Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.481
In het boek staat zo veel informatie. Ik weet het ook niet precies meer, je zou zo gelijk kunnen hebben en pin me er niet op vast ;).

Ik weet inderdaad wel dat je veel moet experimenteren. Ik denk vooral bij de carb-load, omdat je nogal wat moet eten en je timing is puur persoonlijk. Ik eet bijvoorbeeld liever de hele dag door in plaats van te pieken.

Ik heb geen log, ik ga er misschien een openen een dezer dagen. Ik zit nog een beetje de voor- en nadelen af te wegen.

Indeling van het Word-document wat veranderd en hij staat in de bijlage ;)

Dan ben ik benieuwd hoe het me gaat afgaan.
Nu nogal honger, weinig motivatie of zin :o
Ik lees je bestandje eens grondig door na mijn workout ;)

• Like
Waarderingen: FTIO
Dan ben ik benieuwd hoe het me gaat afgaan.
Nu nogal honger, weinig motivatie of zin :o
Ik lees je bestandje eens grondig door na mijn workout ;)

Oke!

Welk doel heb je precies met cutten? Waar wil je heen?

Want ik heb een aantal pagina's terug je foto's gezien, maar naam mijn idee heb je een prima vetpercentage om te bouwen met een carb-cyclisch dieet zoals dat van Lyle ;). Kost je ook een stuk minder mentale kracht, omdat je gewoonweg meer mag eten. Je kan hiermee zeker wel wat VVM aanzetten zonder dat je in vetpercentage omhoog gaat.

Wat wel grappig is trouwens want je zet sowieso vet aan, ook al blijft je vetpercentage gelijk.

• #2.483
ivd8h2.jpg

UD2.0 - QUADS - HAMSTRINGS - BICEPS - TRICEPS

warmup: ~250 calorieën Crosstrainer
Squat
20x40
20x50
2x20x60
2x15x65

Incline Cable Skullcrushers
20x22.5
20x27.5
2x20x32
-straight to-
20x22.5
-superset with-

Cable Bicep Curl
20x22.5
2x20x27.5
20x32
-straight to-
15x22.5

Leg Extensions
20x35
20x45
2x20x50
2x20x55

Seated Hamstring Curl
20x30
20x40
20x45
2x20x50

Ab Rollout
4x15xBW

fin.
Pfoeh, wat een misselijk makende ervaring deze workout. Mijn t-shirt was op het einde 2 tinten donkerder van het zweet.
Zo meteen m'n eitje eten met wat rauwkost, deze avond gegrilde kip met ratatouille.
Shape na workout was beter dan 'verwacht' eigenlijk..

Oke!

Welk doel heb je precies met cutten? Waar wil je heen?

Want ik heb een aantal pagina's terug je foto's gezien, maar naam mijn idee heb je een prima vetpercentage om te bouwen met een carb-cyclisch dieet zoals dat van Lyle ;). Kost je ook een stuk minder mentale kracht, omdat je gewoonweg meer mag eten. Je kan hiermee zeker wel wat VVM aanzetten zonder dat je in vetpercentage omhoog gaat.

Wat wel grappig is trouwens want je zet sowieso vet aan, ook al blijft je vetpercentage gelijk.

Ik kom net terug van op vakantie, waar ik ook UD2.0 heb gelezen en was eigenlijk geïnteresseerd geraakt. Eindelijk een zeer duidelijk uitgelegd boek en wilde deze methode wel eens proberen.
Imo mag er nog wat vet af, maar dat vind ik standaard bij mezelf. Binnenkort begin ik eindelijk terug met de clean bulk, waar ik wel naar uit kijk.
Heeft ie over het carb-cyclisch dieet ook een boek? Want ik wil eens wat anders proberen, qua training & voeding :)

Ik kom net terug van op vakantie, waar ik ook UD2.0 heb gelezen en was eigenlijk geïnteresseerd geraakt. Eindelijk een zeer duidelijk uitgelegd boek en wilde deze methode wel eens proberen.
Imo mag er nog wat vet af, maar dat vind ik standaard bij mezelf. Binnenkort begin ik eindelijk terug met de clean bulk, waar ik wel naar uit kijk.
Heeft ie over het carb-cyclisch dieet ook een boek? Want ik wil eens wat anders proberen, qua training & voeding :)

Hehe ja die high rep workouts op low carb, low calorie dagen zijn behoorlijk intens ;)

Nja ik bedoelde met carb-cyclen waar je met het UD al mee bezig bent. Misschien wat meer bij de muscle gain versie.

4 dagen 100 gr carbs (low)
1,5 dag 800 gr carbs (high / carb load)
2,5 dag ~200-300 gr carbs (medium)

Ik ga proberen om aan de andere e-books van hem te komen. The Protein Book en A Guide To Flexible Dieting.

• #2.485
Hehe ja die high rep workouts op low carb, low calorie dagen zijn behoorlijk intens ;)

Nja ik bedoelde met carb-cyclen waar je met het UD al mee bezig bent. Misschien wat meer bij de muscle gain versie.

4 dagen 100 gr carbs (low)
1,5 dag 800 gr carbs (high / carb load)
2,5 dag ~200-300 gr carbs (medium)

Ik ga proberen om aan de andere e-books van hem te komen. The Protein Book en A Guide To Flexible Dieting.

Als het wat beter uitkomt zal ik dat waarschijnlijk wel eens proberen. Maar heb momenteel nogal een lastige lessenrooster + weekendwerk waardoor het niet zo goed uitkomt. Ik ga me voor de bulk versie me eens inlezen over zijn Generic Bulking Routine, daar heb ik ook al positieve dingen over gehoord.

Als je wilt kan ik je wel dat laatste boek in pdf vorm geven, normaal heb ik deze op m'n pc staan :)

Als het wat beter uitkomt zal ik dat waarschijnlijk wel eens proberen. Maar heb momenteel nogal een lastige lessenrooster + weekendwerk waardoor het niet zo goed uitkomt. Ik ga me voor de bulk versie me eens inlezen over zijn Generic Bulking Routine, daar heb ik ook al positieve dingen over gehoord.

Als je wilt kan ik je wel dat laatste boek in pdf vorm geven, normaal heb ik deze op m'n pc staan :)

Zeer welkom!

Die routine komt mij niet bekend voor. Misschien maar eens opzoeken.

Ik denk dat ik van de week eens een opzetje ga maken voor een log.

• #2.487
Zeer welkom!

Die routine komt mij niet bekend voor. Misschien maar eens opzoeken.

Ik denk dat ik van de week eens een opzetje ga maken voor een log.

Deze heb ik ook op pdf staan, pm me even je e-mail & je hebt deze in je inbox.
En sowieso in dan :thumb:

Ben wel benieuwd naar je resultaten met UD 2.0, ook ik heb het gelezen op vakantie, en moet zeggen dat ik wel enthousiast raakte.

UD2.0

Het ultieme boek voor op vakantie

Alvast een Gelukkige verjaardag spamhoer

je bent nu weer aan het bulken of aan het cutten?

nette training! altijd heerlijk als zweet alle kanten op vliegt,

Beste training Massive!

Krijgen we nog sexy vakantie foto's te zien of hou je die voor jezelf

:wanker: *nohomo*

Nogmaals een gelukkige verjaardag bro! Ditmaal zonder hartaanval ;)

• #2.495
Alvast een Gelukkige verjaardag spamhoer
Godver al van gisteren zat je op DBB :roflol:

je bent nu weer aan het bulken of aan het cutten?

nette training! altijd heerlijk als zweet alle kanten op vliegt,
UD2.0 - cut
Binnenkort is het bulkmode engaged!

Lekker catabool :(

Beste training Massive!

Krijgen we nog sexy vakantie foto's te zien of hou je die voor jezelf

:wanker: *nohomo*
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie lats hé :trollface:

Nogmaals een gelukkige verjaardag bro! Ditmaal zonder hartaanval ;)
Bedankt man; tof dat jij & arnodsi er ook bij konden zijn! :rocknana:

Nog gefeliciteerd bro :hb:

Happy bday grandpa :$ :$ :$

Ben je jarig ja? Gefeliciteerd bro!

Sexy, sexy..Mirin'da lats ;)

En mocht je nu jarig zijn...gefeliciteerd!:thumbs:

Terug
Naar boven