MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

Ik zou verhuizen voor een winkel waar ze whey schepijs verkopen

• Topic Starter Topic Starter

Ik neem een groot glas, gevuld met crushed ice & doe dit in een grotere maatbeker.
20 gram Casein, 10 gram Isolaat (smaak naar keuze) & vul dit wat aan met Stevia Siroop (verschillende smaken).
Daarna neem ik de handmixer & maak dit helemaal fijn. In een bakje doen & de vriezer in, regelmatig omroeren & je krijgt een lekker dessertje.
Het is uiteraard niet zo smeuig als B&J ijs of dergelijke, maar ik geniet er toch van :D

---------- Post toegevoegd Thu 26 Jul 2012 om 15:05 ----------

Ik zou verhuizen voor een winkel waar ze whey schepijs verkopen

Idem dito. Iemand zou dit toch moeten kunnen realiseren..
Tijd voor mij om wat te experimenteren dus! :D

In low carb en fat welliswaar, als het gemaakt is met volle room ben je er niets mee :p

Stevia siroop, waar haal je dat?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

Tomorrowland 2012 was epic.
Enkel zaterdag kunnen gaan in verband met het werk, maar het was de moeite!
Van 16.00 uur tot 01.00 uur het grootste feestje ooit aan de Main Stage met Hardwell, Chuckie, Dimitri Vegas & Like Mike, Martin Solveig, Skrillex en Swedish House Mafia.
330ciyq.jpg

Training
Incline Bench Press
15x40
10x60
10x65
5x70
5x75

Cable Crossovers
15x22
10x25
10x25
8x27.5

Dumbbell Flyes
12x12
10x14
pijn aan borst & schouder, fuu :(

Standing Calf Raises
25x40
20x45
20x50

Calf Raises on the Leg Press
10x80
10x90
10x100

Cardio
30 minuten crosstrainer

Comment
Training was niet veel bijzonders, nog wat stijf & moe van gisteren.
Hopelijk dat ik morgen terug wat beter kan knallen.

Nuchter gehouden?

Heb je trouwens recente foto's?

Heb je trouwens recente foto's?

Wel, getracht te maken & dik gefaald.
Probleem met mijn camera, met de minste beweging dat ik maak zijn het meteen wazige foto's. En ik heb mijn trainingspartner al weken niet meer gezien.
Waarschijnlijk binnenkort, dan heeft die gedaan met zijn vakantiewerk!

Gasten! Ik ben voornemens te starten met iF. Vraagje aan jullie als ervaringsdeskundigen. Ik train zeker 1 x in de week om 09:00 's ochtends. Wat raden jullie me aan om met mijn voeding te doen op deze dag? POW shake erin cheaten of andere ideeën? Thanks alvast!

Gasten! Ik ben voornemens te starten met iF. Vraagje aan jullie als ervaringsdeskundigen. Ik train zeker 1 x in de week om 09:00 's ochtends. Wat raden jullie me aan om met mijn voeding te doen op deze dag? POW shake erin cheaten of andere ideeën? Thanks alvast!

Ik zou POW shake erin cheaten. Of je nu 1 keer zo'n 14 uur vast in plaats van 16 uur.. Ik denk niet dat het zo'n groot verschil zal maken. Belangrijker om je lichaam de juiste voeding te geven na een training :)

Netjes, zeker op zo'n feest als Tomorrowland. Doe je dat express voor dem gains ?

Onder andere. Ik drink uit mezelf nooit echt veel (behalve eens een glas wijn, champagne etc). En ik had geen zin om mezelf kapot te drinken om dan de volgende dag echt een wrak te zijn :D

Even een vraag aan onze experts: hoeveel % vet kan je zowat verbranden op 6 weken, mits goede training & voeding? :)

Training

Deadlift
15x60
10x80
10x100
8x110
6x125

Seated Rows
15x70
10x75
10x80
8x85
6x90

T-Bar Rows
15x40
12x55
10x65
8x70
6x75

Weighted Wide-Grip Pull Ups
12x8
10x10
10x12
8x14

Straight-Arm Pulldown
3xdropset

Leg Raises
Rope Crunch
Decline Crunch

Cardio
30 minuten Crosstrainer

Comment
Training verliep relatief goed. Toch een sterke deadlift kunnen neerzetten (naar mijn doen dan) en op het einde mezelf aan het cardio toestel kunnen zetten.
Trainingen verlopen terug 100% fasted, enkel wat BCAA's & pre-workout.
Qua voeding met iemand zitten babbelen (iemand die competities meedraait) en wat lichte aanpassingen doorgevoerd. Ik begin nu met om de 5 dagen een refeed te houden, om dit per week (of 2 weken) steeds vroeger te houden. Uiteindelijk wil ik UD2.0 inlassen, of wat Machete aan het realiseren nu (afhankelijk van de resultaten; no offence brah :D)

:roflol:
Voel me net een experiment :fa:

Vind het een sterke deadlift. Je was 1.65 toch?

Edit:
Trouwens als je UD2 of PSMF wilt gaan doen moet je even wel een break nemen anders gaan je stofwisselingshormonen heel snel crashen. De 6 weken planning gaat dan niet langer duren integendeel zal sneller gaan.

Laatst bewerkt:
:roflol:
Voel me net een experiment :fa:

Vind het een sterke deadlift. Je was 1.65 toch?

Edit:
Trouwens als je UD2 of PSMF wilt gaan doen moet je even wel een break nemen anders gaan je stofwisselingshormonen heel snel crashen. De 6 weken planning gaat dan niet langer duren integendeel zal sneller gaan.

Kan beter eerst observeren hoe iemand anders het realiseert dan mezelf naar de klote te doen, niet? :trollface:

Yeah, laatste keer dat ik had gemeten wel. Heb eigenlijk nooit echt hard de focus op mijn deadlift gestoken, dus deze kan echt nog wel wat meer.

Ja, dat was ik me ook net aan het bedenken. Jammer genoeg heb ik eigenlijk nu net een week gehad dat ik '****-it-I-do-whatever-I-want/eat' weekje gehad :o

Even een update, afgelopen dagen het nogal druk gehad.

Training [gisteren]

Incline Bench Press
15x60
12x70
10x75
8x77.5
6x80

Standing Low-Pulley Deltoid Raise [superset with Seated Front Raises]
15x10
12x12.5
10x15
10x17.5
dropset

Seated Front Raises
12x8
10x10
10x12
8x14

Standing Bent Over Raises
12x10
10x12
10x12
8x14

Skullcrushers
15x30
12x35
10x37.5
8x40

Cable Rope Overhead Triceps Extension
15x35
12x40
10x45
8x50

Cardio
20 minuten Crosstrainer
20 minuten traplopen

Comment
Training begon zeer goed & krachtig, maar eindigde teleurstellend voor mij. Voelde me gedemotiveerd de afgelopen dagen, haar in de boter tussen mij en mijn vriendin.

Training [vandaag]

Leg Extensions
25x50
15x60
15x65
12x70
10x75

Standing Calf Raises [superset with Calf Raises on Leg Press]
20x60
25x50
35x40
40x40

Calf Raises on Leg Press
15x80
15x85
15x90
20x80

Leg Press
20x160
15x190
15x210
15x230
10x250 [fuuaark zwaar]

Leg Extensions
2xdropset

Comment
Zeer korte, maar krachtige training. Kreeg last minute een 'aanbieding' om ergens te gaan werken, dus moest ik snel doortrainen. Bijna moeten overgeven & moeite gehad om recht te blijven staan, but I did it! :D

Foodz

34ydzx1.jpg

Gestoomde brocoli, zoete aardappel in de oven & knack worstjes
ohva8g.jpg

Protein Ice Cream

Gewoon goed blijven trainen bra! Weet niet hoe situatie precies zit, maar door minder te trainen/eten gaat het niet beter worden. Wel nide dat je PR's zet tijdens het cutten, IF ftw!

Strong meals are strong, jelly!

Jow bro, in 't vervolg je aardappelen wat minder lang in de oven laten :D

Sterke leg press :eek:

Gewoon goed blijven trainen bra! Weet niet hoe situatie precies zit, maar door minder te trainen/eten gaat het niet beter worden. Wel nide dat je PR's zet tijdens het cutten, IF ftw!

Strong meals are strong, jelly!

Jep, ain't nothing to it but to do it.
Maar soms ben ik het gewoon allemaal beu & 'baal' ik van mezelf dat ik zoveel moeite heb om me aan mijn dieet te houden, terwijl dat vroeger allemaal zo vanzelf ging. Ach, even deze moeilijke periode overbruggen & blijven knallen :)
Ja, geen flauw idee hoe ik dat heb gedaan :roflol:
Mijn leg press, incline barbell press en dergelijke gaan steeds beter!

Jow bro, in 't vervolg je aardappelen wat minder lang in de oven laten :D

Sterke leg press :eek:

Ja, ik was ondertussen de brocoli aan het voorbereiden & was de aardappel een beetje uit het oog verloren :o
Smaakte wel goed imo :D

Kon het niet laten.
Ik ben vandaag naar de supermarkt geweest voor de ingredienten te halen voor de Protein Cheese Cake van bodybuilding.com
Blijkt dat ik geen enkel ingredient vond wat ik nodig had, dus kom ik maar thuis met 3 potten Ben & Jerry's :roflol:
Staat in de vriezer & wordt bewaard voor een goed moment!

Terug
Naar boven