Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hé, ik doe hetzelfde90-Degree Dumbbell External Rotation
Face Pulls
Dumbbell External Rotation
Dat zijn wel zowat de belangrijkste oefeningen die ik daarvoor doe.
enkel nog wat front en side raises erbijDie doe ik wel als ik m'n delts train, nu ook gewoon zo m'n schouders wat losmaken door die ronddraaiende bewegingen te doenHé, ik doe hetzelfdeenkel nog wat front en side raises erbij

Thanks!
Heb ik bij elke grote/zware lift: squat - deadlift en in iets mindere mate bench & overhead press.Goede training kerel! Sterke deads en t-bars!
Je comment aan het eind is voor mij altijd een reden geweest deads niet aan het begin van mijn rugtraining te doen..

Bedankt!Ziet er goed uitvraagje, waarom zo weinig vetten? Een reden voor?

Thanks!
Heb ik bij elke grote/zware lift: squat - deadlift en in iets mindere mate bench & overhead press.
Gewoon even op adem komen, een slok water nemen & verder buffelen. Eventueel even een compleet andere spier trainen
Bedankt!
Op trainingsdagen zit ik hoger in carbs & laag in vetten, terwijl op rustdagen ik het omgekeerd aanpak.
Dan is het ongeveer 1 à 1.25 gram vet/kilo lichaamsgewicht![]()
dankje 

Ik zit me echt af te vragen of aantal gr vetten tijdens bulk op kt dagen beperkt wel nut heeft. Ik ben nu wat aan het experimenteren door alleen op kcal te letten. Scheelt veel moeite met bulken. Bij bob gaat dat goed af.
Denk ook dat mensen niet meer zo in dagen apart moeten gaan denken ivm voeding. Ok, wat je op een dag
binnen krijgt bepaald wel één en ander, maar uiteindelijk is het het totaal plaatje over een periode gezien
wat echt het verschil maakt
Wat denk je dan over beperken van vetten op kt dagen? Vooral dat "vetten na training uit den boze zijn i.v.m. gevoeligheid voor vet opslag" daar zijn de meningen over verdeeld in de literatuur. Neigt ook wat naar broscience in eerste opslag. Denk dat het eerder komt door een hoger energetisch waarde van vet.
Vetten na de training zijn gevoelig voor vetopslag? What is this sorcery?
De enige reden waarom ik kan bedenken dat je geen vetten zou eten na je work out is omdat je het
de opname van andere voedingsstoffen vertraagd.
En waarom zou je je vetten specifiek verlagen? Enkel om hoger te kunnen gaan in carbs op trainingsdagen?
Lijkt me ook bs to be honest. Gewoon je maaltijden voor en na je workout low in fat houden. Maar enkel
om de reden dat je daar snelle opname nodig hebt. De rest van de dag maakt niet uit. Niet vergeten dat
vetten ook goed zijn voor je hormoonhuishouding etc...
Haha idd, lyle mcdonald had zelfs een artikel geschreven dat een postworkout met vetten beter is voor optimale protein synthesis. Zit op mobiel, dus kan niet zo even bijhalen.
Want anders zijn de theorie ridders weer niet tevreden natuurlijk 
Nutrition timing is heel belangrijk i.v.m. calorie partitioning. Ben ik met je eens. Is goed bro!
Denk ook dat mensen niet meer zo in dagen apart moeten gaan denken ivm voeding. Ok, wat je op een dag
binnen krijgt bepaald wel één en ander, maar uiteindelijk is het het totaal plaatje over een periode gezien
wat echt het verschil maakt
Wat denk je dan over beperken van vetten op kt dagen? Vooral dat "vetten na training uit den boze zijn i.v.m. gevoeligheid voor vet opslag" daar zijn de meningen over verdeeld in de literatuur. Neigt ook wat naar broscience in eerste opslag. Denk dat het eerder komt door een hoger energetisch waarde van vet.
Vetten na de training zijn gevoelig voor vetopslag? What is this sorcery?
De enige reden waarom ik kan bedenken dat je geen vetten zou eten na je work out is omdat je het
de opname van andere voedingsstoffen vertraagd.
En waarom zou je je vetten specifiek verlagen? Enkel om hoger te kunnen gaan in carbs op trainingsdagen?
Lijkt me ook bs to be honest. Gewoon je maaltijden voor en na je workout low in fat houden. Maar enkel
om de reden dat je daar snelle opname nodig hebt. De rest van de dag maakt niet uit. Niet vergeten dat
vetten ook goed zijn voor je hormoonhuishouding etc...

1. Uiteraard: het grote geheel is altijd belangrijkste. Maar als je het elke dag toepast klopt het wel, niet?
2. Jep, aangezien ik aan het cutten ben moet ik wat schuiven met m'n macro's om het te doen kloppen.
Ik zal eens die onderzoeken hier onder het stof moeten uithalen![]()