flink wat curls ook

• #2.208
Even een rustweekje gehad. Had weinig tijd, blessures, maar vooral motivatie, om te trainen. De cut verliep niet naar wens, ik liep maar wat aan te kloten.
Dus afgelopen week iets boven onderhoud gegeten zodat ik nu een fresh start kan nemen. Planning is gemaakt, nu langzaam maar zeker rustig de kcals afbouwen & m'n gewicht opvolgen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pizzaaa!! lekker, gewoon zien als een carb backloading toch ;)

Maar kan je al goed zien dat je bodyfat naar beneden gaat? En hoe diep wil je gaan cutten?
Nu helaas niet meer :D
8% zou mooi zijn voor mij.

stevige training idd, flink wat curls ook
Bedankt man!

Good to have you back!

Wat zijn de plannen?

Ik had op het laatst ook het zelfde probleem, liep maar een beetje aan te kloten wat betreft het cutten, uiteindelijk maar besloten om weer rustig aan te gaan bulken...

Maar goed dat je zelf weer even scherp stelt!! Ben ook benieuwd naar je planning...

• #2.211
ivd8h2.jpg

CHEST - TRICEPS - OBLIQUES - met Ibe​

warmup: rotator cuffs
Incline Dumbbell Press
15x24
12x28
12x30
10x32

Bench Press
12x60
8+2x65
6+2x70
4+2x72.5

Low Cable Crossover
20x9
2x15x13.5
2x12x18

Tricep Rope Pulldown
15x27.5
15x32
12x36
10x41
8x45.5

Incline Cable Skullcrushers
15x32
15x36
12x41
10x45

Side Bents
4x25xBW

fin.

Deze ochtend 4 kilometer gaan joggen op de dijk, halverwege nog 50 push-ups gedaan & op het einde ook.
Training zelf verliep vrij goed. Dikke pump in zowel mijn chest als mijn triceps.
Enkel terug meteen last van mijn pees & schouder, ondanks de rustweek en goede opwarming. Eventueel wat glucosamine nemen.

Ga ook even iets anders dan Wendler doen in dit schema. Naar mijn mening werkt het niet echt motiverend en bevorderend in de cut.

Nutrition:
~1950 calorieën, 150p, 250c, 25f

15ygebo.jpg

Moest nog inkopen doen bij de supermarkt & de sushi stond in afslag. Meteen mezelf getrakteerd op een kleine portie - strong hnng

Good to have you back!

Wat zijn de plannen?
Bedankt bro!
Ik kan nu nog 5 weken cutten tot mijn vakantie, probeer op een -10% & -20% zitten.
Kijken hoe m'n gewicht afneemt & aanpassen waar nodig. Supplementjes zijn ingeslagen ook. Dan ben ik een kleine week op vakantie, wat mijn rustweekje gaat worden met op onderhoud te eten (of dat is toch het plan).
Nadien terug een 5 à 6 weken cutten, wat het einde van m'n bulk betekent. Dan langzaam de kcals terug opschroeven & bulken maar :thumb:

Ik had op het laatst ook het zelfde probleem, liep maar een beetje aan te kloten wat betreft het cutten, uiteindelijk maar besloten om weer rustig aan te gaan bulken...

Maar goed dat je zelf weer even scherp stelt!! Ben ook benieuwd naar je planning...
Ik verlies echt heel gemakkelijk mijn motivatie wat het cutten betreft :rolleyes:

Volgende meet mee sushi eten bro! Was echt ziek lekker :D

En stevige training om er terug in te komen, jij komt er wel!!

• #2.214
Volgende meet mee sushi eten bro! Was echt ziek lekker :D

En stevige training om er terug in te komen, jij komt er wel!!
Zeker, misschien dat ik daartegen dan ook eindelijk mijn rijbewijs heb & vervoermiddel. Moeten de mensen niet constant over en weer rijden :roflol:

Haha, same here! Goed dat je t weer gaat proberen, ben benieuwd! ben er zelf maar mee gestopt xD:p
Helaas een belangrijk aspect van bodybuilding :(

Ja man waarom eet je nooit sushi met ons pff :s

Jij gaat altijd super snel weg why?

Nette training buddy! Wat doe je precies voor de rotator cuff warmup? Ik heb dat eigenlijk ook nodig.

• #2.218
Nette training buddy! Wat doe je precies voor de rotator cuff warmup? Ik heb dat eigenlijk ook nodig.

90-Degree Dumbbell External Rotation
Face Pulls
Dumbbell External Rotation

Dat zijn wel zowat de belangrijkste oefeningen die ik daarvoor doe.

Gracias!

Terug
Naar boven