Kragt88
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere been workout en eten, ik heb gister precies hetzelfde gegeten alleen de tomatensaus vervangen voor mayo en mijn portie was 2x zo groot![]()

Thanks!
Potje met water opzetten, laten koken, rijst erin pleuren & laten pruttelen.Hoe bereid je die rijst Massive? Gewoon standaard snelkook?
Ik vind het een leuke variant, en je kan eens wat zwaarder gaan.Denk dat ik die leaning db lateral raises ook eens ga uitproberen.
Lastig van je schouder blessure, waar zat het probleem precies front/lateral/rear ?

Bedankt bro
Ik heb nog steeds geen rijstkoker & ik wil niet m'n rijst van de pot schrapenHoeveelheid water gwn verdubbelen.
Je hebt bv 1 kop/tas rijst, 2 tassen water. 0.5 tas rijst, 1 tas water ...

kan je ook in een gewone pot doen hoor! Je moet dan enkel die pot op tijd van het vuur halen want anders fikt ie op
![]()
Wat ik ook vaak deed is veel water aan de kook brengen, rijst erin tot het overkookt, dan diepvriessperziebonen erin en als t dan weer overkookt kan je t afgieten, ff laten staan en doorharken en is t klaar 
Zo doe ik het ook. Basmati rijst is binnen 8 minuten al klaar gelukkigJe kan ook gewoon eerst je water laten koken in een waterkoker(voor thee weetjewel) dat gaat bij mij wat sneller kan je gelijk de rijst erbij gooien als je het op het gas doet.
Dan duurt het hoogstens 10min exclusief afkoelen.
!Been there, done thatWat ik ook vaak deed is veel water aan de kook brengen, rijst erin tot het overkookt, dan diepvriessperziebonen erin en als t dan weer overkookt kan je t afgieten, ff laten staan en doorharken en is t klaar
![]()
Zo doe ik het ook. Basmati rijst is binnen 8 minuten al klaar gelukkig!

Ik haal trouwens gewoon sperziebonen uit zo'n potje prima te eten en ik kook die gewoon niet.
Warm ze alleen op met de magnetron ik kook de avond van te voren altijd.
Scheelt ook weer tijd en vlees is nou niet bepaald moeilijk om te koken ik doe gewoon altijd op het zelfde vuur en weet na hoeveel min ik moet omdraaien dus kan ondertussen wat anders doen.
Zoals kakken![]()

Ik moest wat compenseren omdat ik mezelf ging trakteren op een portie ijs![]()

Dan is het goed, alleen compenseren hoef ik nu niet, lang leven het niet meer cutten![]()