Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Ter compensatie van m'n cheatmeal van gisteren..Pfoe..toch weer behoorlijk low gozer! 1400kcals en cardio![]()

Bedankt bro!
Herkenbaar! Al zouden meer mensen op de wereld dit doen waren er een stuk minder fatty's!
Nu helaas niet meerPizzaaa!! lekker, gewoon zien als een carb backloading toch
Maar kan je al goed zien dat je bodyfat naar beneden gaat? En hoe diep wil je gaan cutten?

Bedankt man!
Bedankt bro!
Ik verlies echt heel gemakkelijk mijn motivatie wat het cutten betreftIk had op het laatst ook het zelfde probleem, liep maar een beetje aan te kloten wat betreft het cutten, uiteindelijk maar besloten om weer rustig aan te gaan bulken...
Maar goed dat je zelf weer even scherp stelt!! Ben ook benieuwd naar je planning...

Ik verlies echt heel gemakkelijk mijn motivatie wat het cutten betreft![]()

Zeker, misschien dat ik daartegen dan ook eindelijk mijn rijbewijs heb & vervoermiddel. Moeten de mensen niet constant over en weer rijdenVolgende meet mee sushi eten bro! Was echt ziek lekker
En stevige training om er terug in te komen, jij komt er wel!!
Helaas een belangrijk aspect van bodybuildingHaha, same here! Goed dat je t weer gaat proberen, ben benieuwd! ben er zelf maar mee gestopt xD![]()

Zeker, misschien dat ik daartegen dan ook eindelijk mijn rijbewijs heb & vervoermiddel. Moeten de mensen niet constant over en weer rijden![]()

Nette training buddy! Wat doe je precies voor de rotator cuff warmup? Ik heb dat eigenlijk ook nodig.