cardiogenetics
Cool Novice
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m59
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 32%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom welkom!Goed bezig jij, zo te lezen=)
Ik zal eens proberen je weer te volgen
Zeker, echt heerlijk gewoon. Als je dan nog zelf even lekker een hamburger maakt heb je een prima 'junk'Weer lekker bezig!
Zal de bereiding van de frietjes ook even opschrijven hier kan altijd van pas komen![]()

Zeker, echt heerlijk gewoon. Als je dan nog zelf even lekker een hamburger maakt heb je een prima 'junk'![]()
nu tot 6 april strikte cut.Daar hou ik je aan! Kunnen we er niet gelijk een meet en BBQ aanplakken..?U bent bij deze uitgenodigd! Krijg je ook nog ineens die protein pancake die je nog tegoed had =$

Allemaal lekkere mogelijkheden!
Wat extra olijfolie zorgt natuurlijk wel wat voor extra aroma. Afwerken met grof zeezout & hnngggg
IIFYM? =$Me junk dagje moet nog even wachtennu tot 6 april strikte cut.
Klinkt gezellig! Als het weer als afgelopen dagen blijft is een BBQ zeker een optieDaar hou ik je aan! Kunnen we er niet gelijk een meet en BBQ aanplakken..?![]()

Schil eraan.Klinkt te lekker!
Schil je die of gewoon schil eraan laten?
rustdag (1697 cal) gaat niet veel passen.Daar heb je wel een punt =$Kan dan alleen op een trainingsdagrustdag (1697 cal) gaat niet veel passen.
Haha true. Ook al boeit me dat minder, ik doe het immers voor mezelf & vriendin steunt me ook daarin.Sterke train weer Massive! Die plate loaded apparaten liggen je wel als ik het zo zie!
Beter dat je shape wat droger wordt, dat is immers essentieel voor de zomer![]()
![]()
Mijn rug is lekker stijf vandaag!Nice DL bro![]()
Welke route heb je precies gelopen toen je het weekend in amsterdam liep ?![]()

Ik ben blij dat ik in de buurt van Amsterdam woon. Leukste stad van Nederland! Vondelpark is leuk als het lekker zomer weer is
Wat vond je van Amsterdam? Wat heb je allemaal gezien?
En wat betreft die droogheid: ik doe "dit" ook voor mezelf, maar 'mezelf' vindt het wel lekker om een beetje ripped over het strand te lopen
Verders prima train toch? Gewoon een volgens het boekje, geen bijzonderheden. Als de pump maar goed is![]()

12 procent zou ik een recomp bulk doen juist.
Ik ga hetzelfde doen tot en met mei. Vanaf juni recomp cut tot juli of iets doortrekken tot in juli.
Slick bench. Wat is max ??
Hoe oud ben jij trouwens 31 of wat was het?