MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

He Massive, ik dit proberen om zo subtiel mogelijk te brengen.

Wat mij opvalt is dat je zegt dat je borst en schouders je zwakste spiergroepen zijn (misschien esthetiek?).

Vervolgens zie ik een incline press van 70 die je netjes rond de 20 reps doet, waarvan 12 myo reps.

En dan lees ik verder naar beneden zijn er BOR's van 60 - 67,5 en cable rows van 50 - 59 kg?

Die cijfertjes zeggen mij juist het omgekeerde :o

Hnnng deadlift PR, jelly :o congratz.

lekker getrainierd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.004

Hnnng back workout! Gz bro gaat duidelijk goed :D

Hnnng deadlift PR, jelly :o congratz.

Thanks boys!

He Massive, ik dit proberen om zo subtiel mogelijk te brengen.

Wat mij opvalt is dat je zegt dat je borst en schouders je zwakste spiergroepen zijn (misschien esthetiek?).

Vervolgens zie ik een incline press van 70 die je netjes rond de 20 reps doet, waarvan 12 myo reps.

En dan lees ik verder naar beneden zijn er BOR's van 60 - 67,5 en cable rows van 50 - 59 kg?

Die cijfertjes zeggen mij juist het omgekeerde :o
Esthetiek zijn ze zeker mijn zwakkere punten hoor.
Qua kracht..beetje vreemd verhaal eigenlijk. Mijn dumbbell presses zitten rond de 36 kilo per hand, en mijn bench 1RM is momenteel onbekend.

De BOR's waren op dat moment dodelijk (na 4 oefeningen) en de Cable Rows zijn bizar vreemd.
Elk toestel is weer anders. Daarom gaat mijn voorkeur uit naar de plate loaded versie.

Maar misschien heb je gelijk, en zie ik het weer totaal verkeerd in. Eens laten raten door trainingspartner =$
Thanks voor je input bro! :thumb:

Beeeeeest !

No problem!

Ik probeer je niet aan te vallen in je eigen log, maar ik ben wel vrijwel altijd kritisch en dit viel mij op.

En ik vind ook dat je af en toe wat hebt aan opbouwende kritiek of feedback wanneer het gross van de posts er puur is om je training en fysiek te beamen dan wel om je te motiveren door te gaan met het harde werk!

:thumb:

Ik ben benieuwd hoe je trainingspartner dat beoordeeld, en of hij daar zo eerlijk mogelijk in kan zijn. Want dat is best moeilijk.

• #3.007
No problem!

Ik probeer je niet aan te vallen in je eigen log, maar ik ben wel vrijwel altijd kritisch en dit viel mij op.

En ik vind ook dat je af en toe wat hebt aan opbouwende kritiek of feedback wanneer het gross van de posts er puur is om je training en fysiek te beamen dan wel om je te motiveren door te gaan met het harde werk!

:thumb:

Ik ben benieuwd hoe je trainingspartner dat beoordeeld, en of hij daar zo eerlijk mogelijk in kan zijn. Want dat is best moeilijk.

Ik bezag het ook zeker niet als een aanval hoor, ik zal bijna altijd luisteren als er iemand opbouwende kritiek heeft of zijn bedenkingen (ervan uitgaan dat de persoon in kwestie weet waarover hij spreekt).
Zeker, het is leuk om te horen als mensen m'n workouts sterk vinden, maar feedback is wel belangrijker.

Trainingspartner is iemand die rechtuit zijn gedacht zegt en weet waarover hij spreekt, daar heb ik geen schrik voor. Uiteindelijk kan het me alleen maar goed uitkomen :)

• #3.008
ivd8h2.jpg

CHEST - SIDE DELTS - TRICEPS - CALVES

warmup: 5 min. crosstrainer + rotator cuffs
Incline Dumbbell Press
15x20
12x30
10x32
7x34
4x36 - le fu, 5de rep zat er nét niet in
10x28

Dumbbell Flyes
12x14
12x16
10x18
8x20

Bench Press
10x60
8x70
4x3x70 - myo sets

Cable Crossovers
25x13.5
2x20x18
15x22.5

Machine Lateral Raise
15x36
2x12x41
10x45.5 + partial reps
8x50
-straight to-
10x41

Calf Press on Leg Press Plate Loaded
25x80
25x100
20x120
15x140
15x150

Reverse Grip Tricep Pushdown
12x36
12x41
10x45.5
8x50

Tricep Rope Pulldown
12x22.5
12x27.5
10x32
8x36

Crosstrainer
20 min.

fin.

Pfoeh. Rugje voelt lekker stijf aan van gisteren dus het was niet even zeker of ik wel zou trainen vandaag. Een digitale schop onder m'n kont van arnodsi & ik ben gegaan.
Mooie pump weer zo, feels good.
Gym zat vol met superdudes, voorzien van tanktop om de muscles te showen, petje hoog op het hoofd en handschoentjes om maar geen eelt te krijgen.

Ja joh, ik train 5x in de week zo'n 2.5 uur. Ik doe ook elke training biceps.
2d2al8l.gif

Post-workout:
shake met dextrose, whey en creatine
rijst + tilapia

Ziek getraind pik

Sterke inclines brodude! Hoe krijg je de DB's in startpositie? Laat je ze aangeven of? Ik vind dat altijd zo'n gekloot.

Lekkere pomp training man!

Wait wut?

Incline bench én incline dumbbell press beide hoger dan flat bench :eek: Wat is deze?

• #3.013
Sterke inclines brodude! Hoe krijg je de DB's in startpositie? Laat je ze aangeven of? Ik vind dat altijd zo'n gekloot.
Ik neem de dumbbells, waggel naar mijn bankje en als ik ga zitten zet ik deze op mijn bovenbeen richting m'n knie.
Dan als ik ga liggen katapulteer ik ze eigenlijk in de startpositie door m'n benen ook naar boven te brengen.

Great succes! :thumb:

Lekkere pomp training man!

Wait wut?

Incline bench én incline dumbbell press beide hoger dan flat bench :eek: Wat is deze?

Als ik zou beginnen met de flat bench ligt deze wel hoger normaal. Had na die 2 oefeningen al een epische pump.

Ik neem de dumbbells, waggel naar mijn bankje en als ik ga zitten zet ik deze op mijn bovenbeen richting m'n knie.
Dan als ik ga liggen katapulteer ik ze eigenlijk in de startpositie door m'n benen ook naar boven te brengen.

Great succes! :thumb:
Dit doe ik dus ook! Het loont soms om bij heel zware gewichten even een spotter te vragen om de eerste rep op te vangen! Daarna gaat het vaak wel:thumbs:

Sterke presses in ieder geval Massive! Myo sets zijn echt goed voor borst!:D

• #3.015
ivd8h2.jpg

DELTOIDS - ARMS - CALVES

warmup: 5 min. crosstrainer + 3x10xBW chin-ups + rotator cuffs
Arnold Press
warmup
12x18
10x20
10x22
8x24
6x26
10x20

Bent-Over Lateral Raise
12x6
2x12x8
10x10
8x10

Lying Dumbbell Front Raise
12x8
2x10x10
8x12

Reverse Grip Tricep Pushdown
12x32
10x36
10x45.5
8x50
12x36

Machine Lateral Raise
15x36
2x12x41
2x10x45.5
8x50

Machine Preacher Curls
15x27.5
12x32
2x10x36
8x41

Machine Shoulder Press
15x50
12x60
12x65
10x70
8x75

Calf Press on Leg Press Plate Loaded
25x80
25x100
2x20x120
15x150

Crosstrainer
20 min.

fin.
Kracht en focus zaten relatief goed. Redelijk druk, zat vol met studentjes (SportNaSchool) maar ze lieten me rustig doen & bekeken me vanop een afstandje. Braaf braaf.

Post-workout:
Rijst + tilapia
Bambix

Lekkere training brah !

Eet je nou babyspul?

Studenten duidelijk onder de indruk. Ook chicka's? :)

Bambix is sowieso bazenvoer. Lekkere training bro!

Terug
Naar boven