Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Ziet er weer goed uit die training man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Ziet er weer goed uit die training man!
embaressed_smile.gif

Hé, ik doe hetzelfde :D enkel nog wat front en side raises erbij
Die doe ik wel als ik m'n delts train, nu ook gewoon zo m'n schouders wat losmaken door die ronddraaiende bewegingen te doen :P

• #2.224
ivd8h2.jpg

BACK - REAR DELTS - ABS - met Ibe​

warmup: 2x10xBW pull ups + rotator cuffs
Deadlift
12x80
10x100
8x110
8x120
6x130

Close Grip Lat Pulldown
15x60
12x70
8x80
8x85
-straight to-
10x50

T-Bar Rows
15x40
12x50
12x55
10x60
8x62.5

Straight Arm Lat Pulldown with Rope
20x22.5
2x15x27.5
12x32
10x36
8x41

Wide Grip Cable Upright Row
15x32
12x36
12x41
10x45

Bent Over Dumbbell Lateral Raise
15x4
12x6
12x8
10x10
8x12

Side Bents
3x25xBW
-superset with-

Cable Rope Crunch
3x25x32

fin.

Lekkere workout, goede pump in mijn lats. Had wel het gevoel dat na m'n deadlift het beste van de workout al wel voorbij was.
Game over man.

Nutrition:
~1950 calorieën, 150p, 250c, 25f

Nette training man!

Goede training kerel! Sterke deads en t-bars!

Je comment aan het eind is voor mij altijd een reden geweest deads niet aan het begin van mijn rugtraining te doen..

MassiveBe - Aestheticization

Ziet er goed uit :D vraagje, waarom zo weinig vetten? Een reden voor?

• #2.228
Thanks!

Goede training kerel! Sterke deads en t-bars!

Je comment aan het eind is voor mij altijd een reden geweest deads niet aan het begin van mijn rugtraining te doen..
Heb ik bij elke grote/zware lift: squat - deadlift en in iets mindere mate bench & overhead press.
Gewoon even op adem komen, een slok water nemen & verder buffelen. Eventueel even een compleet andere spier trainen :D

Ziet er goed uit :D vraagje, waarom zo weinig vetten? Een reden voor?
Bedankt!
Op trainingsdagen zit ik hoger in carbs & laag in vetten, terwijl op rustdagen ik het omgekeerd aanpak.
Dan is het ongeveer 1 à 1.25 gram vet/kilo lichaamsgewicht :)

MassiveBe - Aestheticization

Thanks!

Heb ik bij elke grote/zware lift: squat - deadlift en in iets mindere mate bench & overhead press.
Gewoon even op adem komen, een slok water nemen & verder buffelen. Eventueel even een compleet andere spier trainen :D

Bedankt!
Op trainingsdagen zit ik hoger in carbs & laag in vetten, terwijl op rustdagen ik het omgekeerd aanpak.
Dan is het ongeveer 1 à 1.25 gram vet/kilo lichaamsgewicht :)

Okee dus met het doel op meer carbs :) dankje ;)

Ik zit me echt af te vragen of aantal gr vetten tijdens bulk op kt dagen beperkt wel nut heeft. Ik ben nu wat aan het experimenteren door alleen op kcal te letten. Scheelt veel moeite met bulken. Bij bob gaat dat goed af.

• #2.232
Een welverdiende rustdag vandaag.
Zowel mijn chest als rug, tot & met de traps, voelen lekker stijf aan! Zoals aangekondingd vandaag 'low' carb & lager in calorieën.
Misschien eventueel straks wat lichte cardio doen & mijn hip flexors oefeningen.

Nutrition:
~1700 calorieën, 150p, 70c, 70f

Ik zit me echt af te vragen of aantal gr vetten tijdens bulk op kt dagen beperkt wel nut heeft. Ik ben nu wat aan het experimenteren door alleen op kcal te letten. Scheelt veel moeite met bulken. Bij bob gaat dat goed af.

Naar mijn mening zijn niet enkel de calorieën die tellen, maar ook meal/nutrition timing.
Uiteraard gaat het natuurlijk eerst om je benodigde calorieën te behalen, maar hoe je deze opvult is ook belangrijk imo.
Ben altijd wel benieuwd naar je ondervindingen & eventuele studies! :thumb:

Nutrition timing is heel belangrijk i.v.m. calorie partitioning. Ben ik met je eens. Is goed bro!

Denk ook dat mensen niet meer zo in dagen apart moeten gaan denken ivm voeding. Ok, wat je op een dag
binnen krijgt bepaald wel één en ander, maar uiteindelijk is het het totaal plaatje over een periode gezien
wat echt het verschil maakt

Denk ook dat mensen niet meer zo in dagen apart moeten gaan denken ivm voeding. Ok, wat je op een dag
binnen krijgt bepaald wel één en ander, maar uiteindelijk is het het totaal plaatje over een periode gezien

Wat denk je dan over beperken van vetten op kt dagen? Vooral dat "vetten na training uit den boze zijn i.v.m. gevoeligheid voor vet opslag" daar zijn de meningen over verdeeld in de literatuur. Neigt ook wat naar broscience in eerste opslag. Denk dat het eerder komt door een hoger energetisch waarde van vet.

Wat denk je dan over beperken van vetten op kt dagen? Vooral dat "vetten na training uit den boze zijn i.v.m. gevoeligheid voor vet opslag" daar zijn de meningen over verdeeld in de literatuur. Neigt ook wat naar broscience in eerste opslag. Denk dat het eerder komt door een hoger energetisch waarde van vet.

Vetten na de training zijn gevoelig voor vetopslag? What is this sorcery?
De enige reden waarom ik kan bedenken dat je geen vetten zou eten na je work out is omdat je het
de opname van andere voedingsstoffen vertraagd.

En waarom zou je je vetten specifiek verlagen? Enkel om hoger te kunnen gaan in carbs op trainingsdagen?
Lijkt me ook bs to be honest. Gewoon je maaltijden voor en na je workout low in fat houden. Maar enkel
om de reden dat je daar snelle opname nodig hebt. De rest van de dag maakt niet uit. Niet vergeten dat
vetten ook goed zijn voor je hormoonhuishouding etc...

De enige reden waarom ik kan bedenken dat je geen vetten zou eten na je work out is omdat je het

En waarom zou je je vetten specifiek verlagen? Enkel om hoger te kunnen gaan in carbs op trainingsdagen?
Lijkt me ook bs to be honest. Gewoon je maaltijden voor en na je workout low in fat houden. Maar enkel
om de reden dat je daar snelle opname nodig hebt. De rest van de dag maakt niet uit. Niet vergeten dat

Haha idd, lyle mcdonald had zelfs een artikel geschreven dat een postworkout met vetten beter is voor optimale protein synthesis. Zit op mobiel, dus kan niet zo even bijhalen.

Haha idd, lyle mcdonald had zelfs een artikel geschreven dat een postworkout met vetten beter is voor optimale protein synthesis. Zit op mobiel, dus kan niet zo even bijhalen.

Dat heb ik ook ergens gelezen inderdaad. Maar vond niet gelijk een studie erachter daarom dat ik het
maar niet postte :p Want anders zijn de theorie ridders weer niet tevreden natuurlijk :p

• #2.239
Nutrition timing is heel belangrijk i.v.m. calorie partitioning. Ben ik met je eens. Is goed bro!

Lijkt me ook bs to be honest. Gewoon je maaltijden voor en na je workout low in fat houden.
Maar enkel

1. Uiteraard: het grote geheel is altijd belangrijkste. Maar als je het elke dag toepast klopt het wel, niet?
2. Jep, aangezien ik aan het cutten ben moet ik wat schuiven met m'n macro's om het te doen kloppen.

Ik zal eens die onderzoeken hier onder het stof moeten uithalen :D

1. Uiteraard: het grote geheel is altijd belangrijkste. Maar als je het elke dag toepast klopt het wel, niet?
2. Jep, aangezien ik aan het cutten ben moet ik wat schuiven met m'n macro's om het te doen kloppen.

Ik zal eens die onderzoeken hier onder het stof moeten uithalen :D

Tja, het principe van carbcycling is dat je je vetten en eiwitten altijd even hoog houd. Je gaat enkel
je carbs verhogen en verlagen en over een verloop van tijd een tekort creeëren.

Terug
Naar boven