XXL Nutrition

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Thanks bro, ik baalde echt dat ik m'n kuiten niet meer kon doen.

Nice bro goed bezig geweest :thumbs:
Jammer van de calves aangezien je toch echt CalfBrah bent hè...
In ieder geval hele fijne vakantie gewenst en ga je daarna weer vast volgen as always ;)
Thanks bro! Ik jouw ook ;)

Nog sterke laterals zo op het einde!
De woede sloeg toe toen ik te horen kreeg dat de gym ging sluiten..

Jemig, ik hoop dat je een beetje een stevig diner hebt gehad ;)
Voorgerecht: paar stukjes wrap met kruidenkaas & zalm
Hoofdgerecht: Gebraad in de oven met groentjes
Nagerecht: fruitsla & kwark

lekkere training idd en zoals rffnck al zei, sterke laterals

Prima afsluiting voordat je op vakantie gaat!

Geniet ervan kerel!:thumb:

Hoe gaat het nu met je brah? Vorige week was je beetje depri omwille van je shape?

good stuff mate ... en die kuiten groeien sowieso wel mee hoor. Don't panic

• #2.466
Zo, terug van op reis!
Valencia; zeer mooie stad & leuke dingen gedaan en gezien.
Het ontbijt daar voor mij was standaard wat broodjes met kalkoen, wat stukken fruit + joghurt met wat whey door.
Middagsnack was vaak ergens een broodje met kip/tonijn of zalm & het uiteten was gewoon lekker op restaurant gaan.
De 1ste avond in een typische Spaanse tapasbar gezeten, de 2de avond was het Italiaans, de 3de avond sushi en als afsluiter lekker vlees bakken op een steen.

Zonet ook mijn lessenrooster ingeschreven & probeer nu wat te plannen & doen.
Maandag heb ik van 8 uur tot half 4 les.
Dinsdag van 10 tot half 2, woensdag van 8 tot half 4 en donderdag hetzelfde als maandag. Vrijdag van 10 tot half 6 (wel met springuren).
Iemand, oh iemand enig idee hoe ik dit het best kan indelen. Ik train het liefst op tijd (spitsuur in de gym vermijden) & niet meer dan 2 dagen achter elkaar..

Welkom terug!

• #2.468
Planning voor komende week:

UD 2.0

Zaterdag:
Nutrition: ~ 1300 calorieën: 130p, 40c, 60f
Workout: Chest/Back/Shoulders/Abs - 3x20 + cardio ~200 calorieën

Zondag:
Workout: Quads/Hamstrings/Calves/Arms - 3x20 + cardio ~200 calorieën

Maandag:
Workout: cardio ~200 calorieën

Dinsdag:
pre: Nutrition: ~ 900 calorieën: 50p, 40c, 30f
Workout: Full Body Tension Workout

Woensdag:
Nutrition: ~2000 calorieën: 130p, 300c, 20f
Workout: /

Donderdag:
Nutrition: ~1600 calorieën, 130p, 220c, 20f
Workout: Full Body Power Workout

Vrijdag: ~1600 calorieën, 130p, 100c, 65f
Workout: cardio

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 10:19 ----------

Thanks!

Welkom terug buddy!

Is 's avonds trainen een optie? Ik probeer de drukte ook altijd te vermijden, dat is bij ons tussen 17:00 en 20:00.

Welkom terug kerel! Lekker genoten zo te lezen en alweer klaar om te knallen!

Goed bezig:thumb:

• #2.471
ivd8h2.jpg

UD2.0 - CHEST/BACK/SHOULDERS/ABS

warmup: ~200 calorieën cardio
Incline Machine Chest Press
20x40
20x50
15x55
20x40 - Chest liep meteen vol, wtf

Isolate Low Row
20x35
20x40
2x20x45

Peck-Deck
20x35
20x40
20x45
15x50

Wide Grip Lat Pulldown
20x40
20x45
20x50
15x50

Hammer Grip Machine Chest Press
20x30
20x35
20x40
15x45

Isolate High Row
20x40
20x45
20x50
15x55

Machine Shoulder Press
20x30
20x35
20x40
15x45

Machine Lateral Raise
25x20
25x25
25x30
20x35

Obliques Rotation
2x25x30
2x25x35
-superset with-

Decline Crunches
4x25xBW

fin.
Beetje een misselijkmakende workout, maar dat was gepland/normaal. Korte rust, high rep & lekker depleten.
Post-workout was een shake'je en wat keto brood met beleg.
Morgen lower-body + arms.

Welkom terug buddy!

Is 's avonds trainen een optie? Ik probeer de drukte ook altijd te vermijden, dat is bij ons tussen 17:00 en 20:00.
Thanks! Bij ons helaas echt druk dan. Ik ga proberen om 's morgens mijn trainingszak klaar te zetten & meteen na school vertrekken. Dan mis ik normaal gezien wel de spits.
Anders ga ik in Wilrijk bij gf wel even trainen. Maar ik heb eigenlijk zin noch geld om 2 abo's te betalen :')

Welkom terug kerel! Lekker genoten zo te lezen en alweer klaar om te knallen!

Goed bezig:thumb:
Zeker genoten! De batterij terug kunnen opladen, veel gezien & plezier gemaakt, samen met gf.
Nu is het terug knallen geblazen!

Goed dat je t leuk gehad hebt man! Leven draait ook om genieten hè ;)
Net weer geknald zie ik, goed bezig weer. Wel zieke voeding man :o

Welkom terug man :D
Ook gelijk weer hard aan de slag gegaan en strakke planning qua voeding.
Heb helaas echt geen idee hoe je dat in moet gaan passen, lastig rooster man...

Prima training gedraaid weer!

Mooie training! Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!:thumbs:

Na een week inaktiviteit loopt de boel altijd snel vol!

Ik ga proberen om 's morgens mijn trainingszak klaar te zetten & meteen na school vertrekken. Dan mis ik normaal gezien wel de spits.
Zo doe ik het ook..tenminste ik neem mijn sportzooi mee naar mijn werk. Begin vroeg op mijn trainingsdagen zodat ik ongeveer 16:00uur (voor de spits) in de gym ben:D

Volg je nu het UD2.0 van Lyle McDonald?

Zit je niet te laag op je refeed dagen en je carbload dag?

Succes! Ik heb er goede ervaring mee.

• #2.477
Goed dat je t leuk gehad hebt man! Leven draait ook om genieten hè ;)
Net weer geknald zie ik, goed bezig weer. Wel zieke voeding man :o
Zeker en vast, helaas dat het genieten altijd zo snel voorbij gaat..

Welkom terug man :D
Ook gelijk weer hard aan de slag gegaan en strakke planning qua voeding.
Heb helaas echt geen idee hoe je dat in moet gaan passen, lastig rooster man...
Thanks, en meteen terug invliegen is naar mijn mening het beste wat je kan doen. Niet lanterfanten, maar knallen.
Inderdaad een lastig rooster. Maar waar een wil is.. ;)

Prima training gedraaid weer!
Thanks!

Mooie training! Goed begin is het halve werk zullen we maar zeggen!:thumbs:

Na een week inaktiviteit loopt de boel altijd snel vol!

Zo doe ik het ook..tenminste ik neem mijn sportzooi mee naar mijn werk. Begin vroeg op mijn trainingsdagen zodat ik ongeveer 16:00uur (voor de spits) in de gym ben:D
Ik ben niet de enige, gelukkig maar! Het voelde echt vreemd om na 3 setjes meteen een chest te hebben die vol zat.

Volg je nu het UD2.0 van Lyle McDonald?

Zit je niet te laag op je refeed dagen en je carbload dag?

Succes! Ik heb er goede ervaring mee.
Jep, die volg ik.
Lyle raadt tussen de 12 à 16 gram koolhydraten aan per LBM. Ik heb de lagere kant gekozen omdat m'n metabolisme niet al te bijster is & ik de nadruk nog even wil leggen op het vet verbranden.
Hoe zou jij het dan doen? En wat waren jouw resultaten? :)

Jep, die volg ik.
Lyle raadt tussen de 12 à 16 gram koolhydraten aan per LBM. Ik heb de lagere kant gekozen omdat m'n metabolisme niet al te bijster is & ik de nadruk nog even wil leggen op het vet verbranden.
Hoe zou jij het dan doen? En wat waren jouw resultaten? :)

Dat is waar, maar hij heeft het ook over de meerdere honderden grammen carbs bij de carb load. Ik heb in de bijlage een voorbeeld van mijn carb load gezet. Daar staan alleen de producten in, niet de maaltijden. Nu ligt mijn BMR wel een stuk hoger (3100).

Heb je zijn boek gelezen of volg je alleen zijn programma? Ik heb deze zomer zijn boek gelezen op vakantie en daar een samenvatting van gemaakt.

Volgens mij raadt hij aan om op de 6e en 7e dag van de week op onderhoud te zitten en uit mijn hoofd las ik 1600 kcal bij jou, dat kan natuurlijk niet je onderhoud zijn, toch?

Ik ben nu zelf nog bezig. Ik volg dan de variant voor 'muscle gain' oftewel ik zit alleen maar rond of boven onderhoud te eten, maar ik ben sowieso enorm te spreken over zijn bijbehorende trainingschema. Dit zit erg netjes in elkaar en de fundering hiervan ga ik zeker gebruiken in vervolg schema's.

Ik ben nu in 1 maand tijd 1 - 1,5 kg aangekomen zonder omhoog te gaan in vetpercentage en mijn kracht gaat ook vooruit.

-----------------

Ik zie net dat ik alleen een complete samenvatting heb gemaakt voor muscle gain, maar ik heb het e-book geprint en gemarkeerd dus ik kan zo dingen opzoeken voor je als je dingen nog onduidelijk zijn ;)

Edit/ De browser zegt dat mijn Word-document met de samenvatting 'invalid' is en dat mijn excel-sheet te groot is..

• #2.479
Dat is waar, maar hij heeft het ook over de meerdere honderden grammen carbs bij de carb load. Ik heb in de bijlage een voorbeeld van mijn carb load gezet. Daar staan alleen de producten in, niet de maaltijden. Nu ligt mijn BMR wel een stuk hoger (3100).

Heb je zijn boek gelezen of volg je alleen zijn programma? Ik heb deze zomer zijn boek gelezen op vakantie en daar een samenvatting van gemaakt.

Volgens mij raadt hij aan om op de 6e en 7e dag van de week op onderhoud te zitten en uit mijn hoofd las ik 1600 kcal bij jou, dat kan natuurlijk niet je onderhoud zijn, toch?

Ik ben nu zelf nog bezig. Ik volg dan de variant voor 'muscle gain' oftewel ik zit alleen maar rond of boven onderhoud te eten, maar ik ben sowieso enorm te spreken over zijn bijbehorende trainingschema. Dit zit erg netjes in elkaar en de fundering hiervan ga ik zeker gebruiken in vervolg schema's.

Ik ben nu in 1 maand tijd 1 - 1,5 kg aangekomen zonder omhoog te gaan in vetpercentage en mijn kracht gaat ook vooruit.

-----------------

Ik zie net dat ik alleen een complete samenvatting heb gemaakt voor muscle gain, maar ik heb het e-book geprint en gemarkeerd dus ik kan zo dingen opzoeken voor je als je dingen nog onduidelijk zijn ;)

Edit/ De browser zegt dat mijn Word-document met de samenvatting 'invalid' is en dat mijn excel-sheet te groot is..

Thanks man. Hij spreekt inderdaad over meerdere honderden grammen. In mijn geval is dat een 680 dacht ik. Maar dat is dan wel verspreid over 2 dagen volgens het boek. Ik heb zijn boek hier ook liggen & ben het aandacht aan het doorlezen.
Ach, ik dacht dat hij zei dat de 6de & 7de dag de dagen waren waarop het meeste verschil zat bij mensen (de één moet lager in calorieën zitten & de ander weer hoger, daarom dat je pas na een paar keer weet wat werkt voor je.)
Heb je ook een log? Want ik zou misschien eventueel de muscle gain variant ook willen uittesten als dit blijkt te werken voor me.

Thanks man. Hij spreekt inderdaad over meerdere honderden grammen. In mijn geval is dat een 680 dacht ik. Maar dat is dan wel verspreid over 2 dagen volgens het boek. Ik heb zijn boek hier ook liggen & ben het aandacht aan het doorlezen.
Ach, ik dacht dat hij zei dat de 6de & 7de dag de dagen waren waarop het meeste verschil zat bij mensen (de één moet lager in calorieën zitten & de ander weer hoger, daarom dat je pas na een paar keer weet wat werkt voor je.)
Heb je ook een log? Want ik zou misschien eventueel de muscle gain variant ook willen uittesten als dit blijkt te werken voor me.

In het boek staat zo veel informatie. Ik weet het ook niet precies meer, je zou zo gelijk kunnen hebben en pin me er niet op vast ;).

Ik weet inderdaad wel dat je veel moet experimenteren. Ik denk vooral bij de carb-load, omdat je nogal wat moet eten en je timing is puur persoonlijk. Ik eet bijvoorbeeld liever de hele dag door in plaats van te pieken.

Ik heb geen log, ik ga er misschien een openen een dezer dagen. Ik zit nog een beetje de voor- en nadelen af te wegen.

Indeling van het Word-document wat veranderd en hij staat in de bijlage ;)

Bijlagen

Terug
Naar boven