- Waardering
- 3.568
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veins of peace op m'n onderarmen anders.
Dankje
Morgen doe ik er speciaal voor jou!
Bedankt broeders.
Je maakt me bang4 dagen is voor f**gots, massive, ga gewoon eens zoals normale, liftende mensen 3 dagen in de week full body doen
mss krijg je dan als je echt hard probeert een VP zoals dat van mij
do it, f**got.

Goed om te horen! En met je zelfbeeld?
Dankje man, ik ben er tevreden mee. Duurt helaas nog een paar dagen voor ik deze heb. En ik heb nog steeds mijn plaat niet van de motor![]()
Ik ga mijn trainingsroutine eens binnenkort helemaal onder de loep nemen en wat aanpassingen doorvoeren.Moet zeggen dat ik het wel deels eens ben met Guts wat betreft de full body
Dan kan je ook eens uit je comfort zone gaan (pompen, veel sets, nog meer reps).
Ja jo, ik mis je hier wel.Ja wel beter. Nog steeds geen tshirts though haha
Ik log soms weer eens wat btw
Ik ben zo fashionable laat met reageren hier hele tijd o god..

Gewichten zaten eigenlijk wel rond het normale, maar het voelde niet zo super aan..Hoor hem; 8x90kg op lat pulldown en dat noem jij een k*t workout :L Hoeveel doe je normaal dan wel niet
succes alvast morgen met je leg day
Goed punt, volgende keer toepassen. Thanks broVind het voor een k*t-workout toch een flink sterke myo-set op de incline! Waarom niet iets meer gewicht gepakt en beperkt tot 1 set van 10 reps en de rest myo sets?

True story