Sandorrr
Huge Freak
- Waardering
- 890
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 66kg
Neem jij creatine tijdens je cut?
En ben je tevreden over die BCAA's and Magic EAA's ? ik ben ook nog aan't overwegen om deze bij mijn bestelling toe te voegen.
Btw die Casseine heb ik ook ! In vanille smaak. Ik vind die echt niet lekkerDat is elke avond verstand op 0 en binnengieten ! ;p
Ja, ik heb nooit echt veel last gehad van vocht vasthouden door die creatine, dus waarom zou ik er dan mee moeten stoppen te nemen.
Ik ben zeer tevreden van de BCAA's. Voor de training neem ik een paar caps (je hebt ook de poedervorm, ook al gehad) & na de training een dosis EAA's.
De smaak is niet zo geweldig, maar het is echt binnen te houden.
Jep, ik heb ook de vanille cream smaak. Drinken is echt niet te doen, je moet er een protein fluff van maken!

1 groot glas gevult met crushed ice
1 scheutje Stevia Siroop, perziksmaak (lekker fris, praktisch geen kcals)
Optioneel: stukjes verse koude perzik
Gewoon eerst mixen met een blender, en dan opkloppen tot je zo'n echte fluff krijgt. Ik vind het echt heerlijk!

Ik vind je kcal erg laag, zeker gezien dat je daar nog ook nog eens cardio bij doet. Wat is je gewicht en bf momenteel? Kan het zo snel niet vinden...
Cardio is slechts een 20-25 HIIT op de crosstrainer.
Stats: 163 cm
Gewicht: 58.5 kg
Bf: ik gok een 10%
Toch wat hoger in kcals gaan & dan steeds meer afbouwen per week dan?

Training
Machine Shoulder Press
20x50
15x55
15x60
10x70
Reverse Peck Deck
25x70
20x75
20x80
15x85
Standing Low-Pulley Deltoid Raise
15x10
12x12.5
10x15
10x17.5
dropset
Cable Wide-Grip Upright Rows
15x50
12x55
10x60
10x65
Standing Calf Raises [superset with Calf Press On The Leg Press Machine]
30x40
25x45
20x47.5
20x50
Calf Press On The Leg Press Machine
10x80
10x90
10x95
10x100
Abs
4xhanging leg raises
4xRope Crunch
4xRotators
Cardio
25 minuten Crosstrainer
Comment
Ik had wat last van mijn pols, gisteren een verkeerde beweging mee gedaan vermoed ik. Dus ik ben voor meer reps gegaan & iets lager in gewicht om het niet te zwaar belasten.
Ik had weinig zin om de cardio te doen, toch moedig kunnen volhouden.
Vanavond word ik door mijn vriendin getrakteerd op een sauna, jacuzzi. Lekker relaxen na een zware dag trainen, studeren & zonnen!