Dat is waar, maar hij heeft het ook over de meerdere honderden grammen carbs bij de carb load. Ik heb in de bijlage een voorbeeld van mijn carb load gezet. Daar staan alleen de producten in, niet de maaltijden. Nu ligt mijn BMR wel een stuk hoger (3100).
Heb je zijn boek gelezen of volg je alleen zijn programma? Ik heb deze zomer zijn boek gelezen op vakantie en daar een samenvatting van gemaakt.
Volgens mij raadt hij aan om op de 6e en 7e dag van de week op onderhoud te zitten en uit mijn hoofd las ik 1600 kcal bij jou, dat kan natuurlijk niet je onderhoud zijn, toch?
Ik ben nu zelf nog bezig. Ik volg dan de variant voor 'muscle gain' oftewel ik zit alleen maar rond of boven onderhoud te eten, maar ik ben sowieso enorm te spreken over zijn bijbehorende trainingschema. Dit zit erg netjes in elkaar en de fundering hiervan ga ik zeker gebruiken in vervolg schema's.
Ik ben nu in 1 maand tijd 1 - 1,5 kg aangekomen zonder omhoog te gaan in vetpercentage en mijn kracht gaat ook vooruit.
-----------------
Ik zie net dat ik alleen een complete samenvatting heb gemaakt voor muscle gain, maar ik heb het e-book geprint en gemarkeerd dus ik kan zo dingen opzoeken voor je als je dingen nog onduidelijk zijn
Edit/ De browser zegt dat mijn Word-document met de samenvatting 'invalid' is en dat mijn excel-sheet te groot is..