Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Yeah, we did some ****ed up shit.
Hihi dankje hoorNice piek op je biceps patateke. Latspread moet wel beter uitgevoerd worden though (niet dat ik er zelf goed in ben)
Ik vind het droog genoeg btw.
Heeft een andere reden, ik had me nog niet geschoren - homeless guy styleZiet er goed uit man!
Gezicht op avi maar niet op pics. Uwotm8?

Misschien wel.
Mijn ingesteldheid is ook veranderd. Het glas is nu halfvol in plaats van leeg, en elke dag ga proberen gewoon het beste uit mezelf te halen.
Volgend jaar zit ik waarschijnlijk ook op kot bij mijn gf en train ik daar in de gym vlakbij, Better Bodies. Gf steunt me echt enorm en ik merk met haar erbij dat ik ook veel positiever ben & minder geneigd ben tot cheaten of wat dan ook!

Sowieso heel belangrijk een vriendin die je stimuleert.
Mijne steunt me ook echt in alles, maar is daarnaast ook super geïnteresseerd.
Gaan binnenkort ook samen Pumping Iron kijken, omdat ze bodybuilding wil begrijpen
Maar goede shape hoor op de foto's, snap wel wat je bedoelt zelf wil je altijd meer eruit halen
Had ik ook bij de contest shape was bewust niet wat het moest zijn, maar toch baal je dan wel
Vind alleen wel mooi om te zien hoe bij een kleinere lengte je frame veel "beter" opgevuld wordt.
Ben zelf nog wel ff bezig wil ik dezelfde hardheid en ronde vormen krijgen als jij!
Daarnaast ook goede training en goed om te lezen dat je schouder normaal deed.
Kamp je nu al wel echt lange tijd mee hè?

) & daarna lekker veel eten, America style.Dankje man!
goede oefening die 2e voor je schouder
kun je wellicht ook zelf doen zonder dat aparte ding...

Thanks man. Een goede tan & belichting kan inderdaad veel maken, helaas moest ik maar vlug te werk gaan.Nice shape bro, denk dat met andere belichting en een dere tan je al veel beter overkomt.
Je bent ook aardig symmetrisch en hebt behoorlijke breedte bovenin, misschien dat je na de vakantie iets meer kunt gaan trainen op dikte.
edit: zit net dat filmpje te kijken en ga helemaal stuk, in het begin dacht ik al dat die gozer achterin zat te trollen met z'n light weights.
Alleen jammer van de bad form squatten van die andere gozer achterin (no troll)

Thanks bro, inderdaad wel een strong point. Helaas had ik liever een dikke chest!
Thanks bro. Schamen hoef ik me niet, maar uiteraard wil ik meer & beter.Prima fysiek om op vakantie te gaan, je hoeft niet ontevreden te zijn bro!
Bedankt man! Ik vind het wel ergens een beetje jammer dat ik de trainingen moet stilzettenBroski geniet van je verlof!!
En shit man, die rug en biceps van je!!

Thanks man. Een goede tan & belichting kan inderdaad veel maken, helaas moest ik maar vlug te werk gaan.
You've seen my worst now..
Dikte in de rug & trapezius bedoel je dan?
Ja wtf, die form. Nu zie ik pas hoe hij naar snap city wilt![]()

Misschien wel.
Mijn ingesteldheid is ook veranderd. Het glas is nu halfvol in plaats van leeg, en elke dag ga proberen gewoon het beste uit mezelf te halen.
Volgend jaar zit ik waarschijnlijk ook op kot bij mijn gf en train ik daar in de gym vlakbij, Better Bodies. Gf steunt me echt enorm en ik merk met haar erbij dat ik ook veel positiever ben & minder geneigd ben tot cheaten of wat dan ook.
So pepper thy angus, want ik ben er klaar voor!