Fitness Seller

Sandorrr - Onwards with Wendler

Ben jelly op je pullups bro!

Geen deadlifts?

• Topic Starter Topic Starter
Ben jelly op je pullups bro!

Geen deadlifts?

Wilde ik de training mee beginnen, maar zowel Bench als Incline Bench waren bezet (& die bar heb ik net nodig om te kunnen deadliften in de gym). Besloot ik maar om ze op het einde alsnog toe te voegen, maar toen waren ze uiteraard al terug bezet :roflol:

Kan je even dat stukje tekst citeren waar hij dat 'groen eten' vermeldt? Kan het zo meteen niet verklaren. :)
Hoe ik het aanpak? Wel, de dag dat ik minder strikt omga met mijn eten kijk ik wanneer ik mijn laatste maaltijd heb genuttigd, en vanaf dan begint eigenlijk mijn 24 uren vast. Dus als mijn laatste maaltijd om 22.00 uur was, eet ik tot de volgende dag 22.00 uur niets, & dan voor het slapen vlug een bakje kwark met wat whey erdoor.

maar kom je dan eigelijk niet in een spaarstand terecht ? omdat je zolang niet hebt gegeten? ik heb vanaf 17:00 mijn laatse maal genuttigd. en vast dan tot morgen 17:00. maar mijn window is meestal van 14:00u tot 22:00 dan moet ik eigelijk morgen vanaf 17:00 tot 22:00 proberen al mijn calorieen te nuttigen maar kom je dan niet bij omdat je op zo een korte tijd inees kei veel begint te eten ? merci dat je wat helpt ;)

---------- Post toegevoegd Wed 18 Jul 2012 om 17:19 ----------

Kan je even dat stukje tekst citeren waar hij dat 'groen eten' vermeldt? Kan het zo meteen niet verklaren. :)
Hoe ik het aanpak? Wel, de dag dat ik minder strikt omga met mijn eten kijk ik wanneer ik mijn laatste maaltijd heb genuttigd, en vanaf dan begint eigenlijk mijn 24 uren vast. Dus als mijn laatste maaltijd om 22.00 uur was, eet ik tot de volgende dag 22.00 uur niets, & dan voor het slapen vlug een bakje kwark met wat whey erdoor.

maar kom je dan eigelijk niet in een spaarstand terecht ? omdat je zolang niet hebt gegeten? ik heb vanaf 17:00 mijn laatse maal genuttigd. en vast dan tot morgen 17:00. maar mijn window is meestal van 14:00u tot 22:00 dan moet ik eigelijk morgen vanaf 17:00 tot 22:00 proberen al mijn calorieen te nuttigen maar kom je dan niet bij omdat je op zo een korte tijd inees kei veel begint te eten ? merci dat je wat helpt ;)

Ahw meeeeeeen, jouw log is baas. Al die foto's van eten, i love it. Ik volg :D

Ahw meeeeeeen, jouw log is baas. Al die foto's van eten, i love it. Ik volg :D

Thanks brah, welcome aboard on the Aesthetics Train. Next stop: Station Shreddedness :D

Training

Cardio
25 minuten Crosstrainer

Standing Calf Raises [superset with Calf Press On The Leg Press Machine]
15x60
15x70
15x75
15x80

Calf Press On The Leg Press Machine
10x80
10x85
10x90
10x110

Leg Extensions - 'One and a Half'
15x50
15x55
15x60
15x65

Seated Leg Curl
15x75
15x80
15x85
15x90
10x90

Stiff-Legged Barbell Deadlift
10x50
10x60
10x65

Leg Press
15x150
15x170
15x190
15x200
15x210

Comment
Begonnen met de cardio, omdat ik van mezelf weet dat ik na een zware beentraining geen zin & kracht meer over heb om dat te doen.
De training op zich was niet erg lang, maar voelde het toch goed lekker in de benen.
Eens begonnen met de kuiten en lekker zwaar aangepakt. Op het laatste had ik echt geen zin meer in de Leg Press, toch zwaar doorgebeten & lekker die quads laten trillen :D

Vandaag de dag doorgebracht met de vriendin, shoppen in Antwerpen & genieten van lekker Subway broodje

2717973954_4ae7fcc5c1.jpg

Come at me Turkey breast sandwich :hornyna:

Nu nog even een portie bruine rijst met brocoli en kip eten, bakje kwark & we kunnen er weer tegen voor 16 uur.

Fuuaaark, lekker man.

Hoe gaat verder met gewichtsverlies?

Fuuaaark, lekker man.

Hoe gaat verder met gewichtsverlies?

Trager dan dat ik zou willen om eerlijk te zijn, maar ik betrap mezelf steeds vaker dat ik eens een ijsje wil eten, of een broodje van de Subway en dergelijke.
Maar, ook belangrijk om te vermelden, mijn verhoudingen kloppen al meer & ik zie toch duidelijker mijn abs, met name de schuine buikspieren.

En op andere dagen sta ik dan precies weer zo bloated, fml :roflol:
Ik zou terug wat meer op mijn voeding moeten letten zoals ik in het begin deed.

Maak eens keer pics man, je maakt me erg nieuwsgierig! Je hebt al zoveel fotos van je voeding. Je kan vast wel keer voor de spiegel staan :roflol:

Maak eens keer pics man, je maakt me erg nieuwsgierig! Je hebt al zoveel fotos van je voeding. Je kan vast wel keer voor de spiegel staan :roflol:

Ik zal eens aan mijn trainingspartner vragen om pics te schieten.
Want ik heb het hier al gedaan in mijn boxershort. Foto was vaag als iets & toen kwam mijn moeder binnen met een blik van
missj-whut-ep4.jpg

Never again.
template.jpg

Phieuw.
Gisteren mijn off-day van de week weer gehad.
Lekker een BBQ gehouden met vrienden in de tuin. Ik denk toch dat ik praktisch een kilo kalkoen en dergelijke naar binnen heb kunnen duwen.
Nu back on track, weer een 24-uur vasten inlassen. Komt perfect uit want ik moet vandaag toch de hele dag werken.

Let's kick this into the next gear brahs.

7 WEEKS OUT

Het is zover!
Nog 7 weken tot deadline, dus moet terug de dingen serieus aanpakken en knallen.
Ik ga de cut terug strenger doorvoeren, meer cardio inlassen op rustdagen & na de workout terug een 25 minuten op de crosstrainer.
Vlak voor de deadline ga ik UD2.0 toepassen, momenteel nog steeds het IF-protocol.

Goodbye sweet times. Ik heb in stijl afscheid genomen van mijn allerlaatste junkmaaltijd/dag
334j2hu.jpg

Sweet mother of God, dat wordt mijn eerste beloning na deze 7 weken afzien!

Morgenvroeg terug de eerste training voor het werk: chest & biceps.

Nutrition
2eq3w47.png

Foodz
Brinta
Bruine rijst
Tonijn
Kip/kalkoen
Brocoli
Eieren
Kwark

Laatst bewerkt:
Training

Cable Crossover
15x22.5
15x25
15x27.5
15x30
15x32.5

Incline Bench Press
10x60
5x65
5x67.5
5x70
5x72.5

Decline Bench Press
10x60
5x62.5
5x65
5x67.5
5x70

Flat Dumbbell Flyes
10x10
10x12
10x14
8x16
6x18

Incline Dumbbell Curl
10x10
10x12
8x14
8x16
5x18

Cable Hammer Curls - Rope Attachmentl
12x36
10x40
10x42.5
8x45

Preacher Curls
dropset

Cardio
25 minuten Crosstrainer

Comment
Training verliep vlot, maar niet zo uitstekend als gehoopt. Plaatselijk beest in de gym nam even de rol van spotter, lekkere squeez in chest toen wel :D

Nutrition today
Kcal: 1500
Prot: 170 g
Kh: 150 g
Vet: 12 g

24mdbo3.jpg

Whey Isolaat (B&F & XXL)
Cassein
Omega 3
Glucosamine
Creatine
BCAA's
EAA's
Jack3D

Nu ik eens overloop wat ik hier allemaal in de kast heb staan voel ik mij een verslaafde :o

Next up: delts, triceps & abs.

Nice stack bro. Is dat casseine van bodylab? Waarvoor neem je glucosamine? Heb je last van je gewrichten of uit voorzorg?

Weinig eten geak!

Ja vind die cals ook te laag, zeker in het begin niet laag gaan.
Op het einde kan in daar wel inkomen...

Nice stack bro. Is dat casseine van bodylab? Waarvoor neem je glucosamine? Heb je last van je gewrichten of uit voorzorg?

Casein is van Cytosport. Voor een prijsje van een vriend kunnen overkopen. Ik maak er tegenwoordig mijn protein fluff mee.
In het verleden had ik nogal snel last van mijn gewrichten waardoor ik minder goed kon trainen, of daarna veel meer last van had. Het is geen wondermiddel, maar ik merk toch wel een verschil!

Ja, ik cycle dus met mijn aantal carbs & kcals. Dit is een lagere dag, ik heb 2x per week ook een hogere (voor rug & benen) & dan ook nog een complete no-carb day. Waarbij ik dus nog lager ga in kcals.

Ja vind die cals ook te laag, zeker in het begin niet laag gaan.
Op het einde kan in daar wel inkomen...

Op het einde ben ik van plan om me meer in UD2.0 te verdiepen. Maar daarvoor ga ik nog wat logs & PDF-files moeten doorbladeren :)

Nice stack:D
Heeft geen invloed op elkaar??

En waarom doe je kuiten eerst op leg dag?? ga je dan nie trillen bij je grote oefeningen met vermoeide kuiten?
is EAA zelfde als BCAA's???

Ja veel vragen i know:p Mooie trainingen.

Training

Cable Crossover
15x22.5
15x25
15x27.5
15x30
15x32.5

Incline Bench Press
10x60
5x65
5x67.5
5x70
5x72.5

Decline Bench Press
10x60
5x62.5
5x65
5x67.5
5x70

Flat Dumbbell Flyes
10x10
10x12
10x14
8x16
6x18

Incline Dumbbell Curl
10x10
10x12
8x14
8x16
5x18

Cable Hammer Curls - Rope Attachmentl
12x36
10x40
10x42.5
8x45

Preacher Curls
dropset

Cardio
25 minuten Crosstrainer

Comment
Training verliep vlot, maar niet zo uitstekend als gehoopt. Plaatselijk beest in de gym nam even de rol van spotter, lekkere squeez in chest toen wel :D

Nutrition today
Kcal: 1500
Prot: 170 g
Kh: 150 g
Vet: 12 g

24mdbo3.jpg

Whey Isolaat (B&F & XXL)
Cassein
Omega 3
Glucosamine
Creatine
BCAA's
EAA's
Jack3D

Nu ik eens overloop wat ik hier allemaal in de kast heb staan voel ik mij een verslaafde :o

Next up: delts, triceps & abs.

Neem jij creatine tijdens je cut? :o
En ben je tevreden over die BCAA's and Magic EAA's ? ik ben ook nog aan't overwegen om deze bij mijn bestelling toe te voegen.

Btw die Casseine heb ik ook ! In vanille smaak. Ik vind die echt niet lekker :o Dat is elke avond verstand op 0 en binnengieten ! ;p

Ik vind je kcal erg laag, zeker gezien dat je daar nog ook nog eens cardio bij doet. Wat is je gewicht en bf momenteel? Kan het zo snel niet vinden...

Terug
Naar boven