pugpower
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
DELTOIDS - TRAPEZIUS - CALVES - met Ibe
fin.
Mooie workout. Schouder bleef relatief braaf. Ik begin ook terug wat 'droger' komen te staan, althans droog genoeg om in de nabije toekomst terug te bulken!
Nutrition:
~1850 calorieën, 150p, 200c, 40f

Goeje workout bro ;)[/QUOTE]
[quote="DJR89, post: 7966487"]Wat is je onderhoud btw?[/QUOTE]
Rond de 2150 volgens m'n Excel bestandje.
Vandaag iets hoger in calorieën, net een heerlijk dessertje gekregen: een stukje echte kwarktaart! :meal:
Thanks![]()
Rond de 2150 volgens m'n Excel bestandje.
Vandaag iets hoger in calorieën, net een heerlijk dessertje gekregen: een stukje echte kwarktaart!![]()

Vandaag iets hoger in calorieën, net een heerlijk dessertje gekregen: een stukje echte kwarktaart!![]()

Welke afbeeldingen..Krijg nu al honger, haal die afbeeldingen hier weg. Ik zit verdomme in een cut![]()

Ook uit te voeren met een buis in plaats van een rekker?
Ik vermoed rond de strongman trainingGoede training, hoe lang heb je die schouderproblemen al?

Srs; strongman training heeft je geblesseerd?! I'm out!
Minder ****en, dan heb je die pijn niet.
Srs; strongman training heeft je geblesseerd?! I'm out!

Thanks bro, & welkom natuurlijk.Ziek volumu in je been training man, respect.
(Ohja en IN)
Uitvoering wordt gecheckt door trainingspartner, die zei dat m'n form nog steeds correct was.. Maar misschien geen slecht idee, eens evaluerenPff, dat zijn toch nog flinke gewichten die je gebruikt met schouderpijn.
Misschien gewicht een tijdje terug naar 50-60% en goed naar je uitvoering (laten) kijken..