XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

Lekkere been workout en eten, ik heb gister precies hetzelfde gegeten alleen de tomatensaus vervangen voor mayo en mijn portie was 2x zo groot :D:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
  • #2.263
ivd8h2.jpg

DELTOIDS - CALVES - ABS - met Ibe​

warmup: 5 min. crosstrainer + rotator cuffs
Bench Press
10x60
3x5x72.5

Overhead Press
15x20
12x40
10x45
8x47.5
6x50

Seated Dumbbell Lateral Raise
15x6
15x8
12x10
10x12

Leaning Dumbbell Lateral Raise
2x10x14
2x8x16

Dumbbell Front Raises
15x8
12x10
12x12
10x14
8x16

Single Legged Calf Raise on Leg Press
2x30x20
2x25x30
-superset with

Standing Calf Press
4x25xBW

Calf Press on Leg Press Plate Loaded
20x80
20x110
15x130
15x150
12x160
-superset with-

Reverse Peck-Deck
40x50
30x60
25x70
20x80
15x90

Ab Rollout
4x15xBW - yet to do

Crosstrainer
~200 calorieën

fin.
Deltoid deed wat terug lastig, ik begin ondertussen de blessure wel beu te geraken.
Vanwege wat tijdgebrek abs nog niet gedaan, dat zal ik straks na het sturen wel doen.

Nutrition:
~1950 calorieën, 150p, 150c60f - medium carb day

speciaal voor diaephi
bjh6ci.jpg

zojkp1.jpg

post-workout: 100 gram rijst met gegrilde courgette en tomatensaus met tilapia

Toch nice overhead press hoor.

Hoe bereid je die rijst Massive? Gewoon standaard snelkook?

Denk dat ik die leaning db lateral raises ook eens ga uitproberen.
Lastig van je schouder blessure, waar zat het probleem precies front/lateral/rear ?

• #2.267
Toch nice overhead press hoor.
Thanks!

Hoe bereid je die rijst Massive? Gewoon standaard snelkook?
Potje met water opzetten, laten koken, rijst erin pleuren & laten pruttelen.
Probeer net de juiste hoeveelheid water te gebruiken zodat de rijst deze kan opnemen. Lukte aardig nu.

Denk dat ik die leaning db lateral raises ook eens ga uitproberen.
Lastig van je schouder blessure, waar zat het probleem precies front/lateral/rear ?
Ik vind het een leuke variant, en je kan eens wat zwaarder gaan.
Wel oppassen dat je form goed is, dus niet je arm gewoon op en neer smijten, maar rustig gecontroleerd laten zakken :)

Mooi die OHP!

Hoeveelheid water gwn verdubbelen.
Je hebt bv 1 kop/tas rijst, 2 tassen water. 0.5 tas rijst, 1 tas water ...

:roflol: kan je ook in een gewone pot doen hoor! Je moet dan enkel die pot op tijd van het vuur halen want anders fikt ie op :roflol:

Je kan ook gewoon eerst je water laten koken in een waterkoker(voor thee weetjewel) dat gaat bij mij wat sneller kan je gelijk de rijst erbij gooien als je het op het gas doet.
Dan duurt het hoogstens 10min exclusief afkoelen.

:roflol: kan je ook in een gewone pot doen hoor! Je moet dan enkel die pot op tijd van het vuur halen want anders fikt ie op :roflol:

Been there, done that :rolleyes: Wat ik ook vaak deed is veel water aan de kook brengen, rijst erin tot het overkookt, dan diepvriessperziebonen erin en als t dan weer overkookt kan je t afgieten, ff laten staan en doorharken en is t klaar :)

Je kan ook gewoon eerst je water laten koken in een waterkoker(voor thee weetjewel) dat gaat bij mij wat sneller kan je gelijk de rijst erbij gooien als je het op het gas doet.
Dan duurt het hoogstens 10min exclusief afkoelen.
Zo doe ik het ook. Basmati rijst is binnen 8 minuten al klaar gelukkig:D!

• #2.275
Vandaag even gaan werken en studeren, een verdiende rustdag.
Morgen ook een rust- en studiedag, eventueel wat lichte cardio :thumb:

Nutrition:
~1600 calorieën, 150p, 60c, 70f

Been there, done that :rolleyes: Wat ik ook vaak deed is veel water aan de kook brengen, rijst erin tot het overkookt, dan diepvriessperziebonen erin en als t dan weer overkookt kan je t afgieten, ff laten staan en doorharken en is t klaar :)

Zo doe ik het ook. Basmati rijst is binnen 8 minuten al klaar gelukkig:D!

Haha, als het op koken aankomt zijn we gelukkig niet lui.. :D

Haha ja van de waterkoker doe ik ook wel eens als ik in tijd nood zit.
Heb twee weken geleden een rijstkoker gekocht waar ik ook vis/groente tegelijk kan klaarmaken.
Nu nog gaan gebruikten en dan komt het helemaal goed :o

Ik haal trouwens gewoon sperziebonen uit zo'n potje prima te eten en ik kook die gewoon niet.
Warm ze alleen op met de magnetron ik kook de avond van te voren altijd.
Scheelt ook weer tijd en vlees is nou niet bepaald moeilijk om te koken ik doe gewoon altijd op het zelfde vuur en weet na hoeveel min ik moet omdraaien dus kan ondertussen wat anders doen.
Zoals kakken:D

• #2.278
Zonet op een nuchtere maag even wat cardio gedaan, 4 kilometer lopen + halverwege 40x push-ups - omdat ik mezelf gisteren nog een ijsje had gegeven #noshame.
Mijn kuiten voelen nog lekker stijf aan. Maar helaas is er nu wel precies iets in mijn rug geschoten waardoor deze zeer doet als ik me moet omdraaien. Misschien eens een massage aan gf vragen..

Nutrition:
~1600 calorieën, 150p, 60c, 70f

Ik haal trouwens gewoon sperziebonen uit zo'n potje prima te eten en ik kook die gewoon niet.
Warm ze alleen op met de magnetron ik kook de avond van te voren altijd.
Scheelt ook weer tijd en vlees is nou niet bepaald moeilijk om te koken ik doe gewoon altijd op het zelfde vuur en weet na hoeveel min ik moet omdraaien dus kan ondertussen wat anders doen.
Zoals kakken:D

:roflol:

Zeer herkenbaar eigenlijk. Mijn post-workout maaltijd staat ook altijd te pruttelen in een potje of oven terwijl ik me douche en dergelijke.

• #2.280
Terug
Naar boven