Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké, zijn leg press is sick qua volume, maar is een 130kg squat bij 65kg BW niet impressive? Vind het best knap, ookal is hij niet guts-approved.![]()
Idd lage squat ten op zichte van je leg press.
Wat voor leg press heb je?
Wat een shitstorm, dus even wat verduidelijking geven.
Squat is niet ATG, vind dit niet goed aanvoelen. Ik ben tegenwoordig wat aan het opzoeken over heup flexibiliteit en hoe deze mijn squat kan verbeteren.
Ik doe geen partial squats; zeker parallel, maar ik zal het volgende keer proberen te filmen.

Ik geloof er niets vanYo Massieve man, ik denk dat iedereen (in ieder geval ik) aan het trollen was. Maar filmpjes zijn altijd welkom![]()

Niks mis met je squat, dat je parallel squat is iets persoonlijks.
Heb zelf ook verschillende uitvoeringen geprobeerd en op het moment vind ik ATG op zwaardere gewichten praktischer i.v.m. die extra hipflexion onderin.
Maar als ik meer t.u.t. hanteer ga ik ook meer richting parallel.
Als je 130 KG kan squatten op een BW van 65 KG (zonder belt) dan ben je gewoon een sterke dude.
Yo Massieve man, ik denk dat iedereen (in ieder geval ik) aan het trollen was. Maar filmpjes zijn altijd welkom![]()

ik was niet aan het trollen
ik heb zijn squat gezien
maar ik mag rippen op sandy want als hij bij mij had komen trennen had hij nu al 140kg overhead squat waarbij hij zweetappel op het platform maakt

Hoe kom je aan de (bij) naam Sandy? Of is Guts een soort van Dr. Cox van Scrubs die jou bij willekeurige meisjesnamen noemt?
It's all good; in jouw geval zie ik het nog door de vingers xx
Enkel zonder chicks

Maar jij bent dan wel een lieverdje hihi