AndroidHealthClinic

Sandorrr - Onwards with Wendler

Goed bezig jij, zo te lezen=)
Ik zal eens proberen je weer te volgen

Weer lekker bezig!

Zal de bereiding van de frietjes ook even opschrijven hier kan altijd van pas komen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.743
  • #3.747
Me junk dagje moet nog even wachten :( nu tot 6 april strikte cut.
IIFYM? =$

Daar hou ik je aan! Kunnen we er niet gelijk een meet en BBQ aanplakken..?:eating:
Klinkt gezellig! Als het weer als afgelopen dagen blijft is een BBQ zeker een optie :meal:

Klinkt te lekker!
Schil je die of gewoon schil eraan laten?
Schil eraan.

#lazy

Sterke train weer Massive! Die plate loaded apparaten liggen je wel als ik het zo zie!

Beter dat je shape wat droger wordt, dat is immers essentieel voor de zomer :) :o

Nice DL bro :cool:

Welke route heb je precies gelopen toen je het weekend in amsterdam liep ? :D

• #3.751
Kan dan alleen op een trainingsdag :P rustdag (1697 cal) gaat niet veel passen.
Daar heb je wel een punt =$

Sterke train weer Massive! Die plate loaded apparaten liggen je wel als ik het zo zie!

Beter dat je shape wat droger wordt, dat is immers essentieel voor de zomer :) :o
Haha true. Ook al boeit me dat minder, ik doe het immers voor mezelf & vriendin steunt me ook daarin.

Nice DL bro :cool:

Welke route heb je precies gelopen toen je het weekend in amsterdam liep ? :D
Mijn rug is lekker stijf vandaag!
Goh, niet echt bepaald een route eigenlijk. Gewoon eigenlijk willekeurig dat we zeiden 'hop nu naar daar' :roflol:
Efficiënt was het niet, maar wel goede cardio! :thumb:
Vanaf Amsterdam-Centraal naar Vondelpark etc, zulke dingen.

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:08 ----------

ivd8h2.jpg

PUSH: DELTOIDS - CHEST - TRICEPS

warmup: 5 min. fietsen + rotator cuffs
MILITARY PRESS
warmup
12x40
10x45
8x47.5
2x55

BENCH PRESS
warmup
12x65
10x70
8x75
2x90

MACHINE LATERAL RAISE
-in dropset-
8x35 + partials
8x30 + partials
8x25 + partials
8x20 + partials
8x15 + partials

INCLINE BENCH PRESS
12x26
10x28
8x30

MACHINE OVERHEAD PRESS - PLATE LOADED
12x50
10x55
8x60
6x65

CABLE FLYES
20x15
2x15x20
10x25

TRICEP PUSHDOWN - ROPE
12x25
10x30
10x35
8x40
-dropset-

fin.
Bleurgh, kracht zat niet hoe ik het wilde, maar wat een pump wel!
post-workout: baguette tonijn & portie bambix/havermout met whey

Nutrition: +10%
~2400 calorieën: 150P - 340C - 40F

Ik ben blij dat ik in de buurt van Amsterdam woon. Leukste stad van Nederland! Vondelpark is leuk als het lekker zomer weer is :)

Wat vond je van Amsterdam? Wat heb je allemaal gezien?

En wat betreft die droogheid: ik doe "dit" ook voor mezelf, maar 'mezelf' vindt het wel lekker om een beetje ripped over het strand te lopen :)

Verders prima train toch? Gewoon een volgens het boekje, geen bijzonderheden. Als de pump maar goed is :sd:

• #3.753
Ik ben blij dat ik in de buurt van Amsterdam woon. Leukste stad van Nederland! Vondelpark is leuk als het lekker zomer weer is :)

Wat vond je van Amsterdam? Wat heb je allemaal gezien?

En wat betreft die droogheid: ik doe "dit" ook voor mezelf, maar 'mezelf' vindt het wel lekker om een beetje ripped over het strand te lopen :)

Verders prima train toch? Gewoon een volgens het boekje, geen bijzonderheden. Als de pump maar goed is :sd:

Zeer leuke/aangename stad inderdaad! Veel sfeer & dingen te bezien.
Het Vondelpark was aangenaam, hebben we inderdaad even lekker in het zonnetje gezeten.
Voor de rest zowat de 'toeristen' attracties: wassenbeeld museum, Vondelpark, Magere Brug, de Walletjes, Koninklijk Paleis..zowat alle pleinen waar iets te zien was ook.

Natuurlijk, maar het is nog wel even voor de echte zomer er is, en sta momenteel op een 12% ongeveer. Dus kan de recomp-cut me veroorloven =$

12 procent zou ik een recomp bulk doen juist.

Ik ga hetzelfde doen tot en met mei. Vanaf juni recomp cut tot juli of iets doortrekken tot in juli.

• #3.755
Mijn eerste ronde van het sollicitatieproces was goed verlopen bij het bedrijf, nu was het nog de vraag of ik zou uitgenodigd worden voor hun Sales Event dat binnenkort zou plaatsvinden. Belangrijk dat ik deze mee zou mogen doen, want de opleiding op het werk zou op 21 maart starten.

Telefoon gekregen: ik ben uitgenodigd :cool:
Als ik me vrijdag kan doen onderscheiden tijdens de proeven zou ik kunnen starten. feelsgood.

12 procent zou ik een recomp bulk doen juist.

Ik ga hetzelfde doen tot en met mei. Vanaf juni recomp cut tot juli of iets doortrekken tot in juli.

Heb nogal aanleg om fat te worden =$

Congrats!

(Niet met je aanleg om fat te worden, wel met je werk!)

En goede BP nog na die MP man! Dat zit er bij mij meestal niet meer in na een goede MP.

Slick bench. Wat is max ??

Hoe oud ben jij trouwens 31 of wat was het?

Nice van die sollicitatie kerel :)

Mooi van de sollicitatie, alvast succes vrijdag ;)

Terug
Naar boven