MuscleMeat

Sandorrr - Onwards with Wendler

Oké, zijn leg press is sick qua volume, maar is een 130kg squat bij 65kg BW niet impressive? Vind het best knap, ookal is hij niet guts-approved. :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.444
Wat een shitstorm, dus even wat verduidelijking geven.

Squat is niet ATG, vind dit niet goed aanvoelen. Ik ben tegenwoordig wat aan het opzoeken over heup flexibiliteit en hoe deze mijn squat kan verbeteren.
Ik doe geen partial squats; zeker parallel, maar ik zal het volgende keer proberen te filmen.

Wat een shitstorm, dus even wat verduidelijking geven.

Squat is niet ATG, vind dit niet goed aanvoelen. Ik ben tegenwoordig wat aan het opzoeken over heup flexibiliteit en hoe deze mijn squat kan verbeteren.
Ik doe geen partial squats; zeker parallel, maar ik zal het volgende keer proberen te filmen.

Yo Massieve man, ik denk dat iedereen (in ieder geval ik) aan het trollen was. Maar filmpjes zijn altijd welkom :D

Niks mis met je squat, dat je parallel squat is iets persoonlijks.
Heb zelf ook verschillende uitvoeringen geprobeerd en op het moment vind ik ATG op zwaardere gewichten praktischer i.v.m. die extra hipflexion onderin.
Maar als ik meer t.u.t. hanteer ga ik ook meer richting parallel.
Als je 130 KG kan squatten op een BW van 65 KG (zonder belt) dan ben je gewoon een sterke dude.

• #3.447
Yo Massieve man, ik denk dat iedereen (in ieder geval ik) aan het trollen was. Maar filmpjes zijn altijd welkom :D
Ik geloof er niets van :mad:

i aint even mad though

Niks mis met je squat, dat je parallel squat is iets persoonlijks.
Heb zelf ook verschillende uitvoeringen geprobeerd en op het moment vind ik ATG op zwaardere gewichten praktischer i.v.m. die extra hipflexion onderin.
Maar als ik meer t.u.t. hanteer ga ik ook meer richting parallel.
Als je 130 KG kan squatten op een BW van 65 KG (zonder belt) dan ben je gewoon een sterke dude.

2lc1usl.png

srsly.

ik was niet aan het trollen :D
ik heb zijn squat gezien

maar ik mag rippen op sandy want als hij bij mij had komen trennen had hij nu al 140kg overhead squat waarbij hij zweetappel op het platform maakt

• #3.449
ik was niet aan het trollen :D
ik heb zijn squat gezien

maar ik mag rippen op sandy want als hij bij mij had komen trennen had hij nu al 140kg overhead squat waarbij hij zweetappel op het platform maakt

Het jaar is nog jong! :mad:

Hoe kom je aan de (bij) naam Sandy? Of is Guts een soort van Dr. Cox van Scrubs die jou bij willekeurige meisjesnamen noemt?

Hoe kom je aan de (bij) naam Sandy? Of is Guts een soort van Dr. Cox van Scrubs die jou bij willekeurige meisjesnamen noemt?

oh we hebben veel bijnamen voor hem hoor,

Sandy
Sandor
Sufk*t
Tierlantijntje

allerhande nicknames

Sandrelleke was het toch?

Gaat deze Sally ook up and down? nohomo

• #3.454
Allemaal reported.

huehue.

:roflol: tis alsof ik in Arno z'n log zit hiero.

Ik gaf toch compliment? :scratch:

:popcorn:

Om ook maar wat zinnigs toe te voegen..

• #3.459
ivd8h2.jpg

UPPER BODY: CHEST - DELTOIDS - BACK - ARMS

warmup: 5 min. fietsen + rotator cuffs
BENCH PRESS
warmup
5x60
5x67.5
5x75
2x3x85
2x1x95

ARNODSI PRESS
12x20
10x22
8x24
6x26

SEATED SIDE RAISE
2x12x8
2x8x12

CABLE ROWS - CLOSE GRIP
2x12x54.5
2x8x63.5

MACHINE FLYES
2x12x55
2x8x70

MACHINE ROWS - WIDE GRIP
2x12x60
2x8x72.5

DUMBBELL CURL
2x12x14
10x16
8x18
-superset with-
CABLE SKULLCRUSHERS
12x45.5
10x50
10x54.5
8x59

fin.
Korte, maar krachtige workout. Goed kunnen doortrainen, goede pump & contractie. I like.

It's all good; in jouw geval zie ik het nog door de vingers xx

:roflol: tis alsof ik in Arno z'n log zit hiero.
Enkel zonder chicks :(

Maar jij bent dan wel een lieverdje hihi

:popcorn:

Om ook maar wat zinnigs toe te voegen..
popeye-and-spinach-pic.gif

Die curls :o

i cry

Goede seated side raises ook trouwens! En dat zeg ik niet omdat ik een lieverdje ben :)

Terug
Naar boven