AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

• Topic Starter Topic Starter
Neem jij creatine tijdens je cut? :o
En ben je tevreden over die BCAA's and Magic EAA's ? ik ben ook nog aan't overwegen om deze bij mijn bestelling toe te voegen.

Btw die Casseine heb ik ook ! In vanille smaak. Ik vind die echt niet lekker :o Dat is elke avond verstand op 0 en binnengieten ! ;p

Ja, ik heb nooit echt veel last gehad van vocht vasthouden door die creatine, dus waarom zou ik er dan mee moeten stoppen te nemen.
Ik ben zeer tevreden van de BCAA's. Voor de training neem ik een paar caps (je hebt ook de poedervorm, ook al gehad) & na de training een dosis EAA's.
De smaak is niet zo geweldig, maar het is echt binnen te houden.
Jep, ik heb ook de vanille cream smaak. Drinken is echt niet te doen, je moet er een protein fluff van maken! :D

292br5w.jpg

1 groot glas gevult met crushed ice
1 scheutje Stevia Siroop, perziksmaak (lekker fris, praktisch geen kcals)
Optioneel: stukjes verse koude perzik

Gewoon eerst mixen met een blender, en dan opkloppen tot je zo'n echte fluff krijgt. Ik vind het echt heerlijk! :D

Ik vind je kcal erg laag, zeker gezien dat je daar nog ook nog eens cardio bij doet. Wat is je gewicht en bf momenteel? Kan het zo snel niet vinden...

Cardio is slechts een 20-25 HIIT op de crosstrainer.
Stats: 163 cm
Gewicht: 58.5 kg
Bf: ik gok een 10%

Toch wat hoger in kcals gaan & dan steeds meer afbouwen per week dan? :)

Training

Machine Shoulder Press
20x50
15x55
15x60
10x70

Reverse Peck Deck
25x70
20x75
20x80
15x85

Standing Low-Pulley Deltoid Raise
15x10
12x12.5
10x15
10x17.5
dropset

Cable Wide-Grip Upright Rows
15x50
12x55
10x60
10x65

Standing Calf Raises [superset with Calf Press On The Leg Press Machine]
30x40
25x45
20x47.5
20x50

Calf Press On The Leg Press Machine
10x80
10x90
10x95
10x100

Abs
4xhanging leg raises
4xRope Crunch
4xRotators

Cardio
25 minuten Crosstrainer

Comment
Ik had wat last van mijn pols, gisteren een verkeerde beweging mee gedaan vermoed ik. Dus ik ben voor meer reps gegaan & iets lager in gewicht om het niet te zwaar belasten.
Ik had weinig zin om de cardio te doen, toch moedig kunnen volhouden.
Vanavond word ik door mijn vriendin getrakteerd op een sauna, jacuzzi. Lekker relaxen na een zware dag trainen, studeren & zonnen! :)

Wat studeer je?

Einde van mijn rustdag.
Ik ben vandaag voor 'low'-carb gegaan. Rustig de dag al zonnend & studerend doorgebracht.
Wel even een Subway broodje gaan halen, veel te lekker. :o ongeveer een 250 kcals met maar 3 gram vet.
2co0eup.jpg

Come at me turkey sandwich.

Morgen: Quads, hamstrings & triceps met een high-carb dag.

Hoeveel gr kh heb je vandaag binnen?

En damn, dat ziet er goed uit :o

Nice kerel, veel succes !
Ben zelf ook van plan om vanaf volgende week IF te gaan doen ;)

Wat eet jij voor je training eigenlijk Massive en hoeveel tijd ervoor? Ben ik wel effe benieuwd naar :)

Lekker training!, ik heb ook weinig zin in dit weer om te cardio tegaan doen:S,
Denk dat je met bench press je pols scheef heb gehouden, en een beetje verzwikt is, heb ik ook een keer gehad, maar ga zo door!

je weegt ook niet ontzettend zwaar, je kcal inname valt dan mee...
Wat is je onderhoud?

Hoeveel gr kh heb je vandaag binnen?

En damn, dat ziet er goed uit :o

Echt verslavend die broodjes. Ben er ineens 2 gaan halen, ligt nog eentje op mij te wachten in de koelkast :roflol:
Goh, ruwe schatting: 70 gram

Nice kerel, veel succes !
Ben zelf ook van plan om vanaf volgende week IF te gaan doen ;)

Bedankt, veel succes!
IF is een geweldig systeem. Lekker soepel, en je kan tenminste lekker grote maaltijden eten :meal:

150gr Koolhydraten en maar 12gr vet? Is dat opzettelijk?
Zou persoonlijk vetten hoger houden en koolhydraten omlaag kicken ivm hormoonhuishouding en zo.

Trainingsdagen (of gewoon de dagen dat ik hoger in carbs ga), neem ik minder vetten op tegenover mijn rustdagen. Rustdagen neem ik gemakkelijk zo'n 70 gram vet binnen, dus dat moet wel in orde zijn :)

Wat eet jij voor je training eigenlijk Massive en hoeveel tijd ervoor? Ben ik wel effe benieuwd naar :)

Wel, voor de training eet ik gewoon niet. Ik drink een tasje thee of koffie, neem mijn pre-workout & aminozuren & dan begin ik te knallen :lifter:
Als ik toch merk dat ik scheur van de honger of mij wat te zwak voel neem ik wat carbs (brinta) met snel verteerbaar eiwit zoals wat Isolaat.

Lekker training!, ik heb ook weinig zin in dit weer om te cardio tegaan doen:S,
Denk dat je met bench press je pols scheef heb gehouden, en een beetje verzwikt is, heb ik ook een keer gehad, maar ga zo door!

Thanks! Ja dat is echt een dooddoener. No airco in de gym, 30 graden gemiddeld & dan de crosstrainer op met mijn trui aan. Maar wat moet, dat moet!
Ja dat is eigenlijk wel een logische verklaring. Even wat rustig aanhouden & wrist wraps dichtbij houden. Bedankt!

je weegt ook niet ontzettend zwaar, je kcal inname valt dan mee...
Wat is je onderhoud?

Mijn onderhoud ligt rond een 2100 kcals, wat inderdaad niet veel is. Gemiddeld ga ik dan een -25 tot -30% op onderhoud, maar wel altijd hoog in eiwitten.

Training

Cable Lying Triceps Extension
15x45
15x50
10x55
10x60
8x65

Triceps Pushdown - Rope Attachment
15x32
15x36
10x41
10x45

Cable One Arm Tricep Extension [superset with dips]
15x13.5
15x15
10x18
10x23
8x25

Dips
3x20BW

Leg Extensions - 'One and a Half'
15x55
15x65
10x70
10x80
10x85

Seated Leg Curl
15x75
15x80
15x85
15x90
10x90

Stiff-Legged Barbell Deadlift
10x50
10x60
10x65

Leg Press
15x150
15x170
15x190
15x210
10x230
14j7o1l.jpg

Comment
Training was loodzwaar. Warm & beklemmend, lekker heavy gegaan tot alles zeer deed.
Cardio zal voor vanavond zijn als het terug wat afgekoeld is, heb wel even gezwommen na de training :D
Het leuke van vandaag is dat het een high-carb day is. Subway sandwich, brinta pannekoeken & heb mezelf even verwent
28iviua.jpg

1zx02a8.jpg

Money shot.
Vanilla Caramel Brownie - 7/10

waar verkopen ze dat? macros? 10x230 is sterk nice bro.

waar verkopen ze dat? macros? 10x230 is sterk nice bro.

Delhaize, kom ik altijd langs voor mijn eten in te slaan op weg naar huis van de training.
Ik liep daar voorbij & zag zo'n sample doosje & dacht: waarom niet :o
Macro's:
kcals: 233
Prot: 3.6
Kh: 24
Fat: 13

Strong macro's are strong, but hhhnnnng.
Bedankt. Ik voelde dat ik nog net wat meer kon dan de 210, dus waagde het erop.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nette legpress man :eek:

en dat ijsje, hnnnng

Heb nog wat cornetto's in de diepvries liggen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

3x20 Dips is ook nice! Wat zijn die Leg Extensions - 'One and a Half' ?

Nette legpress man :eek:

en dat ijsje, hnnnng

Heb nog wat cornetto's in de diepvries liggen
[Link niet meer beschikbaar]

Herkenbaar. Zeker met dit weer wil ik gewoon de vriezer induiken & ijsjes eten.
Daarom heb ik voor mezelf whey-ice cream gemaakt :D

3x20 Dips is ook nice! Wat zijn die Leg Extensions - 'One and a Half' ?

Thanks!
Normaal doe ik ze weighted, maar ik wilde snel de superset doen & niet constant liggen te knoeien met de dumbbells.
Dit zijn de One and a Half. Principe is simpel, je doet een rep. Maar in plaats van helemaal terug te laten zakken, ga je maar een beetje terug & doe je nog een extra 'rep'. Lekkere spanning op de Musculus vastus medialis :D

:eek: hoe maak jij whey ijs?

Terug
Naar boven