FTIO
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 191
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou nu terug willen recompen, maar toch even met de nadruk op vet-verlies. Weet van mezelf als ik op trainingsdagen toch wat meer mag eten dat ik langer gemotiveerd kan blijven.Ik zag eerst die deadlift, erg netjes!
Toen die plate loaded latpull down, super netjes kerel
Heb je wel eens een recomp dieet gevolgd? Ik heb mijn resultaat daarmee vanaf twee december even gelogd.
Goed om je weer terug te zien!
Bedankt broeder. Binnenkort de 170 voor je xxWtf, die DL
Jelly broh! Je logt wat minder, maar je gaat wel nog sterk vooruit!
gay deadlift, bro
en niemand houdt van je
- nooit je bro, Guts x
Ik hou van jullie beideHetero deadlift, bro
ik hou van jou
-je bro, arnodsi x
Bedankt man!
hihi
Jep, even een cut-recomp. Trainingsdagen +10, rustdagen -30 ongeveer.Lekkere comeback hoor Massive!
Je bent weer aan het cutten trouwens, of was je een paar weken terug niet in de bulk?
Thanks, het was weer eens wat anders dan anders.Gratz nog met je PR op de DL bro
Je main lift supersetten, die had ik nog niet eerder voorbij zien komen
Was het uitzicht nog te doen tijdens de cardio![]()
Thanks bro. feels good to be back!

Krijg je zulke delts van!
Thanks buddy!Lekkere deltoid training! MP lukt je ook al om twee 60 met singles omhoog te drukken
En dan die post workout maaltijd hnnnnggggg![]()
Bedankt bro.

Bedankt broIk kan mij goed voorstellen dat je beentjes trillen na zo'n enorm volume! Lekker hoor!

Omdat MassiveBe mensen zag curlen in het squatrack.
Hij moest nog even sparen voordat die 80kg aan schijven kon huren in zijn gym, zijn leg press was zo sick dat mensen hem er geld voor gaven en hij de schijven kon gaan huren![]()