FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, dankje bro. Qua spierkracht heb ik zeker niet te klagen met m'n benen.Dem leg presses
En zowel bij squat 8x100 en bij leg extensions 8x100, what the ****Netjes
Fijne jaarwisseling![]()

Sterke front squats na je squats man!!
Een hoop mensen hebben hun jaar afgesloten met benen valt me op!
Al een idee waar je het nieuwe jaar mee gaat beginnen?

btw: mijn vriendin vond je afbeelding hierboven mooi.
srs.
Hmm..bi-curious girlfriends...gelijk van profiteren en een trio met haar beste vriendin voorstellenBedankt man! Enne Marvin mijn vriendin vond de aflbeelding ook leuk![]()
Jaar begint goed zo!

Hmm..bi-curious girlfriends...gelijk van profiteren en een trio met haar beste vriendin voorstellen![]()
Moet zo meteen wel naar Antwerpen Centraal. Idee/suggestie?Hahahahahahahahahahaha
Kom hier trainen. Of bij Guts
Ja. En dan klagen ze dat er steeds meer volk weg gaat..Wat een aso's.. Daar gaan al je gains voor dit jaar..
ooit was ik ook afhankelijk van de gymuren,
maar nu is er slimfit!
een revolutionaire trainingsmethode die je met 8 minuten per week terug naar je gewenste gewicht kan brengen!!
disclaimer: alle claims over gewichtsverlies door ons bedrijf zijn uitermate arbitrair en dienen gecombineerd te worden met een gebalanceerd dieet van chocomelk en franchipannekes van de aldi.
Ik heb me vorige week dood gelachen in Antwerpen om die orthodoxe joden die daar rondlopen
Verder een leuke stad![]()
ik woon 5 minuten van de plek waarvan jij spreekt, ik heb ze al in vol kostuum op rollerblades gezien enzo :') tzijn speciaal mannen die Chassidim

If only I had known
Nja ik was er met vriendin, dus die had dat niet gewaardeerd.
Ik wilde zó graag met ze op de foto, maar het is helaas niet gelukt..![]()
ze spreken zelfs niet tegen normale mensen, want die zijn onrein volgens hen.mooie training weer! 2500kcal? het is winter XD more kcal!
Geen last meer van je schouder?