Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Ziet er goed uit man!

Gezicht op avi maar niet op pics. Uwotm8?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Nette training man wel ziek volume!
Thanks!

Extentions voor de squat?
tumblr_mdh515vvn51qhv4vyo1_500.png

Goeje training!
Yeah, we did some ****ed up shit.

Nice piek op je biceps patateke. Latspread moet wel beter uitgevoerd worden though (niet dat ik er zelf goed in ben :roflol:)
Ik vind het droog genoeg btw.
Hihi dankje hoor
embaressed_smile.gif

Je posing goed krijgen op 10 seconden is echt een bish :roflol:

Ziet er goed uit man!

Gezicht op avi maar niet op pics. Uwotm8?
Heeft een andere reden, ik had me nog niet geschoren - homeless guy style :eyebrow:

Misschien wel.
Mijn ingesteldheid is ook veranderd. Het glas is nu halfvol in plaats van leeg, en elke dag ga proberen gewoon het beste uit mezelf te halen.
Volgend jaar zit ik waarschijnlijk ook op kot bij mijn gf en train ik daar in de gym vlakbij, Better Bodies. Gf steunt me echt enorm en ik merk met haar erbij dat ik ook veel positiever ben & minder geneigd ben tot cheaten of wat dan ook!

Sowieso heel belangrijk een vriendin die je stimuleert.
Mijne steunt me ook echt in alles, maar is daarnaast ook super geïnteresseerd.
Gaan binnenkort ook samen Pumping Iron kijken, omdat ze bodybuilding wil begrijpen :P

Maar goede shape hoor op de foto's, snap wel wat je bedoelt zelf wil je altijd meer eruit halen ;)
Had ik ook bij de contest shape was bewust niet wat het moest zijn, maar toch baal je dan wel :P
Vind alleen wel mooi om te zien hoe bij een kleinere lengte je frame veel "beter" opgevuld wordt.
Ben zelf nog wel ff bezig wil ik dezelfde hardheid en ronde vormen krijgen als jij!

Daarnaast ook goede training en goed om te lezen dat je schouder normaal deed.
Kamp je nu al wel echt lange tijd mee hè?

• #2.444
Sowieso heel belangrijk een vriendin die je stimuleert.
Mijne steunt me ook echt in alles, maar is daarnaast ook super geïnteresseerd.
Gaan binnenkort ook samen Pumping Iron kijken, omdat ze bodybuilding wil begrijpen :P

Maar goede shape hoor op de foto's, snap wel wat je bedoelt zelf wil je altijd meer eruit halen ;)
Had ik ook bij de contest shape was bewust niet wat het moest zijn, maar toch baal je dan wel :P
Vind alleen wel mooi om te zien hoe bij een kleinere lengte je frame veel "beter" opgevuld wordt.
Ben zelf nog wel ff bezig wil ik dezelfde hardheid en ronde vormen krijgen als jij!

Daarnaast ook goede training en goed om te lezen dat je schouder normaal deed.
Kamp je nu al wel echt lange tijd mee hè?

Ja, dat is inderdaad wel zo.
De 'oer' motivatie komt uit jezelf, maar het is leuk als zulke externe prikkel aanwezig is.
Lucky you, misschien moet ik die film ook maar eens voorstellen!
Mijn vriendin is op zich niet zo into bodybuilding, maar vindt het wel enorm interessant en sinds ze mij kent is ook haar blik daarop verandert.

Ach, ik hoef me niet echt te 'schamen' voor mijn fysiek, maar door gebrek aan motivatie/discipline is het niet gelopen hoe ik het wilde.
Het meest positieve wat ik kan zeggen is dat ik weer heb bijgeleerd en hier enkel beter kan uitkomen.
Dan is dan ook het enigste voordeel van klein zijn: mijn frame is inderdaad sneller vol. Ik weeg niet veel, maar toon wel zwaarder.

De aanhouder wint, en met jouw instelling komt dat helemaal goed. Maar zoals je zelf aangeeft; dat vraagt nu eenmaal tijd.
Ja, fijn dat mijn schouder eens niet lastig deed. Had nu wel de rotator cuffs + shoulder dislocations gedaan als warm-up. Deze eens blijven doen :)

Nice die rugfoto man, brede rug!

goede oefening die 2e voor je schouder :)
kun je wellicht ook zelf doen zonder dat aparte ding...

• #2.447
Normaal een delt workout vandaag, maar die wordt uitgesteld naar morgen.
Met Ive & Paja trainen op locatie (een beetje zoals op stage gaan :eyebrow:) & daarna lekker veel eten, America style.

Nice die rugfoto man, brede rug!
Dankje man!

goede oefening die 2e voor je schouder :)
kun je wellicht ook zelf doen zonder dat aparte ding...

Dat zijn inderdaad de oefeningen die ik ook doe. Hopelijk kan ik de pijn vermijden door goed op te warmen! :)

Nice shape bro, denk dat met andere belichting en een dere tan je al veel beter overkomt.
Je bent ook aardig symmetrisch en hebt behoorlijke breedte bovenin, misschien dat je na de vakantie iets meer kunt gaan trainen op dikte.

edit: zit net dat filmpje te kijken en ga helemaal stuk, in het begin dacht ik al dat die gozer achterin zat te trollen met z'n light weights.
Alleen jammer van de bad form squatten van die andere gozer achterin (no troll)

Laatst bewerkt:
Goeie pic, armen knallen er echt uit.

Prima fysiek om op vakantie te gaan, je hoeft niet ontevreden te zijn bro!

Broski geniet van je verlof!! :D

En shit man, die rug en biceps van je!!

• #2.452
Nice shape bro, denk dat met andere belichting en een dere tan je al veel beter overkomt.
Je bent ook aardig symmetrisch en hebt behoorlijke breedte bovenin, misschien dat je na de vakantie iets meer kunt gaan trainen op dikte.

edit: zit net dat filmpje te kijken en ga helemaal stuk, in het begin dacht ik al dat die gozer achterin zat te trollen met z'n light weights.
Alleen jammer van de bad form squatten van die andere gozer achterin (no troll)
Thanks man. Een goede tan & belichting kan inderdaad veel maken, helaas moest ik maar vlug te werk gaan.
You've seen my worst now..
Dikte in de rug & trapezius bedoel je dan?

Ja wtf, die form. Nu zie ik pas hoe hij naar snap city wilt :roflol:

Goeie pic, armen knallen er echt uit.
Thanks bro, inderdaad wel een strong point. Helaas had ik liever een dikke chest!

Prima fysiek om op vakantie te gaan, je hoeft niet ontevreden te zijn bro!
Thanks bro. Schamen hoef ik me niet, maar uiteraard wil ik meer & beter.

Broski geniet van je verlof!! :D

En shit man, die rug en biceps van je!!
Bedankt man! Ik vind het wel ergens een beetje jammer dat ik de trainingen moet stilzetten :o
Hoe is het bij jou?

Thanks man. Een goede tan & belichting kan inderdaad veel maken, helaas moest ik maar vlug te werk gaan.
You've seen my worst now..
Dikte in de rug & trapezius bedoel je dan?

Ja wtf, die form. Nu zie ik pas hoe hij naar snap city wilt :roflol:

your worst..... wait whut :eek: :roflol:

Trapezius aan bovenzijde is op zich zelfs met deze belichting al goed zichtbaar, maar ik bedoel meer de "onderzijde" ervan.
Deze springt er ten opzichte van je spine niet echt uit, maar ik kan dat misschien verkeerd zien vanwege de belichting.
Ik zeg post-vakantie foto's met tan en betere belichting voor een second opinion :D

Misschien wel.
Mijn ingesteldheid is ook veranderd. Het glas is nu halfvol in plaats van leeg, en elke dag ga proberen gewoon het beste uit mezelf te halen.
Volgend jaar zit ik waarschijnlijk ook op kot bij mijn gf en train ik daar in de gym vlakbij, Better Bodies. Gf steunt me echt enorm en ik merk met haar erbij dat ik ook veel positiever ben & minder geneigd ben tot cheaten of wat dan ook. :)

So pepper thy angus, want ik ben er klaar voor!

als je voeding op orde is in de bulk, heb je sowieso minder behoefte aan cheaten dan tijdens de cut.

vind je shape echt neit slecht btw

+22 voor de broek trouwens.

• #2.455
Vandaag wat minder gegeten dan normaal, maar wel een cheatmaaltijd gehad.
Dus zonet nog even 5 kilometer HIIT gedaan bij mij op de dijk, met 'tussenpauzes' van push-ups.
Morgenvroeg fasted weer van dat, daarna een lekkere harde workout met vrienden & lekker post-workout.

• #2.456
Even de training van gisteren neerpennen:

ivd8h2.jpg

DELTOIDS - TRAPEZIUS met Ibe, Paja & Twanne​

warmup: rotator cuff
-Dumbbell Press-
15x14
12x20
12x22
Overhead Press
12x40
10+2x45
8x+2x47.5
8+2x50
6+2x52.5
6x55

Reverse Peck-Deck
35x60
30x70
20+5x80
15+5x90
12x100
-superset with-

Machine Lateral Raise
25x27.5
20x32
15x36
12x41
10x45.5

Machine Shrugs
20x60
20x70
15x80
15x90

Dumbbell Lateral Raise
15x8
12x10
12x12
10x14
10x16

fin.

Kracht zat goed, helaas te weinig tijd om calves ook te trainen omdat de gym opeens vroeger ging sluiten.
Laatste workout voor de vakantie, i cry evrytim.

Vandaag een rustdagje, zonet wel even een kleine 5 kilometer gaan joggen met 3x50x push-ups ertussen

Nutrition: - excl. avondeten
~-920 calorieën, 100p, 30c, 50f

Lekkere laatste training!

Nice bro goed bezig geweest :thumbs:
Jammer van de calves aangezien je toch echt CalfBrah bent hè...
In ieder geval hele fijne vakantie gewenst en ga je daarna weer vast volgen as always ;)

Nog sterke laterals zo op het einde!

Jemig, ik hoop dat je een beetje een stevig diner hebt gehad ;)

Terug
Naar boven