AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Kort en krachtig indeed :thumb:

Was de UB opzet een ingeving of ga je dit voorlopig houden qua opzet? (UB - LB)

Anders heb ik nog wel een goede opzet gekregen van Barbellman hier op het forum waar je prima je eigen draai aan kan geven ;) Zie mijn log voor een voorbeeldje van de afgelopen twee trainingen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.462
Die curls :o

i cry

Goede seated side raises ook trouwens! En dat zeg ik niet omdat ik een lieverdje ben :)
Thanks. Armen stonden er wel lekker pumped bij.

Kort en krachtig indeed :thumb:

Was de UB opzet een ingeving of ga je dit voorlopig houden qua opzet? (UB - LB)

Anders heb ik nog wel een goede opzet gekregen van Barbellman hier op het forum waar je prima je eigen draai aan kan geven ;) Zie mijn log voor een voorbeeldje van de afgelopen twee trainingen.
Momenteel volg ik een gelijkaardig schema als DJR, namelijk een PUSH/PULL/LEGS, maar met als vierde dag een UB erbij omdat het een extra stimulans kan gebruiken :)

---------- Toegevoegd om 15:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Voeding tot nu toe:

Ontbijt
2 volledige eieren
4 eiwitten
30 gram kaas
100 gram ijsbergsla

Pre-workout
20 gram whey
50 gram bambix
1 schep nesquik

1 cafeïne tab + 5 gram creatine

Post-workout
20 gram whey
20 gram dextrose
5 gram creatine

125 gram rijst - ongekookt gewogen
100 gram tilapia
100 gram groene groentenmix

to be continued.

• #3.464
ivd8h2.jpg

UPPER BODY: CHEST - DELTOIDS - BACK - ARMS

warmup: 5 min. fietsen + rotator cuffs
BENCH PRESS
warmup
5x60
5x67.5
5x75
2x3x85
2x1x95

ARNODSI PRESS
12x20
10x22
8x24
6x26

SEATED SIDE RAISE
2x12x8
2x8x12

CABLE ROWS - CLOSE GRIP
2x12x54.5
2x8x63.5

MACHINE FLYES
2x12x55
2x8x70

MACHINE ROWS - WIDE GRIP
2x12x60
2x8x72.5

DUMBBELL CURL
2x12x14
10x16
8x18
-superset with-
CABLE SKULLCRUSHERS
12x45.5
10x50
10x54.5
8x59

fin.
Korte, maar krachtige workout. Goed kunnen doortrainen, goede pump & contractie. I like.

Even training quoten,; nieuwe pagina =$

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Food = sexy?

Mooie training Massive :thumbs:
Was de BP je max of kun je hoger dan dit?

En is die bambix te eten trouwens? Moet het nog steeds proberen :o

• #3.466
Mooie training Massive :thumbs:
Was de BP je max of kun je hoger dan dit?

En is die bambix te eten trouwens? Moet het nog steeds proberen :o

Thanks bro.
Mijn 1RM van 2013 was 100, maar denk wel dat het nog iets hoger had kunnen zijn als mijn schouder me niet in de steek liet.
Zoals je wel kan zien, BP/chest is echt zwakjes i cry

Bambix samen met wat nesquik/whey in een tupperware doen, & met amandelmelk/gewone melk erbij.
Hoeveelheid kan je zelf bepalen; ik ga voor een ~100 ml omdat ik graag heb dat deze nog wat vast is qua vorm.

so delicous.

Vind je BP niks zwaks aan man, vooral niet aangezien (als ik het me goed herinner) je uit een niet te zuinige cut komt. In de zomer bekeek ik dit logje nog wel eens, de tijden dat je op ~1800 kcal's zat.
Sterkere BP dan mij in ieder geval en ik bulk ondertussen al zo'n 4 maanden :o

Zal het eens proberen die bambix, thanks! :)
Nog een aanrader welke soort, als er überhaupt meerdere soorten van zijn?

• #3.469
Bambix en nesquick, me gusta!
Mijn favoriete snack tegenwoordig!

Vind je BP niks zwaks aan man, vooral niet aangezien (als ik het me goed herinner) je uit een niet te zuinige cut komt. In de zomer bekeek ik dit logje nog wel eens, de tijden dat je op ~1800 kcal's zat.
Sterkere BP dan mij in ieder geval en ik bulk ondertussen al zo'n 4 maanden :o

Zal het eens proberen die bambix, thanks! :)
Nog een aanrader welke soort, als er überhaupt meerdere soorten van zijn?

Gelukkig is het nu ook voor mij tijd om te bulken & eindelijk wat kracht te winnen. Enkel 'hopen' dat ik niet weer te vet word =$

Ik heb deze:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lichte vanille smaak & glutenvrij!

Bambix is breakfast of champions

Die bambix is wel lekker smaar schijnt een GI van bijna 100 te hebben..in hoevere dat wat uitmaakt is dan wel weer de vraag!

Je bench is wel echt sterk hoor Massive!

nice train! Je moet niet vergeten dat je bw 66kg is he.

sommige benchen hier wel 100kg voor reps maar wegen 90/100kg dus ja XD

Hoeveel kost die brinta?

Vind je t niet chill om wat meer carbs bij je ontbijt te hebben? Ik zweer bij mn havermout. Heb ik trouwens gemist of cut je nu ergens naartoe?

• #3.476
Die bambix is wel lekker smaar schijnt een GI van bijna 100 te hebben..in hoevere dat wat uitmaakt is dan wel weer de vraag!

Je bench is wel echt sterk hoor Massive!
MyFitnessPal houdt alles netjes bij qua macro's, so far so good.
Thanks hombre!

nice train! Je moet niet vergeten dat je bw 66kg is he.

sommige benchen hier wel 100kg voor reps maar wegen 90/100kg dus ja XD

Hoeveel kost die brinta?
Daar heb je ook een punt. Maar ik vind het toch nog ondermaats met m'n 160 DL & 140 SQ.
Goh, de juiste prijs weet ik nu niet zo. Wel iets duurder dan havermout, maar ik vind de textuur beter.

Vind je t niet chill om wat meer carbs bij je ontbijt te hebben? Ik zweer bij mn havermout. Heb ik trouwens gemist of cut je nu ergens naartoe?
Kwestie van gewoonte denk ik. Nu eet ik al ruime tijd mijn eitjes 's morgens & doet goed. Voor een workout eet ik dan wel een portie carbs als brinta/bambix.
Geen cutten meet! :banana: Momenteel nog even bulken, lekker kracht winnen & hopelijk massa aanzetten :)

Chille training bro!
Bench press is toch wel in lijn vergeleken met squat / deadlift.
Of zie je dat zelf niet zo?

Deze vraag heb ik ook aan Marvin gesteld: ik zie myo reps wel vaker bij jullie terugkomen. Ik weet ongeveer wat ze zijn, maar kun je daar iets meer uitleg over geven? Bijv, wanneer is het een goed idee om myo reps toe te voegen en bij welke oefening?

Deze vraag heb ik ook aan Marvin gesteld: ik zie myo reps wel vaker bij jullie terugkomen. Ik weet ongeveer wat ze zijn, maar kun je daar iets meer uitleg over geven? Bijv, wanneer is het een goed idee om myo reps toe te voegen en bij welke oefening?
Uitleg
Praktische toepassingen
Klopt...zooo zacht, zooo zoet:heart:

De prijs..
Ongeveer 1.50-2.00euro voor 200g:o

e30.jpg

Terug
Naar boven