XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

Veel plezier bro, geef je nog een updatefoto voordat je weg gaat aangezien je cut nu is afgelopen toch en je weer wilt gaan bulken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.423
Vooruit dan maar..

mijhbo.jpg

28a5ksh.jpg

5uh7k3.jpg

Niet de shape die ik wilde bereiken, maar gedane zaken nemen geen keer. Ik train nu ook voornamelijk meer om me goed te voelen & te knallen.
Vergeef me de posing skills, ik kreeg maar 10 seconden van de zelfontspanner :roflol:
Geen been pic, omdat ik die camera echt niet goed kreeg :mad:

Ik dacht al wel dat je GF een beetje uptight was, maar 10 sec is toch wel heel weinig...

Minder droog dan dat ik van iemand met jouw kennis had verwacht, maar je blijft wel een beest voor je gewicht en ik blijf jelly :D Weet trouwens ook niet precies hoe lang je cut was, wat ook wel een grote rol speelt natuurlijk. Netjes!

• #2.425
Ik dacht al wel dat je GF een beetje uptight was, maar 10 sec is toch wel heel weinig...

Minder droog dan dat ik van iemand met jouw kennis had verwacht, maar je blijft wel een beest voor je gewicht en ik blijf jelly :D Weet trouwens ook niet precies hoe lang je cut was, wat ook wel een grote rol speelt natuurlijk. Netjes!

Met mijn kennis is niets mis, het is de discipline en motivatie die het liet afweten.
Heel jammer eigenlijk, nu ik terugkijk. De 'cut' is imo gewoon tijd- en motivatie verlies geweest voor me.
Nu wil ik gewoon even toespitsen op wat massa bouwen zonder me even zorgen te maken over mijn vetpercentage. Ik zal het niet te hoog laten gaan, maar dat is tijdens m'n bulk dan niet mijn prioriteit. :)

Met mijn kennis is niets mis, het is de discipline en motivatie die het liet afweten.
Heel jammer eigenlijk, nu ik terugkijk. De 'cut' is imo gewoon tijd- en motivatie verlies geweest voor me.
Nu wil ik gewoon even toespitsen op wat massa bouwen zonder me even zorgen te maken over mijn vetpercentage. Ik zal het niet te hoog laten gaan, maar dat is tijdens m'n bulk dan niet mijn prioriteit. :)

Dacht al zoiets. Jammer is misschien niet het juiste woord, aangezien je er zowiezo wat uit geleerd hebt. Volgende keer kan je je beter en anders voorbereiden en lukt het je misschien wel, nét dankzij deze ervaring.

• #2.427
Dacht al zoiets. Jammer is misschien niet het juiste woord, aangezien je er zowiezo wat uit geleerd hebt. Volgende keer kan je je beter en anders voorbereiden en lukt het je misschien wel, nét dankzij deze ervaring.

Misschien wel.
Mijn ingesteldheid is ook veranderd. Het glas is nu halfvol in plaats van leeg, en elke dag ga proberen gewoon het beste uit mezelf te halen.
Volgend jaar zit ik waarschijnlijk ook op kot bij mijn gf en train ik daar in de gym vlakbij, Better Bodies. Gf steunt me echt enorm en ik merk met haar erbij dat ik ook veel positiever ben & minder geneigd ben tot cheaten of wat dan ook. :)

So pepper thy angus, want ik ben er klaar voor!

Misschien wel.
Mijn ingesteldheid is ook veranderd. Het glas is nu halfvol in plaats van leeg, en elke dag ga proberen gewoon het beste uit mezelf te halen.
Volgend jaar zit ik waarschijnlijk ook op kot bij mijn gf en train ik daar in de gym vlakbij, Better Bodies. Gf steunt me echt enorm en ik merk met haar erbij dat ik ook veel positiever ben & minder geneigd ben tot cheaten of wat dan ook. :)

So pepper thy angus, want ik ben er klaar voor!

Hopla, mooi om te horen! Zo zijn er niet veel hoor brah, cherish her!
En inderdaad, nu gewoon weer terug lekker bulken en PR's zetten tot je blauw ziet. Doen waar je goed in bent dus ;)

Hit it!

(no pun intended)

better bodies, antwerpen, kiel?

Gf steunt me echt enorm en ik merk met haar erbij dat ik ook veel positiever ben & minder geneigd ben tot cheaten of wat dan ook. :)
Kan me ook niet voorstellen dat er veel vriendinnen zijn die aanzetten tot cheaten..:rolleyes:

@Foto's: Goede rug en traps gozer! Toch wel goed droog ook...:thumbs:

Je lichaam is wel toe aan Valencia..ik heb na het zien van jou foto's namelijk the brightness van mijn monitor maar een beetje aangepast, want er neigde het 1 en ander door te branden..:trollface:

• #2.431
Hopla, mooi om te horen! Zo zijn er niet veel hoor brah, cherish her!
En inderdaad, nu gewoon weer terug lekker bulken en PR's zetten tot je blauw ziet. Doen waar je goed in bent dus ;)

Hit it!

(no pun intended)
Thanks bro, will do!

better bodies, antwerpen, kiel?
Jep, Antwerpen/Wilrijk :)

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 10:52 ----------

Kan me ook niet voorstellen dat er veel vriendinnen zijn die aanzetten tot cheaten..:rolleyes:

@Foto's: Goede rug en traps gozer! Toch wel goed droog ook...:thumbs:

Je lichaam is wel toe aan Valentia..ik heb na het zien van jou foto's namelijk the brightness van mijn monitor maar een beetje aangepast, want er neigde het 1 en ander door te branden..:trollface:

Droog is anders, maar het is niet dat ik een fat ass ben.
Hahaha I know. Altijd als het eens lekker weer was moest ik werken :roflol:

Bijna bob droog :thumbs:
Ziet er goed uit hoor!

Latspread kan wel beter :$

Nice Massive ;)

• #2.437
ivd8h2.jpg

QUADS - HAMSTRINGS - met Ibe​

warmup: 5 min. crosstrainer
Bench Press - weak point training
10x50
5x70
5x75
5x80 - ging relatief vlot en geen schouderpijn, **** yeah

Leg Extensions
25x25 - single legged
25x35 - One and a Half Rep
15x55
15x65
12x75
12x85
10x95
10x100
8x105 - quads echt vol

Squat
15x60
15x70
12x80
12x90
10x100
8+2x110
-Front Squat-
12x60

Leg Press Plate Loaded
25x140
25x150
25x160
25x170
25x180

Seated Hamstring Curl
25x30
15x50
15x60
12x70
12x80
10x80
8x90
-straight to-
12x50

Stiff Legged Deadlift with Dumbbell
15x20
12x24 - al paar dagen last van onderrug dus hier moeten stoppen

fin.
Zweten en hijgen als een paard, alsof ik aan de tren zat. Misschien komt het doordat ik terug een pre-workout heb genomen, Maximize Intens met 1.3 DMAA.
Goede workout. Opbouw iets anders & de squat als 2de oefening gekozen. Lichter in gewicht & even focus op de form - felt good.
Laatste leg workout voor de vakantie stelde zeker niet teleur :thumb:

Post-workout: baguette met kipfilet + kom rijst

Thanks man :)

Nette training man wel ziek volume!

Extentions voor de squat?
tumblr_mdh515vvn51qhv4vyo1_500.png

Goeje training!

Nice piek op je biceps patateke. Latspread moet wel beter uitgevoerd worden though (niet dat ik er zelf goed in ben :roflol:)
Ik vind het droog genoeg btw.

Terug
Naar boven